panowie musze wymienic maglownice bo w mojej juz cos przeskakuje...
probowalem ta srube regulacyjna dokrecac ale nic z tego tego luzu juz nie da sie zredukowac
wpadla mi w rece uzywana maglownica ale wyglada na to ze nie ma luzu
i teraz mam kilka pytan:
-czy jest mozliwosc samemu sprawdzic maglownice czy jest ok???mam odkrecone drazki,
-maglownica ktora mam jest troche ze tak powiem sucha w srodku,tzn jest tam cos w rodzaju smaru ale bardzo malo i wlasnie czym mozna ja przesmarowac???jakims zwyklym smarem??grafitowym czy jeszcze czyms innym???
a i co sadzicie o maglownicach regenerowanych jesli ta okazala by sie tez do bani?????
za info z gory dziekuje
pozdrawiam
maglownica bez wspomagania...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
1- ciężko jest sprawdzić maglownice wymontowaną z auta ręcznie i tak aby postawić 100%diagnoze chyba ze ewidentnie jest cos rozwalone
2-tak można przesmarować ale zwykłym smarem a nie grafitowym
3- zależy kto robił regeneracje i co regenerował jeśli tylko tuleje boczne to ok a jeśli ten luz boczny na listwie to tego bym już nie regenerował
2-tak można przesmarować ale zwykłym smarem a nie grafitowym
3- zależy kto robił regeneracje i co regenerował jeśli tylko tuleje boczne to ok a jeśli ten luz boczny na listwie to tego bym już nie regenerował
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 481 gości