Witam.
Czy trzeba przestrzegac jakichś specjalnych zasad przy demontazu tarcz zegarów, wskazówek w mkIV?
ja po prostu je... Wyciągnałem (mocno do siebie) mocno przy tym nimi kręciłem w różne strony... I poszły.
Później je znów założyłem.
I tutaj moje pytanie (bo niestety nie mam możliwości sprawdzić), czy mogłem je w jakiś sposób uszkodzić?
Pszepraszam za rodzaj pytanie, lecz mam nadzieje, ze jednak ktos bedzie miał pojęcie i wyjaśni.
POzdrawiam
[mkIV] demontaż tarcz zegarów, wskazówek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Czy cos nie dziala?
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wskazówka powinna być odpowiednio umocowana. Musisz zrobić tak: wskazówke należy umocować tak aby wskazywała poniżej wartości zero. Potem delikatnie musisz ją naprostować na wartość równą zero. W trakcie naprowadzania na zero będzesz odczuwał znaczny opór więc uważaj żeby nie złamać wskazówki. W starszych wersjach samochodów było to łatwiejsze bo na dole wskazówka zatrzymywała się na bolcu w okolicy zera. W MkIV niema niestety tego bolca więc trzeba sobie radzić inaczej. Troche to skąplikowane co napisałem, ale może coś z tego zrozumiesz.
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości