osad koloru cappuccino na korku od oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- marcin-koz
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:56
- Lokalizacja: Wrocław
osad koloru cappuccino na korku od oleju
Witam.
Dzisiaj sprawdzając poziom oleju a także odkręcając korek znalazłem pod korkiem mazisty osad koloru cappuccino. Jeżdżę na mobilu 10W 40 półsyntetyku.
Codziennie pokonuje dystans około 12 km do pracy (w tą i z powrotem). Oleju było mało musiałem dzisiaj dolać około 250ml. Miesiąc temu sprawdzałem poziom i było ok mazi na korku też nie było. Jakie są tego przyczyny? Zastanawia mnie dlaczego pali mi olej? Może to być przyczyna iż miesiąc temu zalałem N98-oktanową. Czy też watro zmienić olej?
Dzisiaj sprawdzając poziom oleju a także odkręcając korek znalazłem pod korkiem mazisty osad koloru cappuccino. Jeżdżę na mobilu 10W 40 półsyntetyku.
Codziennie pokonuje dystans około 12 km do pracy (w tą i z powrotem). Oleju było mało musiałem dzisiaj dolać około 250ml. Miesiąc temu sprawdzałem poziom i było ok mazi na korku też nie było. Jakie są tego przyczyny? Zastanawia mnie dlaczego pali mi olej? Może to być przyczyna iż miesiąc temu zalałem N98-oktanową. Czy też watro zmienić olej?
Jak jest zimno i robisz krótkie trasy to wtedy własnie sie takie coś robi, nic groźnego. Gorzej, jakby było tego duzo, to wtedy woda idzie ci do oleju.
viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
- marcin-koz
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:56
- Lokalizacja: Wrocław
Re: osad koloru cappuccino na korku od oleju
Na pewno zalanie paliwa o większej liczbie oktanów nie zaszkodziło Twojemu silnikowi - wręcz przeciwnie.marcin-koz pisze:Witam.
Dzisiaj sprawdzając poziom oleju a także odkręcając korek znalazłem pod korkiem mazisty osad koloru cappuccino. Jeżdżę na mobilu 10W 40 półsyntetyku.
Codziennie pokonuje dystans około 12 km do pracy (w tą i z powrotem). Oleju było mało musiałem dzisiaj dolać około 250ml. Miesiąc temu sprawdzałem poziom i było ok mazi na korku też nie było. Jakie są tego przyczyny? Zastanawia mnie dlaczego pali mi olej? Może to być przyczyna iż miesiąc temu zalałem N98-oktanową. Czy też watro zmienić olej?
Nie napisałeś jaki masz silnik ,ale po tym co piszesz to jakiś benzyniak.
Rzeczywiście - trochę za dużo tego oleju Ci poleciało w tak krótkim czasie.
Proponuję - podjechać na warsztacik - 1 sprawa - sprawdzenie uszczelek , pokrywy zaworów,głowicy,miski olejowej - sprawdzenie czy wszystko suche
Druga sprawa - sprawdzenie kompresji na cylinderkach , może gdzieś pierścionek się kończy i pali oleju trochę..
I ostatnia sprawa - korek masz takiego kolorku , bo tak jak napisali koledzy - robisz krótkie trasy i silnik nawet porządnie nie złapie temperatury - przegoń go trochę i zobacz jakie rezultaty.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- marcin-koz
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz lis 08, 2009 17:56
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości