golf mk3 obniżanie tylnego zawieszenia na talerzykach
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
golf mk3 obniżanie tylnego zawieszenia na talerzykach
tak jak wyżej koledzy powiedzcie mi jak dokładnie to zrobić i o ile obniża 1 ząbek jak ten talerzyk sie sklepie?? i czy amorek jest przez tan zabieg twardszy\miększy ? i jezeli by ktoś miał porade jak to zrobić był bym wdzięczny.
ale chodzi ci o talezyk ten na amorku z reulacja tak?
amorka nie utwardzasz przeciez to zostaje caly czas taki sam
amorka nie utwardzasz przeciez to zostaje caly czas taki sam
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
tak chodzi mi o tył ten z regulacją na tych talerzykach, jak to zrobić? twardość amorka pozostaje taka sama?
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
tak pozostaje...
no tak robisz jak to montowane bylo
przekladasz ten pierscien taki - zabezpieczene w inny rowek i dalej tak jak miales czyli pewnie podkladka wyfrezowana pod ten pierscien i na to talerzyk idzie....
no tak robisz jak to montowane bylo
przekladasz ten pierscien taki - zabezpieczene w inny rowek i dalej tak jak miales czyli pewnie podkladka wyfrezowana pod ten pierscien i na to talerzyk idzie....
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
ale to sie jakos zbija młotkiem? czy jak ściągam oparcie spręzyny spręzyny i ten talerzyk zbijam w dół czy jak?
a co do tych talerzyków obniżających to te co wysłałeś to sa do golfików powyżej 95 roku tak? i odbojniki beda pasowac ori?? pisze tutaj bo bloknełęs tematy
i ostatnie pytanie bo zeby wymienić talerzyk to nie trzeba zdejmować amorka i czy po tym zabiegu trzeba robic zbieżność
??
a co do tych talerzyków obniżających to te co wysłałeś to sa do golfików powyżej 95 roku tak? i odbojniki beda pasowac ori?? pisze tutaj bo bloknełęs tematy
i ostatnie pytanie bo zeby wymienić talerzyk to nie trzeba zdejmować amorka i czy po tym zabiegu trzeba robic zbieżność
??
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 02:15 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.
no przeciez masz w aukcji ze to sa do powyzej 94 ?arturkw pisze:a co do tych talerzyków obniżających to te co wysłałeś to sa do golfików powyżej 95 roku tak? i odbojniki beda pasowac ori??
po 2 odbojnik nie ma nic do talerzyka i bedzie pasowac
po 3 zeby zmeinic talerzyk najlepiej zdjac amor z auta bo sie napierdzielisz jak nie zdejmiesz... ale mozan bez... musisz scisnac sprezyne
ogolnie musisz ten peirscien zabezpieczajacy przesunac w inny rowek i albo srubokretem itp nie zbijasz go calkowcie z amorka bo by pekl tylko ma wyskoczyc z rowka...
zbierznosci w mk2/3 z tylu sie nie ustawia wiec tu nic nie musisz... ale i tak zmeiniasz talezyki z prozdu powiedzmy to wtedy muszisz robic geometrie ....
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
ok ale powiedzmy ze uda mi sie podmienic talerzyki nie wyciągając amorka juz tak kiedys robiłem z poduszką i mi sie jakoś udało , to mi chodzi czy ten talerzyk wpływa później jakos na zmiane kątów? czy to niema nic wspólnego?MAPET pisze:zbierznosci w mk2/3 z tylu sie nie ustawia wiec tu nic nie musisz... ale i tak zmeiniasz talezyki z prozdu powiedzmy to wtedy musisz robic geometrie ....
[ Dodano: 09 Lis 2009 11:26 ]
i ostatnie pytanie o ile mniej więcej obniża jeden ząbek na tym tylnim amorku? o tyle ile jest z jednego ząbka przerwy do drugiego czy jak?MAPET pisze:po 3 zeby zmeinic talerzyk najlepiej zdjac amor z auta bo sie napierdzielisz jak nie zdejmiesz... ale mozan bez... musisz scisnac sprezyne
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
tak wiem koledzy mi chodzi o telerzyk przedniego zawieszenia ten obniżający pisze w tym temacie bo został poprzedni zblokowanyD1_PITER pisze:ak jak napisał Ci MAPET - nic z tyłu nie musisz ustawiać po zmianie wysokości talerzyka, geometria tylnego zawieszenia jest stała i nieregulowalna.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Aha no to sorry, ale jakoś tego nie ogarnąłem.
Ten przedni to chyba o 1cm zmienia wysokość, prawda? Taką zmianą to ja bym się nie przejmował. Są na forum teorie, że każda zmiana wysokości przedniego zawieszenia zmienia zbieżność (sam taką teorię wyznawałem zresztą). W tym momencie jestem innego zdania i wg. mnie nie powinieneś się przejmować tym przy tak niewielkiej zmianie wysokości. Oczywiście dla pewności i spokoju ducha warto pojechać na zbieżność, lecz nie wydaje mi się to koniecznością.
Pozdrawiam
Ten przedni to chyba o 1cm zmienia wysokość, prawda? Taką zmianą to ja bym się nie przejmował. Są na forum teorie, że każda zmiana wysokości przedniego zawieszenia zmienia zbieżność (sam taką teorię wyznawałem zresztą). W tym momencie jestem innego zdania i wg. mnie nie powinieneś się przejmować tym przy tak niewielkiej zmianie wysokości. Oczywiście dla pewności i spokoju ducha warto pojechać na zbieżność, lecz nie wydaje mi się to koniecznością.
Pozdrawiam
niby masz racje ale to nie jest ingerencja w wysokość sprężyny tylko opracia o poduszkę i tym sposobem autko idzie w dół a długość sprężyny jest taka sama tak mi sie wydaje:)
dzięki wszystkim za wypowiedz.
dzięki wszystkim za wypowiedz.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
ale zeby zmeinic przedni talezyk musi wyciagnac przeciez caly amor z auta wiec i tak geometrie bedzie musial robic....
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Dobrze Ci się wydaje tylko nie wiem dlaczego mi to mówisz, skoro ja nie mówiłem o wysokości czy długości sprężyny tylko o wysokości zawieszenia.arturkw pisze:niby masz racje ale to nie jest ingerencja w wysokość sprężyny tylko opracia o poduszkę i tym sposobem autko idzie w dół a długość sprężyny jest taka sama tak mi sie wydaje:)
Racja. Drugi raz tak samo tego nie poskładasz także będzie konieczna pełna geometria.MAPET pisze:ale zeby zmeinic przedni talezyk musi wyciagnac przeciez caly amor z auta wiec i tak geometrie bedzie musial robic....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości