Zamarazajace zamki, a wyrzucania wkladki zamka ;) .

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Zamarazajace zamki, a wyrzucania wkladki zamka ;) .

Post autor: Kywak » pn lis 09, 2009 17:56

Witam,
Od razu pisze, ze nie mam problemu z zamarzajacymi zamkami ;) . Chodzi mi o to, ze chce u siebie wywalic wkladke zamka od strony kierowcy i zaslepic ja w cholere :D . Bardziej ze wzgledow estetycznych niz bezpieczenstwa, bo wiadomo, jak ktos bedzie chcial to wybije szybe i wejdzie i tak do auta:/... Cala rzecz polega na tym, ze zamek w tylniej klapie z pewnych nieznanych mi przyczyn nie dziala, a ze nie chce mi sie go reanimowac, to w momencie, gdy wyrzuce wkladke zamka od kierowcy to zostanie mi 0 zamkow, ktore bede mogl otworzyc kluczem :satan: . Stad moje pytanie jest takie, jako ze idzie zima, to czy zdarzaja sie zamarzniecia zamkow i niemoznosc otwarcia zamkow z pilota centralnego zamka (mialem wczesniej w zime Bore i takiego problemu nie mialem, ale mrozy byly do nie wiem -10C :D ), czy nie przejmowac sie i wywalac zamek, czy tez czekac z tym na wiosne az bedzie cieplo ;) . Z gory dzieki za opinie i rady. Pozdrawiam :bigok:
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 17:57 przez Kywak, łącznie zmieniany 1 raz.


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn lis 09, 2009 18:53

Mi nic nie zamarza ... A co do zamków to jeszcze po lewej stronie możesz kluczyk włożyć ... Ale jak wywalisz wszystkie wkładki i padnie ci aku to co wtedy ? Możesz zamek wywalić tylko zabezpiecz to później jakoś rozsądnie ...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lis 09, 2009 18:57

poolak2006 pisze:Mi nic nie zamarza ... A co do zamków to jeszcze po lewej stronie możesz kluczyk włożyć ... Ale jak wywalisz wszystkie wkładki i padnie ci aku to co wtedy ? Możesz zamek wywalić tylko zabezpiecz to później jakoś rozsądnie ...
Dokładnie jak napisał kolega wyżej... problem będzie jak padnie Ci AKU w zimie-wtedy Ty będziesz szybkę wywalał z auta bez pomocy osób trzecich :bajer:

Kup jakiś preparacik - których mnóstwo jest w marketach i na stacjach - zapodaj w zamki i po kłopocie.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn lis 09, 2009 20:20

mi raz dzwi złapały bo zachciało mi sie myć auto na mrozie. po rozgrzaniu wnętrza wszystko wróciło do normy. dobry aku i można śmigać bez zamków. zadbaj również o baterie w pilocie



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn lis 09, 2009 20:22

Bo jak bateria siądzie wymienisz na nową to też nie otworzysz ... będzie trzeba programować kluczyk.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn lis 09, 2009 20:54

dlatego 2 piloty to minimum



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2049
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » pn lis 09, 2009 20:57

centralka nie zamarznie

bardziej wlasnie balbym sie o aku ze sie rozladuje...
wg mnie najpierw zreperuj sobie zamek w klapie tylnej, a pozniej na przednie dzwi mozesz smialo zakładać klamki z dzwi tylnych :bigok:



Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » pn lis 09, 2009 21:05

poolak2006 pisze:Mi nic nie zamarza ... A co do zamków to jeszcze po lewej stronie możesz kluczyk włożyć ... Ale jak wywalisz wszystkie wkładki i padnie ci aku to co wtedy ? Możesz zamek wywalić tylko zabezpiecz to później jakoś rozsądnie ...
co masz na mysli piszac o wkladaniu kluczyka z lewej strony :chytry: , bo wlasnie zamek z lewej strony chce usunac (no a z prawej strony, to juz fabrycznie zamka nie mam), no i jak pisalem to zamek w klapie tez odpada, bo martwy :jezor: .

A co do programowania kluczyka, to sadzisz, ze jakby wymienic teraz profilaktycznie baterie i zaprogramowac na nowo kluczyk, to taka opcja dala by rade :?:

Haki, ale gdzie go zapodac, jak ja nie bede miec wkladek zamkow, nie wiem, czy zrozumiales ;) .

KoguTek, z tym, ze zamek z tylniej klapy tez chce usunac, denerwuje mnie on tak estetycznie ;) . Tzn. klamke chce zostawic, ale zamek i sama dziure po nim chce zaslepic i zaszpachlowac pozniej :D . Cos czuje, ze poczekam z tym do wiosny, kiedy to szansa zabicia Aku jest mniejsza i zamki nie zamarzaja, poobserwuje auto przez zime i sie dowiem, co i jak :) .
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 21:09 przez Kywak, łącznie zmieniany 1 raz.


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn lis 09, 2009 21:15

w zamki żęby nie zamarzały/rdzewniały



Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » pn lis 09, 2009 21:27

morfeusz86r, no, ale jak w zamki jak ich nie bedzie, bo mam zamiar je wywalic, to do czego ja to napsikam :bajer: ? Chodzilo mi o to, czy zdarzaja sie sytuacje, jak sie wlasnie zamkow nie ma, ze auto nie otworzy sie z centralnego. Pomijam tutaj rozladowane aku, ale to ze rygle jakby sie zblokuja i nie odbija (z powodu mrozu, czy czegokolwiek), nie otwierajac tym samym drzwi.


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pn lis 09, 2009 21:30

Nawet jak szybe wybijesz to drzwi od srodka nie otworzysz A co do wkladek zeby je zaslepic to bym nie proponowal poniewarz jak ktos zobaczy ze masz wkladki zaslepione a wie o co chodzi z tymi wkladkami to Ci go buchnie Kiedys otwieralem sasiadowi mk4 z taka wkladka zaslepiona czas otwarcia auta nie cala minuta
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 21:42 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn lis 09, 2009 21:43

inaczej: mechanizmy ruchome zamykania i blokowania dzwi

[ Dodano: 09 Lis 2009 20:43 ]
czyli wszystko w środku i z końca dzwi



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » pn lis 09, 2009 22:10

jeryk10 pisze:Nawet jak szybe wybijesz to drzwi od srodka nie otworzysz A co do wkladek zeby je zaslepic to bym nie proponowal poniewarz jak ktos zobaczy ze masz wkladki zaslepione a wie o co chodzi z tymi wkladkami to Ci go buchnie Kiedys otwieralem sasiadowi mk4 z taka wkladka zaslepiona czas otwarcia auta nie cala minuta

bo tak badziewnie zaslepione... jak wlozysz wklad z tylnych drzwi albo wyjmiesz wioselko z wkladki to tylko lom Ci zostaje... ale nie wiem czy w minute sie wyrobisz... a jak ktos 5groszy wklada zamiast wkladki i plastikowa zaslepke to mozna to plaskim srubokretem otworzyc...

to tyle OT....



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pn lis 09, 2009 22:19

Wlasnie jak wioselko wymotujesz to jest szybciej otworzyc



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 413 gości