![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
roboty z godzinka, a koszty zależą od tego co zmieniasz, czy całą półoś czy bez przegubówNiedzwiadek18 pisze:jaka kwote mam przygotowac na naprawe?
Proponuje uprościć.... hamulcy i końcówki drążka kierowniczego nie ma sensu sciągać. Ja to robię w takiej kolejności: najpierw luzuje śrubę środkową, potem cały przód do góry na kobylki, koło precz, sworzeń wbyijam tak jak Fahoo słusznie napisał żeby zbieżności nie stracić. Dzięki temu że przód jest w górze kolumne łatwo skręcić i odciągnąć na bok, przegub powinien berz przeszkód wyjśc z piasty. Niedzwiadek18 gdybyś musiał go jednak wybijać to nie bij bezpośrednio w przegub bo gwint zniszczysz i potem nie będzie co na nim zakręcić. Łoma generalnie nie polecam, chyba że faktycznie wahacz na śmietnik się nadaje. Śruby można wymienić sobie na imbusy lub nawet dla spokoju pod nasadke żęby uniknąć objechania łba. Z lockthredami też ostrożnie bo sa takie że potem palnikiem trzeba podgrzewać żeby odkręcić.Fahoo pisze:wymiana banalna
zdejmujesz koło
odkręcasz nakrętkę centralną
odkręcasz zacisk
jarzmo
zdejmujesz tarczę
odkrecasz koncówke drązka kierowniczego
odkrecasz śrube od sworznia zwrotnicy
łomem naginasz wahacz do dołu
zbijasz przegób z wielowypustu na piaście
od strony skrzyni odkrecasz śruby na imbus
robiłem to dosłownie przedwczoraj bo zmieniałem łożysko w przednik kole
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości