Golf 4, nie dogrzewa, duzo pali, ciezko pali na ciepłym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

chestervil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lis 10, 2009 00:50
Lokalizacja: Mysłowice

Golf 4, nie dogrzewa, duzo pali, ciezko pali na ciepłym

Post autor: chestervil » wt lis 10, 2009 01:03

Witam,
Niedawno zakupiłem golfa 4 1.9 tdi 90ps, 1999r z przebiegiem ok 195tys km.
Zauważyłem ze silnik nie dogrzewa się, temperatura waha sie pomiedzy 80 stopni do minimum, autko dosyć sporo pali, ciężko zejść poniżej 8 litrów nie zależnie od stylu jazdy, silnik nie dymi, nie jest mułowaty, jednak ma problemy z rozruchem kiedy jest już troche zagrzany(czytałem trochę i jest dużo teorii na ten temat), zimny pali na dotyk. czy ktoś miał podobny problem, czy ktoś zna rozwiązanie lub jest w stanie pomóc?

Dzięki za odpowiedz



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Golf 4, nie dogrzewa, duzo pali, ciezko pali na ciepłym

Post autor: PinkFloyd » wt lis 10, 2009 02:18

chestervil pisze:Witam,
Niedawno zakupiłem golfa 4 1.9 tdi 90ps, 1999r z przebiegiem ok 195tys km.
Zauważyłem ze silnik nie dogrzewa się, temperatura waha sie pomiedzy 80 stopni do minimum, autko dosyć sporo pali, ciężko zejść poniżej 8 litrów nie zależnie od stylu jazdy, silnik nie dymi, nie jest mułowaty, jednak ma problemy z rozruchem kiedy jest już troche zagrzany(czytałem trochę i jest dużo teorii na ten temat), zimny pali na dotyk. czy ktoś miał podobny problem, czy ktoś zna rozwiązanie lub jest w stanie pomóc?

Dzięki za odpowiedz

Potrzebna pełna diagnostyka vagiem bloków statycznych i dynamicznych podstawowych parametrów mierzalnych i wrzuć tu wyniki ( bo inaczej to jak wróżenie z fusów) , co do temp. pewnie do wymiany termostat- warto sparwdzic odczyty w 007 na zimno po nocy i na gorącym silniku- ma też duży wpływ na spalanie, a co do palenia na ciepło najpierw regeneracja rozrusznika ( kompletna tulejki i szczotki nawet jak sa dobre- przegżane zabieraja dużo amperażu)i dobry prad rozruchowy- bo dawka paliwa na ciepło nie jest podawana od razu wiec nie ma co walić podniesieniem dawki rozruchowej na początek, jak nie pomorze regeneracja rozrusznika to wtedy dawka vagiema jak za mało to zmiana map.
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2009 02:19 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Dejan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr gru 24, 2008 01:35
Lokalizacja: lodz

Post autor: Dejan » sob lis 21, 2009 20:03

tez mialem problemy z rozruchem gdy byl cieply, pomogla wymiana swiec



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob lis 21, 2009 21:24

Dejan pisze:tez mialem problemy z rozruchem gdy byl cieply, pomogla wymiana swiec
w tdi mozesz swiece wykrecic i srubkami zatkac dziury....nic to nie zmieni dopoki temp nie spadnie ponizej 5C co przy zagrzanym motorze jest niemozliwe
tak jak koledzy pisza...moze byc walniety termostat (stad niedogrzanie i spalanie) a rozruch to slynna dawka rozruchowa chociaz warto przyjrzec sie rozrusznikowi i akumulatorkowi na poczatek


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości