Sprawdzałem go jest dobry. A czy do regulatora podpinany jest jakiś kabel. Mocowany jest na 2 srubach 8 i jeszcze jedna jest 7. Możliwe, że źle go podłączyłem.jeson pisze:jest tylko jeden bezpieccznik pod deska nr 18
Problem z ładowaniem.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
- Lokalizacja: Katowice
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Choody 25 - kontrolka to rozumiem kontrolka alternatora? Otóż w razie zbyt niskiego napięcia kontrolka ABS-u też się włączy a błąd kiedyś na VAG-u będzie "niskie napięcie-błąd sporadyczny". Posprawdzać, wymienic regulator, bo napięcie musi być.
Kamilkce 83 - a czy nic nie dzieje się z paskiem wieloklinowym, może luźny? może napinacz nie napina? Bo ten objaw raz jest, raz nie ma...
A dioda gdy padnie to już nie "wyzdrowieje" - gdy raz kontrolka zacznie żarzyć lub świecić z powodu diody, to z pewnością sama nie przestanie. Powody muszą być mechaniczne!
Do alternatora kabel wzbudzenia/sterowania jest jeden, wchodzi do styku D+, nigdy W! Jest to albo wtyk albo śruba M5, zalażnie od wersji alternatora.
Kamilkce 83 - a czy nic nie dzieje się z paskiem wieloklinowym, może luźny? może napinacz nie napina? Bo ten objaw raz jest, raz nie ma...
A dioda gdy padnie to już nie "wyzdrowieje" - gdy raz kontrolka zacznie żarzyć lub świecić z powodu diody, to z pewnością sama nie przestanie. Powody muszą być mechaniczne!
Do alternatora kabel wzbudzenia/sterowania jest jeden, wchodzi do styku D+, nigdy W! Jest to albo wtyk albo śruba M5, zalażnie od wersji alternatora.
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 20:04 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
- Lokalizacja: Katowice
Teraz mam tak, że auto w ogóle nei odpalę. Kręci, światła klakson działają. Wygląda tak jakby paliwa nie dostawał. Zaraz po wymianie regulatora auto odpaliło bez problemu. Kontrolka os akumulatora zgasła, jednak tak wygladało jakby alternator dostawał jakiegoś oporu. Podświetlenie tablicy przygasało (pasek nei piszczał), potem pasek zaczął się ślizgac (podswietlenie ok) i znów przydasanie bez poslizgu paska i zaraz potem jak wyzej(pasek slizga, podswitelenie ok). Czy regulator mógł by źle podłączony. A jeśli tak to dlaczego kontrolka od aku zgasla? Czy może zbieg okoliczności i w tym samym czasie zaczęła pompa szwankowa. Jak ją najłatwiej sprawdzic. U mnie była mała śrubka na klucz "7".
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 20:10 przez kamilkce83, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
- Lokalizacja: Katowice
A gdzie ten przekaźnik dokładnie się znajduje? Jeśli to możliwe prosiłbym o jakieś foto. Nie chciałbym zrobi jakiegoś zwarcia. Regulator wymieniałem na odpi,etym akumulatorze. Gdy wszytsko zostało złożone klemy zostały podłączone.Zico63b pisze:Wyjąć przekaźnik z gniazda 12 i zmostkować piny 3 z 4 w skrzynce.
Już wiem gdzie ten przekaźnik. Jak się go demontuje, wyciaga?
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 20:32 przez kamilkce83, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dolny, prawy róg skrzynki bezpieczników, numer na obudowie prawdopodobnie 167, ja mam inny bo to Diesel.
Tak, tylko do siebie.
Tak, tylko do siebie.
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 20:35 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
- Lokalizacja: Katowice
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
- Lokalizacja: Katowice
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
- Lokalizacja: Katowice
Dziś byłem u mechanika. Auto uruchomione. Co się okazało? Regulator dobrze został zamontowany. Zbieg okoliczności, ale po odpaleniu auta po wymianie regulatora padł (zbieg okoliczności) aparat zapłonowy. Zapłon był przestawiony i nie mógł odpalić. Na VAG-u u mechanika wyszło, że jest uszkodzony czujnik halla. Jednak nie umiał on wymontować aparatu zapłonowego. Wykręcił jedną śrubę (nie wiadomo czy włąściwą) i próbował go wyciągnąć (bez rezultatu). Stwierdził też , że świece są do wymiany. Ustawił zapłon na starym aparacie zapłonowym. Auto pali. Powiedział jednak, że trzeba wymienić świece, aparat bądź czujnik halla i jeszcze raz ustawić zapłon. Jaki jest koszt czujnika? Jak się wykręca aparat zapłonowy?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie może zapalić przy uszkodzonym czujniku halla. Ustawianie zapłonu to kręcenie aparatem zapłonowym więc go rozruszał (bo często jest zapieczny) a nie umie wyjąć. Proponuję zmienić mechanika szkoda czasu i kasykamilkce83 pisze:Auto pali
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
- Lokalizacja: Katowice
W takim razie jak on ustawił zapłon nie kręcąc aparatem zapłonowym. Był on zapieczony i nie umiał go wykręcić ani nim obrócić. Wyciągnął korek na skrzyni i kazał drugiemu wejść pod samochód z kluczem "francuzem". Sprawdzał znaki na kole zamachowym czy się pokrywają za pomocą lampy stroboskopowej. Ten coś tam kręcił i jakoś tak ustawiali zapłon. W sumie jak się go pytałem co zrobił i co by należało zrobić to mi nic konkretnego nie powiedział. Teraz to chyba mam tak, że auto pali ale znaki na kole zamachowym się nie zgadzają. Albo przestawił mi aparat zapłonowy na wale (o ile to możliwe). Wydaje mi się, że aby to wszystko było tak jak należy to powinienem wymienić aparat na nowy i ustawić zapłon.
[ Dodano: 13 Lis 2009 23:09 ]
Zapomniałem dodać, że przy ustawianiu zapłonu miał cały czas podłączonego VAG-a. Odczytywał z niego jakieś parametry. Może przez niego zmienił jakieś ustawienia. Nie wiem.
[ Dodano: 13 Lis 2009 23:09 ]
Zapomniałem dodać, że przy ustawianiu zapłonu miał cały czas podłączonego VAG-a. Odczytywał z niego jakieś parametry. Może przez niego zmienił jakieś ustawienia. Nie wiem.
Ostatnio zmieniony pt lis 13, 2009 20:14 przez kamilkce83, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 447 gości