[mk3] Wspomaganie..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] Wspomaganie..
Witam.
Mam taki problem ze podczas postoju jak krece kierą to slychac dziwny dzwiek spod maski. Czy to oznacza ze malo oleju jest w wspomaganiu???Jezeli tak to jaki olej wlac??pozdrawiam
Mam taki problem ze podczas postoju jak krece kierą to slychac dziwny dzwiek spod maski. Czy to oznacza ze malo oleju jest w wspomaganiu???Jezeli tak to jaki olej wlac??pozdrawiam
G.T.I. by Panther - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8772
Odkręcasz korek do zbiorniczka od wspomagania i tam masz wskaźnik - możesz sobie sprawdzić poziomJezeli tak to jaki olej wlac??
[ Dodano: Pon Lut 20, 2006 20:54 ]
Trudno to ocenić tak bez posłuchania, bo możesz mieć wszystko OK, bo jak zaczynasz kręcić kierownicą - pompa zaczyna pracować, a nie tylko wyrzucać olej na przelewPanther pisze:to slychac dziwny dzwiek spod maski.
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Płyny do wspomagania sa rozne z zasady jest czerwony syntetyczny a oznaczenia oryginalnego płynu to VW G002 000 ale spokojnie mozesz kupic Power Steering Fluid & Sealer jest to płyn ktory mozna mieszac z innymi produktami.Jest jeszcze kilka innych ale najlepiej podjechac do sklepu i popytac.
Best Life is VW drive!!!! :satan:
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Mi tez tak wyje zwlaszcza przy pelnym skrecie. Pozniom plynu mam ok.Pewnie pompa juz swoje przeszla. Mozna by sprobowac wymienic ten plyn ale z tymi wymianami plynow jest roznie dlatego na razie nic nie ruszam.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
- Maciekwisla1906
- Ma gadane
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20
- Lokalizacja: Pińczów
- Kontakt:
- Forester
- Gadatliwa bestia
- Posty: 503
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czyli ten Power Steering Fluid & Sealer moge dolac niezaleznie co juz jest?Maiki X pisze:Płyny do wspomagania sa rozne z zasady jest czerwony syntetyczny a oznaczenia oryginalnego płynu to VW G002 000 ale spokojnie mozesz kupic Power Steering Fluid & Sealer jest to płyn ktory mozna mieszac z innymi produktami.Jest jeszcze kilka innych ale najlepiej podjechac do sklepu i popytac.
POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
przy skręcie na maksa to i mi skrzypi wspomaganie..
tak jak koledzy pisali - sprawdź czy jest płyn (jak zielony to oryginał VW)
jak nie ma to może gdzieś cieknie? przewody albo sama pompa wspomagania.. ja dwa dni temu to przeszedłem - z pompy kapało dość solidnie![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
regeneracja (info z warsztatu) to koszt 350-400pln, używka ze szrotu - 250pln.. u mnie niestety ale wylądowała pompa ze szrotu (teraz ma swoje "drugie" życie)..
mi strasznie piszczało e te mrozy >-20st C, może wtedy pompa się zatarła..
z tym mieszaniem to też bym się zastanowił - niby można mieszać bo teraz te nowe płyny się mieszają.. ale nie wszyscy są tego zdania (shell autoserv - powiedzieli że nie można mieszać, a jak spuszczę stary płyn to i tak trochę zostanie), w warsztacie VW również powiedzieli żebym lepiej zalał oryginalnym (zielonym) - i tak też zrobiłem zwłaszcza ze płyn kosztował 42pln więc w porównaniu do kosztów pompy niewielki wydatek..
tak jak koledzy pisali - sprawdź czy jest płyn (jak zielony to oryginał VW)
jak nie ma to może gdzieś cieknie? przewody albo sama pompa wspomagania.. ja dwa dni temu to przeszedłem - z pompy kapało dość solidnie
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
regeneracja (info z warsztatu) to koszt 350-400pln, używka ze szrotu - 250pln.. u mnie niestety ale wylądowała pompa ze szrotu (teraz ma swoje "drugie" życie)..
mi strasznie piszczało e te mrozy >-20st C, może wtedy pompa się zatarła..
z tym mieszaniem to też bym się zastanowił - niby można mieszać bo teraz te nowe płyny się mieszają.. ale nie wszyscy są tego zdania (shell autoserv - powiedzieli że nie można mieszać, a jak spuszczę stary płyn to i tak trochę zostanie), w warsztacie VW również powiedzieli żebym lepiej zalał oryginalnym (zielonym) - i tak też zrobiłem zwłaszcza ze płyn kosztował 42pln więc w porównaniu do kosztów pompy niewielki wydatek..
Pozdrawiam,
Baltazar
Baltazar
Swieta racja ja tez jestem za tym zeby nie mieszac płynów.Baltazar pisze:przy skręcie na maksa to i mi skrzypi wspomaganie..
tak jak koledzy pisali - sprawdź czy jest płyn (jak zielony to oryginał VW)
jak nie ma to może gdzieś cieknie? przewody albo sama pompa wspomagania.. ja dwa dni temu to przeszedłem - z pompy kapało dość solidnie
regeneracja (info z warsztatu) to koszt 350-400pln, używka ze szrotu - 250pln.. u mnie niestety ale wylądowała pompa ze szrotu (teraz ma swoje "drugie" życie)..
mi strasznie piszczało e te mrozy >-20st C, może wtedy pompa się zatarła..
z tym mieszaniem to też bym się zastanowił - niby można mieszać bo teraz te nowe płyny się mieszają.. ale nie wszyscy są tego zdania (shell autoserv - powiedzieli że nie można mieszać, a jak spuszczę stary płyn to i tak trochę zostanie), w warsztacie VW również powiedzieli żebym lepiej zalał oryginalnym (zielonym) - i tak też zrobiłem zwłaszcza ze płyn kosztował 42pln więc w porównaniu do kosztów pompy niewielki wydatek..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 177 gości