Tarcze nacinane i wiercone-żywotnosć klocków?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » śr lis 11, 2009 23:44

Ja miałem taki sam zestaw: tarcze ATE POWER DISC i klocki ATE... przejechalem na jednych klockach prawie 60tys (głownie trasy) Klocków zostało ok 2 mm ale po awaryjnym hamowaniu w deszczu tarcze zaczęły bić (hamowanie u zachodnich sąsiadów ze 180 do ok 30km/h) wiec zmieniłem na to co miałem czyli tarcze Brembo zwykle i klocki ATE a te zaczęły bić po 2 mocniejszym nagrzaniu tarcz (ok 2 tys km). Wracam teraz do kpl ATE bo hamowanie było dużo efektywniejsze a warunków atmosferycznych i przypadków na drodze się nie przewidzi :D Ogólnie zestaw ATE na 5 :)


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw lis 12, 2009 20:00

Fahoo pisze:mocno ci hałasuje?
bez przesady - nie zwrócisz nawet na to uwagi jak będziesz mocno hamował - bo będziesz bardziej zajarany tym żeby wyhamować
tympy mechanik pisze:więc cie poprawiłem tak samo jak mnie poprawiają jak coś palne więc luz
:pub:
Fahoo pisze:ja swoje brembo szanowałem i tak mi sie odpłąciły
tak w instrukcji pierwszy tysiąc kilometrów bez gwałtownego hamowania i najlepiej omijać kałuże


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » czw lis 12, 2009 20:36

Mam na tyle komplet tarcz ATM Mikoda GT (nawiercane i nacinane), jeżdżę na nich ponad tydzień. Klocki Ferodo Premium. Po wyregulowaniu korektora hampel zajeb....
Jest jedno ale, od wczoraj (chyba już po ułożeniu się klocków, bo zrobiłem jakieś 300km) w początkowej fazie hamowania słyszę takie jakby obcieranie, to samo przy ostrym hamowaniu. Już miałem na to patrzyć bo myślałem, że coś jest nie tak a tu czytam że przy nacinanych to normalne. No nic będę się musiał przyzwyczaić bo w najbliższym czasie montuję zestaw 280 mm na przód w tym samym zestaiwniu. No coś za coś :(
Z tego co wyczytałem to ktoś z forum zamawiał w Mikodzie tarcze tylko nawiercane bez nacięć. No szkoda że o tym wcześniej nie wiedziałem. Już się pogodziłem z szybszym złużywaniem klocków, a tu niespodzianka.
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 21:19 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 2 razy.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw lis 12, 2009 21:11

Dedi_S, jak szybko zchodzi ci klocek?
chyba wezmę tylko nawiercany zestaw


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » czw lis 12, 2009 21:18

No po ponad tygodniu to raczej nie mozna stwierdzić (na oko to nic), jednak skuteczność hamowania sporo lepsza, to już z całą pewnością mogę powiedzieć.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt lis 13, 2009 15:57

Mapisałem maila do MIKODY
oto odpowiedź
Można wykonać same nawierty, cena bez zmian. Proszę w formularzu
zamówienia
w rubryce Uwagi wpisać: "Tylko nawiercane, bez frezowania".
więc ne ma na co czekać tylko zamawiać

czar realizacji do 10dni roboczych-tarcze gładkie wysyłka od razu po zaksięgowaniu kasy


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » wt lis 24, 2009 10:19

Teraz ten zestaw mam na przodzie na tarczach 280 i jak narazie ok. Szumienie z tyłu wynika chyba z jakiegoś problemu z zaciskiem, bo klocki mi się blokują i nie odbijają. Jak narazie żadnego zwiększonego pylenia z klocków nie ma.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 10:21 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt lis 24, 2009 11:01

a u mnie MIKODA dała du...y i mnie wyrolowali
oficjalnie zamówienie poszło

lecz na drugi dzien info że nie robią już tarcz na zamówienie tylko tak jak na stronie frezowanie i wiercenie.......
musiałem albo wziać gładką albo pełen custom :crazy:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości