jakie paliwo ???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bandzi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Bandzi » pt lis 06, 2009 18:12

Ja od początku (kupiony z przebiegiem 65 tys ) jeżdżę golfikiem na paliwach shella nie są w Łodzi najtańsze ( pod koniec września w Krakowie były o ponad 20gr na litrze tańsze.) mam nadzieje że mi się wydatek zwróci lepszego paliwa. Co mogę poradzić to wymiana filtra Paliwa bardzo ważna mój był tak zasyfiony jak kupiłem samochód że silnik wchodził sam na wyższe obroty podczas wolnych obrotów. Ale mam swoje pytanie jakie polecacie dodatki do paliwa oprócz znanej firmy STs
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 18:12 przez Bandzi, łącznie zmieniany 1 raz.


Bandzi

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt lis 06, 2009 18:25

Bandzi, można dolać raz na pół roku dodatek do aut z systemem wtryskowym DIESLA, dolewa się podczas tankowania całą buteleczkę do ON. Środki które są godne polecenia to MOTUL i VALVOLINE. Nazywa się to Diesel System Cleaner. Czyszczą układ paliwowy i wtryskowy. Jak przychodzą większe mrozy można dolać DEPRESATOR aby z ropą nie stało się nic złego :)

miłego czytania:
http://www.motofakty.pl/artykul/depresator.html :bigok:



Axel_1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sie 24, 2009 23:22
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: Axel_1 » pt lis 06, 2009 19:14

Stosuje dodatek Catrol TDA -wg instrukcji polecany szczególnie zima, mam też kleen-flo http://www.hil.pl/-p-213.html.


ekodriving 4.5

Bandzi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Bandzi » sob lis 07, 2009 00:48

Dzięki wielkie za porade


Bandzi

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » sob lis 07, 2009 16:46

ja leje verve albo v-powera i musze powiedziec, ze dotad jak bylo cieplo nie widziałem róznicy, natomiast jak zrobilo sie zimno w nocy auto na paliwie z orlenu gorzej zapalalo i smierdziało jak ze stara(moze jakas lipe na stacje przywiezli) po zalaniu 40 litrów v-powera auto inaczej pracuje rano i nie smierdza spaliny, czuc typowy zapach dla diesla z katalizatorem


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » ndz lis 08, 2009 01:08

Shmatan pisze:No i teraz proste przeliczenie - na setke na trasie nigdy więcej niż 5l nie zje (no chyba że butuje ile wlezie na pełnym obciążeniu w góry - do 5.5 czasem może dojść)
To chyba żartujesz albo nie butujesz auta skoro różnica wynosi 0,5 litra :green_fuck: Jak to wyliczałeś?


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » ndz lis 08, 2009 10:35

Wszystko z mfa, ale wielokrotnie potwierdzone - na prawde ciężko mi w trasie wyskoczyć powyżej 5.5, a rekordem chyba było 5.7 (a to wszystko "pi razy drzwi" się pokrywa ze spalaniem liczonym od rezerwy do rezerwy na stacji), a bardzo lubie jeździć z gazem w podłodze



Awatar użytkownika
gacol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 22:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gacol » pn lis 09, 2009 00:38

Powiem wam zrobiłem ponad 100tyś km na oleju opałowym i nie czuje żadnej różnicy pomiędzy tymi verwami i innymi drogimi paliwami po takim przebiegu może już trosze dymi jak się ciśnie ale różnica w cenie jest 2,60zł a nie 3,80zł. I leje opał dalej i serdecznie polecam wszystkim (pompowtryskom nie polecam) :bigok:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn lis 09, 2009 08:00

dawka paliwa ++
turbo 1,5 bar

V-power spalanie 5.1l/100 km
Verva spalanie 5,6l/100 km

sprawdzane kilkukrotnie


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

sheva
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt paź 23, 2009 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sheva » pn lis 09, 2009 11:42

Witam wszystkich.
Mam pytanie czy jest możliwe że po wlaniu lepszego paliwa (v-power) wzrosło spalanie o 0,5 litra na stówe? Kiedyś lałem straszny szajs (bliska) i padł mi jeden pompowtryskiwacz.
Po regeneracji tego wtryskiwacza i wymianie filtra paliwa, komputer pokazał spalanie na trasie 130km 5,7l/100 czyli 0,5l więcej przy oszczędnej jeździe.
Jaka jest przyczyna? Paliwo, pompowtryskiwacz czy filtr paliwa?



stefan1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 22:36
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: stefan1982 » pn lis 09, 2009 12:12

sheva pisze:Witam wszystkich.
Mam pytanie czy jest możliwe że po wlaniu lepszego paliwa (v-power) wzrosło spalanie o 0,5 litra na stówe? Kiedyś lałem straszny szajs (bliska) i padł mi jeden pompowtryskiwacz.
Po regeneracji tego wtryskiwacza i wymianie filtra paliwa, komputer pokazał spalanie na trasie 130km 5,7l/100 czyli 0,5l więcej przy oszczędnej jeździe.
Jaka jest przyczyna? Paliwo, pompowtryskiwacz czy filtr paliwa?
Hmm kolego skad wiadomo że ten v-power był lepszy od poprzedniego paliwa?Sugerujesz się ceną?



sheva
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt paź 23, 2009 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sheva » pn lis 09, 2009 12:55

Sorry pomyliłem się, to nawet nie był v-power tylko verwa.
Cena to jedno ale dowiedziałem się że paliwo na tej stacji "bliska" było oficjalnie chrzczone, szkoda że dowiedziałem się o tym po fakcie awarii pompowtryskiwacza.
Dziwi mnie tylko to że spalanie na gorszym paliwie było mniejsze niż na lepszym paliwie.
Dlatego też pytam się czy może jest to przyczyną źle zregenerowanego pompowtryskiwacza lub nowego filtru paliwa.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 09, 2009 13:22

ja polecem BP Ultimate

4 lata jeździłem golfem wyłącznie na tym paliwie, zero problemów z nastawnikiem, paleniem w zimie itd

nie trzeba żadnych uszlachetniaczy itd



thrash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lut 11, 2008 12:19
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: thrash » pn gru 14, 2009 23:44

Od 2,5 roku lałem V-Powera i nie było nigdy problemów w lecie i zimie. Ostatnio jednak V-power Diesel strasznie zdrożał, zwykły ON 3,79 a V-power 4,29 !!! Zalałem więc Diesel Gold i było ok, na baku zrobiłem 800 km głównie po mieście, rano palenie od strzała.

W sobotę zalałem Verve i tragedia jeśli chodzi o zapalanie, jeszcze nie udało mi się zapalić rano za 1 razem (co wcześniej w ciągu 2,5 roku zdarzyło mi sie możne z 5 razy na starym aku), dymi rano jak cholera i się trzęsie!! Na ciepłym wszystko ok, chodzi równo i nie dymi ale rano katastrofa a dopiero -5 stopni ;). Następny bak zaleje pewnie znowu Golda i sprawdzę jak na mrozach odpala, nio chyba że v-power wróci do ceny +20gr w stosunku do zwykłego ON.

PS. Moja dziewczyna pierwszy raz zalała inne paliwo niż V-power diesel (zalała Verve) do swojego mk2 TD i tez ma rano kłopoty z odpaleniem, a wcześniej nie miała nigdy problemów więc coś jest na rzeczy ;)

Pozdro TDI POWER
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 23:46 przez thrash, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości