1.6 gaśnie po naprawach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krisu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 20:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: krisu25 » śr lis 11, 2009 23:36

Zrobiłem tak jak było napisane na forum według tego schematu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... rzpustnica



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » czw lis 12, 2009 00:48

Silniki AEE sa upierdliwe jesli chodzi o przepustnice. Nawet po adaptacji musi czasem poszalec... Sugestia!! Odlacz aku na kilka min, potem podepnij i odpal silnik i niech chodzi przez kilkanascie min bez dotykania pedalu gazu. Poszaleje na obr ale to norma. Potem trzeba przejechać kilkadziesiat do kilkuset km i powinno byc lepiej bo te przepustnice czasem tak maja.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » czw lis 12, 2009 06:03

Racer pisze:Odlacz aku na kilka min, potem podepnij i odpal silnik i niech chodzi przez kilkanascie min bez dotykania pedalu gazu. Poszaleje na obr ale to norma.
Teoretycznie w tym silniku odłączenie akumulatora nie daje nic, natomiast w praktyce może pomóc. Po adaptacji zrób jak napisał kolega: włącz silnik i niech chodzi bez dotykania gazu, ale co najmniej do momentu aż włączy się wentylator. Potem pośmigasz trochę i powinno być ok. Przepustnica tutaj rzeczywiście jest odlotowa: ja wyczyściłem, założyłem i śmiga bez adaptacji, jednak prawidłowo powinno się ją zaadaptować.



krisu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 20:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: krisu25 » czw lis 12, 2009 12:20

Zrobiłem tak jak radzicie...stał dobre 20 minut od zimnego silnika do trzech włączeń wentylatora. Trząsł się w pewnym momencie a potem wyrównał obroty. Zgasiłem go i po 2 minutach odpaliłem...sytuacja identyczna jak poprzednio (bez zmian). Fakt, że nie przejechałem tak jak mówicie kilkudziesięciu kilometrów. Chce tylko jedną kwestie poruszyć: w Ibizie 1.4 (tej z której brałem przepustnice) jak się auto odpali to wchodzi na 1000 obrotów bo załącza się ssanie...w golfie tego nie ma! Od rana jak odpalam to jest nierealne, żeby za pierwszym razem zatrybił. Trzeba dodać gazu dużo, nie ma bata. Potem się jakoś ustatkuje, ale wraca do swojego poprzedniego zachowania.

[ Dodano: 12 Lis 2009 11:24 ]
Poza tym to dziwne hamowanie silnika jak próbuje dodać gazu na poszczególnych biegach. Może głupio myśle, ale nie wydaje się komuś, że to może być od dobrych kilku lat nie wymieniany filtr paliwa?? bo własnie dzisiaj myślałem o tym, żeby go zmienić tylko nie wiem czy warto wogóle pod auto wchodzić bo zdaje się, że w tym golfie jest on pod spodem przy zbiorniku paliwa...

[ Dodano: 12 Lis 2009 12:04 ]
A może to być sonda Lambda wogóle ? Raz mi wyskoczył błąd zwarcia plusa przy tej sondzie.



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » czw lis 12, 2009 14:50

Może być błąd sondy lambda, choć nie wydaje mi sie by to z jej powodu byly takie problemy. Filtr paliwa jeśli dawno nie wymieniany to wymien, nie zaszkodzi mu :) Przepustnica powinna się uchylać ok 5.5* i wtedy jest idealnie ale do 6.5 jest ok jeszcze. Jesśli jest więcej to trzeba czyścić lub adaptacje przeprowadzać. Z doświadczenia wiem ze po adaptacji nawet ok 2 tyg to wraca do normy. Próbuj. Sprawdź też czy ssanie Ci się załącza.


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

krisu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 20:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: krisu25 » pt lis 13, 2009 16:12

Problem sie rozwiazal....zdjalem izolacje sondy lampda bo wygladala co najmniej srednio...okazalo sie ze jeden z 4 przewodow jest zerwany..spialem go zlaczka i juz jest wszystko ok. Takze dziekuje bardzo wszystkim za pomoc i poswiecony czas. Pozdrawiam serdecznie. Jakby ktos mial mozliwosc to teraz potrzebuje rozblokowac radio po odlaczeniu aku a nie rozumiem niestety jezyka naszych sasiadow wiec jak ktos to wie lub ma przetlumaczone to prosze o napisanie z tym posta. Radio jest fabryczne VW. Z gory dzieki.



KopeckyWRC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lut 13, 2010 01:09
Lokalizacja: cz-dz

Post autor: KopeckyWRC » sob lut 13, 2010 01:32

Witam podepnę się pod temat.Mianowicie ma golfa 3 1.6 jednopukntowy wtrysk faluja w nim obroty i czasami gaśnie chwile chodzi równo za chwile faluja i tak w kółko czasami zgaśnie.objawy te pojawiły się 3 dni po wymianie rozrządu wymieniłem już krokowy ,czujnik temperatury, aparat zapłonowy, podcisnienia sparwdzone, przpustnica wyczyszczona, najlepsze jest to że VAG nie pokazuje błedów zaworek podcisnienia ten przy filtrze ppowietrza też wymieniony jeszcze wymienie filter paliwa i pompe wyciagne. Jeśli miał by ktoś jakiś pomysł dajcie znać z góry dziękuję.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 89 gości