2.0 16V czy mozna go przerobic na gaźnik?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2.0 16V czy mozna go przerobic na gaźnik?
Witam. Posiadam Golfa II z silnikiem 1.3 gaźnikowym . Ostanio znalazlem niedrogi silniczek 20.16V od passata 140KM . no i wiadomo jak to przy 1.3 mocy jest za malo . a ze mam sentyment do golfa chcialbym wlozyc w niego pare groszy i posmigac nieco szybciej. Teraz mam pytanie czy da rade moze dopasowac do niego jakis kolektor ssasy od 1.8 lub innego gaznikowego ? zeby nie ciagnac instalacji elektrycznej? i tego wszystkiego a zeby to ominac?
bzdury kolego piszesz, 9A nie ma takiego czujnikanorman pisze:ten silnik ma czujnik polozenia walu z ktorego impuls czyta komputer wiec bedziesz musial instalacje i kompa tez przelozyc
nic nie pasuje, możesz założyć 4 poziome gaźniki po DOROBIENIU kolektora, zresztą przeróbka układu zapłonowego i tak cie czeka, jednym słowemswideer pisze:Teraz mam pytanie czy da rade moze dopasowac do niego jakis kolektor ssasy od 1.8 lub innego gaznikowego ? zeby nie ciagnac instalacji elektrycznej? i tego wszystkiego a zeby to ominac?
bez tego się nie obejdzieswideer pisze:zeby nie ciagnac instalacji elektrycznej
- Kristensen
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:09
- Lokalizacja: Wlkp
Bez obrazy, ale jezeli pytasz czy to duzo pracy to pewnie samemu nie dasz rady. Normalnie podchodzi sie do tematu w stylu ''trzeba to zrobic i nie ma znaczenia ile z tym pracy bo i tak trzeba to zrobic''.swideer pisze:a teraz mam pytanie czy przelozenie instalacji calej to duzo pracy? bo chcialbym to zrobic ale nie wiem czy dam rade cczy tej elektryki bedzie nie tak duzo?
http://i62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg
[IMG]http://i62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg[/IMG]
http://oi62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg
[IMG]http://i62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg[/IMG]
http://oi62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg
z elektryką nie ma aż tak dużo pracy jeśli dostaniesz orginalne kompletne wiązki od tego silnika do reszty samochodu ale tu moze być problem bo na europe 2.0 16V 9A w dwójkach chyba nie występowało
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Ale jak bedzie miał problemy to napisze na forum;)
przytocze przypadek kolegi tirsone (jesli można) on nie miał zielonego pojęcia o swapowaniu i się nauczył.
Nie ma rzeczy niemożliwch
przytocze przypadek kolegi tirsone (jesli można) on nie miał zielonego pojęcia o swapowaniu i się nauczył.
Nie ma rzeczy niemożliwch
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
elektryka jest straszna tylko jak sie na nią patrzy:D jak sie weźmiesz za robote, ładnie sie przyjrzysz co i jak i gdzie i po co to wszystko da sie zrobic. Sam nigdy tego nie robiąc wczesniej, wtedy jeszcze z forum nie kozystałęm wcale, wziąłęm sie na przerabianie diesla mk1 na 16v i wszystko poszlo jak po masle, wystarczy chciec, miec troche wyobrażni, cierpliwości i chęci:) Powodzenia:)
Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystko cacy tylko że:
a
oraz co najwazniejsze:
co sie kompletnie kłóci z:
swideer pisze:eraz mam pytanie czy da rade moze dopasowac do niego jakis kolektor ssasy od 1.8 lub innego gaznikowego ? zeby nie ciagnac instalacji elektrycznej? i tego wszystkiego a zeby to ominac?
a
do tego chłodnica, skrzynia i takie tam drobiazgiscirocco team pisze:W miejsce fabrycznego kolektora dolotowego został dorobiony kolektor z aluminium, na który bezpośrednio założone zostały 4 gaźniki poziomego przepływu japońskiej firmy Keikhin pochodzące z motocykla Kawasaki GPZ 550. Głowica także została gruntownie zmodyfikowana. Kanały dolotowe zostały powiększone i wypolerowane. Gniazda zaworów ssących także zostały powiększone, a fabryczne zawory zastąpione zostały zaworami o większej średnicy. Zawory wydechowe pozostały bez zmian. Cala głowica została splanowana o. 1,5mm.[...]
Gaźnik w silniku FR zasilany był przez pompę mechaniczną zainstalowaną przy bloku. Przy silniku 9A nie było możliwości założenia takiej pompy, a paliwo nie mogło być podawane pod zbyt dużym ciśnieniem. Rozwiązaniem dla tego problemu okazała się być elektryczna pompa podająca od VW Polo.[...]
Układ wydechowy wykonany jest ze stali nierdzewnej (poza tłumikiem końcowym). W miejsce fabrycznego żeliwnego kolektora wydechowego założony został rurowy kolektor sportowy (4-2-1).
oraz co najwazniejsze:
swideer pisze:wlozyc w niego pare groszy
co sie kompletnie kłóci z:
scirocco team pisze:Jeżeli chodzi o koszty całej operacji to w pewnym momencie po prostu przestałem to liczyć..
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości