Dodatki czyszczace do ON lub PB - warto?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » sob cze 27, 2009 10:59

lukasz_bliw, polac mu !! jedynie tankowanie dobrego paliwa ustrzeze przed nieprzyjemnosciami.... czasem warto dopłacic pare groszy wiecej!!

ja do mk2 pierwszego lalem v powera i bp diesel ultimate (bo nie mam u siebie stacji shella) i nigdy nie mialem zadnego problemu a zimy kiedys byly sroższe.... poza tym w moim przypadku spalanie paliwa z shella jest mniejsze niz on zwyklej ropy ktorą czasem zalewalem z braku wyjscia... czyli wlasciwie cena do spalania wychodzi na zero



Jajcek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 17:39

Post autor: Jajcek » pt sie 14, 2009 10:16

A ja kiedyś zalałem STP do paliwka i musze powiedzieć że początkowo byłem bardziej niż wkurzony na ten specyfik (na ok 8 litrów paliwa 98 oktan wlałem całą buteleczkę specyfiku) - nie doczytałem o proporcjach :grrr: . Autko muliło się i to strasznie. Po przejechaniu ok 20 km autko dostało jakby lepszego powera. Teraz zalewam STP co pół roku i nienarzekam. Prawda jest taka że jakby na naszych CPN było normalnej jaości paliwo to nikt by nie musiał takich środków stosować. Leje paliwko na ORLEN, SHELL, BP, BLISKA, STATOIL. Prawda jest taka że nie zauwazyłem żadnej różnicy na tych stacjach (no może poza ceną). Jak jeżdziłem po zachodzie i tam tankowałem to dawało sie odczuć po zatankowaniu różnicę. Tutaj niestety jesteśmy skazani (dopóki sie jakość nie zrówna z tą z zachodu) na takie magiczne dolewki.



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » pt wrz 11, 2009 21:04

Moim zdaniem,nic z tych ceramizerów nie warto,silnik ma chodzić tak jak sie urodził !,wymiana poszczególnych filtrów,olei,dbanie o samochód w sposób naturalny wystarcza i nie potrzebne jest stosowanie sztucznych konserwantów.

Co do tankowania,ostatni rok tankowałem pb 95 z orlenu,jakiś czas temu przeszłem na 98 z neste była różnica w spalaniu jak i przyśpieszeniu.Aktualnie tankuje v-power racing na shellu i jestem naprawde zadowolony,duża różnica w bucie i spalaniu.Polecam i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 21:05 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Post autor: lukasz_bliw » sob wrz 12, 2009 19:57

DDR pisze:Moim zdaniem,nic z tych ceramizerów nie warto,silnik ma chodzić tak jak sie urodził !,wymiana poszczególnych filtrów,olei,dbanie o samochód w sposób naturalny wystarcza i nie potrzebne jest stosowanie sztucznych konserwantów.

Co do tankowania,ostatni rok tankowałem pb 95 z orlenu,jakiś czas temu przeszłem na 98 z neste była różnica w spalaniu jak i przyśpieszeniu.Aktualnie tankuje v-power racing na shellu i jestem naprawde zadowolony,duża różnica w bucie i spalaniu.Polecam i pozdrawiam
Zacytuję słowa mechanika-pijaka " Nie wyleczy się mechaniki chemią" Może i chłop miał rację ..



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz wrz 13, 2009 17:24

...a moim zdaniem - WARTO!
Jest tylko jeden podstawowy warunek - jak z doborem lekarstw - diagnoza i jaki środek...
Chyba że doszliśmy do operacji lub czekamy na zejście...
Osobiście stosowałem i stosuję wybrane - zależnie od celu jaki chcę uzyskać i uzyskuję... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Post autor: lukasz_bliw » ndz wrz 13, 2009 18:18

oldstaszek pisze:...a moim zdaniem - WARTO!
Jest tylko jeden podstawowy warunek - jak z doborem lekarstw - diagnoza i jaki środek...
Chyba że doszliśmy do operacji lub czekamy na zejście...
Osobiście stosowałem i stosuję wybrane - zależnie od celu jaki chcę uzyskać i uzyskuję... :pub:
to co polecasz i dla czego ??



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz wrz 13, 2009 18:27

Twoje pytanie - książkę mam napisać?..
Jest konkretne pytanie to będzie konkretna odpowiedź.
Mogę napisać tyle - wszystko co pracuje podlega nieubłaganemu zużyciu i zawsze jest pytanie - kiedy "padnie".
Wszystkie substancje(niezależnie od stanu skupienia) zostawiają brudy/zanieczyszczenia a płyny szczególnie i jest pytanie - w jakim momencie zaczniemy to zauważać i odczuwać negatywnie. Doskonałość nie istnieje...
Pytania szczegółowe określają rodzaj preparatu i sposób stosowania.
Tyle na dobry początek... :pub:
Ostatnio zmieniony ndz wrz 13, 2009 18:29 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
MeSiN
VWIELKOPOLSKA
VWIELKOPOLSKA
Posty: 3348
Rejestracja: sob paź 04, 2008 22:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: MeSiN » wt wrz 22, 2009 00:54

Ja ostatnio byłem u mechanika bo auto chodziło jak stary traktor myślałem ze panewki do wymiany a tu :shock: mechanik kazał zalać środek do czyszczenia wtrysku i jeżdzić i tu jego teoria sie sprawdziła auto jakby dostało kopa :grin: lepiej się zbierało i silnik ciszej chodzi do teraz a środek to

Obrazek


Bądź jak Gołąb SRAJ NA WSZYSTKO NocneMarySquad

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt wrz 25, 2009 16:39

lukasz_bliw pisze:
to co polecasz i dla czego ??
mogę polecać tylko sprawdzone osobiście na swoich sprzętach - przykładowo coś takiego:
do czyszczenia układu paliwowego w tym monowtrysk czy gaźnik. :pub:
Sprawdziłem "na sobie" 20sekund i czysto.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 16:40 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

kaol3927
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 19:57
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kaol3927 » wt paź 13, 2009 22:23

Pare dni temu zatankowałem sobie na Lotosie 98 Dynamic do fulla i do tego wlałem tego xeramixa do czyszczenia wtryskiwaczy i musze powiedzieć że jak na razie jestem mile zaskoczony ponieważ wydaje mi sie że wróciło przyspieszenie którego brakowało od pewnego czasu. Na opakowaniu było napisane że zmniejsza spalanie cóż, sprawdzimy na trasie jutro :) Zdam relacje ;)



Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » ndz paź 18, 2009 22:56

STP trzeba lać całą buteleczkę na pełen bak...a co jeśli wleję pół na pół baku? :bajer: spełni swoją rolę czy nie...


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » czw paź 29, 2009 16:05

Witam

Podłącze się do tematu i opisze moje doświadczenia. Raz na pół roku dolewam do całego baku taki preparat firmy VALVOLINE i nic się nie stało z pompkami:
http://allegro.pl/item776845065_valvoli ... aniej.html

wg. opisu jest to środek do czyszczenia układu paliwowego w Dieslu


Mam natomiast pytanie, co sądzicie o stosowaniu tzw. FLUSH w dieslach. Posiadam TDI PD 115 ps ale nie mam pojęcia czy 165,000 km to prawdziwy przebieg. Słyszałem + że czyści silnik z syfu i osadów. Słyszałem - że wypłukuje z silnika to co w nim powinno być i zmniejsza poprawne smarowanie. Poniżej link jednego z nich.
http://allegro.pl/item788730837_valvoli ... _lodz.html

ktoś mądry może sie wypowiedzieć? ogólnie nie słyszałem na temat chemii marki VALVOLINE oraz najbardziej podobnej pod względem jakości czyli MOTUL złego w internecie i na forum. wszyscy wypowiadają się pozytywnie
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 16:08 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt lis 03, 2009 17:13

Podczas tankowania gdzieś w drodze stosowałem z dobrym skutkiem coś takiego:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Popiell
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: pt mar 06, 2009 00:40
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: Popiell » śr lis 11, 2009 15:18

koledzy a co zaproponujecie do gaźników żeby wlac i przeczyścic gaźniczek??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222632

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 252 gości