[mk2]Różnice pomiedzy mocowaniami w silnikach 1.3;1.6;1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

da_pimp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 21, 2006 23:18
Lokalizacja: Rzeszów

[mk2]Różnice pomiedzy mocowaniami w silnikach 1.3;1.6;1.8

Post autor: da_pimp » wt lut 21, 2006 23:29

Witam!
Mam pytanko, myślę że trafiłem na dobre forum.
Mam wartburga z silnikiem z golfa II 1.3 i chciałbym przełożyć go do skorupy z golfa II moje pytanko brzmi czy trzeba kupić koniecznie model golfa II z silnikiem 1.3 czy można kupić równie dobrze z 1.6?? Są różnice w rozstawieniu śrub mocujących, jeżeli tak to czy da rady bez większego kłopotu zamątować silnik?? Ale namotałem

Dzięki z góry i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2006 10:00 przez da_pimp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » śr lut 22, 2006 01:07

Chyba nie bedzie ci tak łatwo :P
Tak sie nie da tego zrobić, znaczy sie w golfach z silnikami 1.3 czy np 1.6 inaczej były ustawione te łapki co trzymaja silnik :) :helm:
wiec jesli chcessz bez wiekszych problemow zamontować ten silnik to lepiej buda z mk2 1.3, bo obeszlo by sie bez przeróbek, nie mówiac oczywiscie juz o wszystkich innych zabawkach typu skrzynia itp :)



kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Re: [mk2]Różnice pomiedzy mocowaniami w silnikach 1.3;1.6;1.

Post autor: kwiatekt11 » śr lut 22, 2006 14:18

da_pimp pisze:Witam!
Mam pytanko, myślę że trafiłem na dobre forum.
Mam wartburga z silnikiem z golfa II 1.3 i chciałbym przełożyć go do skorupy z golfa II moje pytanko brzmi czy trzeba kupić koniecznie model golfa II z silnikiem 1.3 czy można kupić równie dobrze z 1.6?? Są różnice w rozstawieniu śrub mocujących, jeżeli tak to czy da rady bez większego kłopotu zamątować silnik?? Ale namotałem

Dzięki z góry i pozdrawiam
powiem tak silnik załozysz 1.3 z tego wartka do golfa ale musisz zmienic skrzynie biegow bo ta z wartburga nie podejdzie łapy silnika tez sa inne rozrusznik w wartku z drugiej strony silnika. Moim skromnym zdaniem kup całego golfa 1.3 taniej wyjdzie niz swapowanie tego silnika za 3000 kupisz golfa wiec ja bym nie kombinował :okej:



da_pimp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 21, 2006 23:18
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: da_pimp » śr lut 22, 2006 17:45

Dzięki za odpowiedzi, dobrze wiedzieć, nie bedę chyba kombinował z tym przestawiwaniem. Silnik to jeszcze może by sie dało wstawić gorzej ze skrzynią biegów.

Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr lut 22, 2006 18:56

Zwłaszcza że silnik w wartku to raczej produkcja "ifa" na licencji vw, ale osprzęt też inny niż vw. Duużo gorsze są od VW. I właśnie sprzęgło plus skrzynia.

VW przelata 300.000 i nadal ma mu się na życie (wim bo mam), wartek 1.3 to 150.000 i można pisać nekrolog dla motoru.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Post autor: kwiatekt11 » śr lut 22, 2006 23:04

czyś pisze:Zwłaszcza że silnik w wartku to raczej produkcja "ifa" na licencji vw, ale osprzęt też inny niż vw. Duużo gorsze są od VW. I właśnie sprzęgło plus skrzynia.

VW przelata 300.000 i nadal ma mu się na życie (wim bo mam), wartek 1.3 to 150.000 i można pisać nekrolog dla motoru.
ee ojciec ma wartka 1.3 i 250 tys nalatane i konca jego nie widac ani nie słychac tak jak patrzyłem z wygladu to sa takie same silniki jak w golfach tylko gaznik ma inny i pompe paliwowa mam taki drugi silnik ifa 1.3 i jak go kupiłem zmieniałem w nim rozne pierdołki wszystko pasiło z vw 1.3 wiec takich roznic to to nie ma :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 40 gości