Czy oplaca sie kupic silnik 1.6d 1V ???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Czy oplaca sie kupic silnik 1.6d 1V ???

Post autor: heyus1986 » śr lis 11, 2009 14:47

Witam jak w temacie czy oplaca sie kupic ten silnik za ta cene do mojego 1.6 D i czy osiagi w nieznacznym stopniu wzrosna? oraz czy bedzie mozna go podkrecic??

Link do aukcji z allegro:
http://moto.allegro.pl/item809979488_golf_1_6_td.html
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 15:30 przez heyus1986, łącznie zmieniany 1 raz.


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr lis 11, 2009 14:58

Coś tam powinno być lepiej ,zawsze to turbo diesel ,przy pompie wtryskowej za wiele nie podkręcisz bo pompa bez LDA...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arwam

Post autor: arwam » śr lis 11, 2009 15:45

za ten zestaw cena jest nie zła zmieniasz pompę na taką od JR/RA/SB i można sporo wykrzesać można też turbo zmienić na T3 ub K24 i wtedy w zaięgu 140KM oczywiście po zamontowaniu IC

[ Dodano: 11 Lis 2009 14:46 ]
proponowałbym poszukać tylko dłuższej skrzyni biegów np 4T lub CHB i piątkę do niej przełożyć z 4S



lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » śr lis 11, 2009 16:35

arwam pisze: zmienić na T3 ub K24
A jaka to jest ta turbina na zdjeciu? Bo nie jestem pewien.



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » śr lis 11, 2009 16:41

wg mnei nie warto brac tego silnika. Po pierwsze to nie wiesz wogole w jakim stanie jest silnik, nie masz gwarancji czy nie jest wyjezdzony, i jak sie miewa osprzet, i jak z poborem oleju..Noi masz zwykla ECO pompe bez LDA...
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 16:42 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

arwam

Post autor: arwam » śr lis 11, 2009 17:06

lukaszz1789,

na zdjęciu masz K14

mrozoo, te silnik są nie wysilone i zużycie w nich postępuje znacznie wolniej zwłaszcza ze względu na zastosowaną pompę 8mm.
zresztą teki silnik można odpalić tak jak stoi jeśli się tylko bańką z paliwem dysponuje i akumulatorem a zimny rozruch zwłaszcza po dłuższym postoju sporo powie o silniku



Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: heyus1986 » śr lis 11, 2009 17:29

Silniczek ogladalem przed chwila jest w berdzo dobrym stanie na turbinie nie ma luzow a poza tym ma pompe wspomagania i nie widac zadnych wyciekow na nim powiedzial ze dorzuci mi maglownice od wspomagania tylko ze od passka b3 co powinna pasowac tylko drazki sa dluzsze


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » śr lis 11, 2009 19:00

heyus1986 pisze:powiedzial ze dorzuci mi maglownice od wspomagania tylko ze od passka b3 co powinna pasowac tylko drazki sa dluzsze
masz dwa wyjścia.
albo skrócić drążki albo poszukać takich od maglownicy ze wspomą bo są inne.
pytanie jeszcze czy na tej maglownicy masz miejsce do przykręcenia wspornika układu zmiany biegów.
jeśli nie to musisz szukać innej maglownicy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lis 11, 2009 19:05

Ja u siebie wymieniałem maglownicę i był spory problem, od mk3 kupiłem i nie pasowała, inny wieloklin i drążki. W pasku były biegi na linki i sprzęgło hydrauliczne, także raczej nie podejdzie.



arwam

Post autor: arwam » śr lis 11, 2009 19:30

t0mal,

sprzęgło nie podejdzie a ja u siebie mam właśnie maglownicę od golfa MK3.
drążki są skrócone i wymieniony krzyżak na wałku kierowniczym i pasuje idealnie. mogę ją nawet komuś sprzedać z czystym sumieniem bo ja chyba niedługo będę się przesiadał na nie przerabianą maglownicę od MK3 lub passata bo będę zmieniał wachacze i prawdopodobnie półosie a jeszcze nie wiadomo co będzie jak będę DRW zakładał bo tam zabieraki są szerzej rozstawione a półosi mogą być za długie więc będzie mnie trochę kombinacji czekać



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » czw lis 12, 2009 17:50

arwam pisze:proponowałbym poszukać tylko dłuższej skrzyni biegów np 4T lub CHB i piątkę do niej przełożyć z 4S
chyba z FF



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw lis 12, 2009 19:52

Jak dla mnie to za dużo jak za ten silnik znajomy miał do sprzedania SB w bardzo dobrym stanie chciał/chce za niego 500 600 zł za cały silnik z osprzętem

Skrzynie nie musisz przekładać bo masz taką samą jak u siebie 4S
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 19:54 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lis 12, 2009 20:46

Ja za tą kasę bym "łyknął" ten motor...
Pompę od SB-ka,albo nawet AAZ-a i będzie hulał jak talala :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » czw lis 12, 2009 21:40

ja bym łyknął :) ... odrazu jak koledzy mówią .. szukaj pompy i turbawki :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości