właśnie odezwał się największy z Nichabrams pisze:spawanie ALU ?? no nie wiem no nie wiem hehe
po za tym spamerzy do garażów
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Dobra,a jaki zaworek od ori 1,6TD obniży mi to ciśnienie?arwam pisze:obniż ciśnienie wewnątrz pompy i wtedy statyczny kąt wtrysku ustawiasz wczęsniejszy i przy niskich obrotach masz wcześniejszy kąt wtrysku w wyższych masz już mniejswięcej taki jak fabryka przewidziała
abrams,abrams pisze:po za tym spamerzy do garażów
Michaś_1977, jeszcze nam się kolega cięzko wystraszy.Michaś_1977 pisze:abrams napisał/a:
po za tym spamerzy do garażów
abrams,
ja już chciałem iść jeszcze parę fotek porobić jak GT2052V jest zamontowana ale jak ja z aparatem do garażu w którym stoi zielony golf to się na dobre rozpadało i nie chciałem ryzykować zamoknięcia aparatu.
Złośliwość pogody?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
A jak będę go wbijał,to skąd mam wiedzieć jakie jest ciśnienie wewnątrz?arwam pisze:ale bym wziął jakiś na luzie i go wybił a potem na pompę i wtedy wyregulował
Od 1V ma mniejsze ciśnienie niż JR?
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2009 16:33 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Dzisiaj przytargałem coś co powinno poprawić wygląd zewnętrzny mojej maszynerii.
Już nie ma łoplowskich.Poszły na spacer ...
Koledzy-krytycy,czy te spełniają normę?
Drugi gadżet,to dokładka zderzaka od GTI
Co prawda,zderzaki,jeszcze nie doczekały się lakieru,ale dokładka jeść nie woła i poczeka
Zastanawiam się tylko,jak ugryźć temat tych sierpów?
Dodatkowo dołączam wykres z pomiaru ciśnienia sprężania od pompiarza
Szczerze powiedziawszy,to myślałem,że wyjdzie ciut lepszy,ale zły tez nie jest
Ta najdłuższa krecha na dole,to próba olejowa 1-go baniaka.Wyszło na niej grubo ponad 30,ale pompiarz mówił,że ciśnienie jest i tak niezłe,więc olej uszczelnił i ciśnienie musiało mocno wzrosnąć.
Powiedział mi też coś co mnie mocno zaniepokoiło...i co najgorsze,to jest w tym sens,więc mam poważne obawy,że będę musiał szukać głowicy...
Już nie ma łoplowskich.Poszły na spacer ...
Koledzy-krytycy,czy te spełniają normę?
Drugi gadżet,to dokładka zderzaka od GTI
Co prawda,zderzaki,jeszcze nie doczekały się lakieru,ale dokładka jeść nie woła i poczeka
Zastanawiam się tylko,jak ugryźć temat tych sierpów?
Dodatkowo dołączam wykres z pomiaru ciśnienia sprężania od pompiarza
Szczerze powiedziawszy,to myślałem,że wyjdzie ciut lepszy,ale zły tez nie jest
Ta najdłuższa krecha na dole,to próba olejowa 1-go baniaka.Wyszło na niej grubo ponad 30,ale pompiarz mówił,że ciśnienie jest i tak niezłe,więc olej uszczelnił i ciśnienie musiało mocno wzrosnąć.
Powiedział mi też coś co mnie mocno zaniepokoiło...i co najgorsze,to jest w tym sens,więc mam poważne obawy,że będę musiał szukać głowicy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości