Witam!
Mam pytanko, myślę że trafiłem na dobre forum.
Mam wartburga z silnikiem z golfa II 1.3 i chciałbym przełożyć go do skorupy z golfa II moje pytanko brzmi czy trzeba kupić koniecznie model golfa II z silnikiem 1.3 czy można kupić równie dobrze z 1.6?? Są różnice w rozstawieniu śrub mocujących, jeżeli tak to czy da rady bez większego kłopotu zamątować silnik?? Ale namotałem
Dzięki z góry i pozdrawiam
[mk2]Różnice pomiedzy mocowaniami w silnikach 1.3;1.6;1.8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2]Różnice pomiedzy mocowaniami w silnikach 1.3;1.6;1.8
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2006 10:00 przez da_pimp, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba nie bedzie ci tak łatwo
Tak sie nie da tego zrobić, znaczy sie w golfach z silnikami 1.3 czy np 1.6 inaczej były ustawione te łapki co trzymaja silnik
wiec jesli chcessz bez wiekszych problemow zamontować ten silnik to lepiej buda z mk2 1.3, bo obeszlo by sie bez przeróbek, nie mówiac oczywiscie juz o wszystkich innych zabawkach typu skrzynia itp
Tak sie nie da tego zrobić, znaczy sie w golfach z silnikami 1.3 czy np 1.6 inaczej były ustawione te łapki co trzymaja silnik
wiec jesli chcessz bez wiekszych problemow zamontować ten silnik to lepiej buda z mk2 1.3, bo obeszlo by sie bez przeróbek, nie mówiac oczywiscie juz o wszystkich innych zabawkach typu skrzynia itp
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
Re: [mk2]Różnice pomiedzy mocowaniami w silnikach 1.3;1.6;1.
powiem tak silnik załozysz 1.3 z tego wartka do golfa ale musisz zmienic skrzynie biegow bo ta z wartburga nie podejdzie łapy silnika tez sa inne rozrusznik w wartku z drugiej strony silnika. Moim skromnym zdaniem kup całego golfa 1.3 taniej wyjdzie niz swapowanie tego silnika za 3000 kupisz golfa wiec ja bym nie kombinowałda_pimp pisze:Witam!
Mam pytanko, myślę że trafiłem na dobre forum.
Mam wartburga z silnikiem z golfa II 1.3 i chciałbym przełożyć go do skorupy z golfa II moje pytanko brzmi czy trzeba kupić koniecznie model golfa II z silnikiem 1.3 czy można kupić równie dobrze z 1.6?? Są różnice w rozstawieniu śrub mocujących, jeżeli tak to czy da rady bez większego kłopotu zamątować silnik?? Ale namotałem
Dzięki z góry i pozdrawiam
Zwłaszcza że silnik w wartku to raczej produkcja "ifa" na licencji vw, ale osprzęt też inny niż vw. Duużo gorsze są od VW. I właśnie sprzęgło plus skrzynia.
VW przelata 300.000 i nadal ma mu się na życie (wim bo mam), wartek 1.3 to 150.000 i można pisać nekrolog dla motoru.
VW przelata 300.000 i nadal ma mu się na życie (wim bo mam), wartek 1.3 to 150.000 i można pisać nekrolog dla motoru.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
ee ojciec ma wartka 1.3 i 250 tys nalatane i konca jego nie widac ani nie słychac tak jak patrzyłem z wygladu to sa takie same silniki jak w golfach tylko gaznik ma inny i pompe paliwowa mam taki drugi silnik ifa 1.3 i jak go kupiłem zmieniałem w nim rozne pierdołki wszystko pasiło z vw 1.3 wiec takich roznic to to nie maczyś pisze:Zwłaszcza że silnik w wartku to raczej produkcja "ifa" na licencji vw, ale osprzęt też inny niż vw. Duużo gorsze są od VW. I właśnie sprzęgło plus skrzynia.
VW przelata 300.000 i nadal ma mu się na życie (wim bo mam), wartek 1.3 to 150.000 i można pisać nekrolog dla motoru.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 40 gości