Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz lis 08, 2009 16:32

toffic pisze:dla mnie ponizej 13 w 16V to powód do zastanowienia, tak jak kolega Ostry! napisał po remoncie nawet 17, dobry stan to ok 15
no może i masz rację. Ale silnik wiadomo nie jest po remoncie czy nówka z fabryki, więc chyba ciężko by było mieć te 15 bar.
DaroS pisze:O wlasnie mialem nadzieje ze nie kupiles takiego co sie przyklada do gniazda :panna:
hehe no aż tak tanio nie mierzyłem ;) .. a to co mam wg mnie jest całkiem ok


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » ndz lis 08, 2009 21:54

hmm a ja mam po remoncie 13,5 bar a na jednym 14 z tym ze tylei cylindra nie ruszałem i tłoki stare


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz lis 08, 2009 23:35

Hmmm a ma ktoś z was jakiś "manual" czy program gdzie są podane fabryczne wartości?
Chodzi mi o to co mówi producent o tych wartościach.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » ndz lis 08, 2009 23:47

toffic pisze:kolego czytaj ze zrozumieniem: napisałem ze siłowniki które kupił tirsonełamią maske bo
rozumiem - tylko podałem jeszcze inny przykład gdy maska się załamała nie od samych siłowników tylko od złego ich zamontowania ;)
toffic pisze:chciałbym zobaczyć pracującą 16V przy sprężaniu 7.5 bara :goof: :green_fuck:
Przy 7.5barach spalanie oleju przewyższa benzyny :D
Marszall pisze:tylei cylindra nie ruszałem i tłoki stare
A pierścienie nominały dałeś?


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » ndz lis 08, 2009 23:48

tirsone pisze:Hmmm a ma ktoś z was jakiś "manual" czy program gdzie są podane fabryczne wartości?
Ja Ci podałem te wartości z InfoTecha


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn lis 09, 2009 00:12

Dzięki Ostry!,

A moze wleję ceramizer hehe i się przekonam czy cokolwiek się zmieni ; )


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pn lis 09, 2009 00:17

tirsone pisze:A moze wleję ceramizer hehe i się przekonam czy cokolwiek się zmieni ; )
Hehe a później gruntowne czyszczenie wszystkiego :P Jedynie próbę olejową możesz przeprowadzić, żeby się przekonać czy to na pewno pierścienie puszczają ;)


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pn lis 09, 2009 01:29

pierścienie nominał dałem.

Ja mam podobne daneco do ciśnienia sprężania 10 do 13 bar.

ceramizer może dać tylko tyle że zrówna ciśnienia ale napewno nie podwyższy (sprawdzone na audi coupe 2.3 NG)


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pn lis 09, 2009 18:44

Marszall pisze:pierścienie nominał dałem.
A zmierzyłeś średnice cylindrów? Bo może nadwymiar miałeś włożyć. No chyba, że Ci góra puszcza. Ale koniec OT ;)


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pn lis 09, 2009 19:28

Jak trzyma fabryke to co ma puszczać?
Jakbym musiał dać nadwymiar to bez szlifu sie nie obejdzie przecierz

daj wykres z hamowni tirsone (zeby nie było że OT) :wink:


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pn lis 09, 2009 19:35

Marszall pisze:Jak trzyma fabryke to co ma puszczać?
Przy dobrym bloku i szczelnej głowicy po wyminie pierścieni powinno być więcej od 13barów
Marszall pisze:Jakbym musiał dać nadwymiar to bez szlifu sie nie obejdzie przecierz
No niestety. Ale coś za coś ;) the end
Marszall pisze:daj wykres z hamowni tirsone
oo :food:


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt lis 10, 2009 00:16

toffic pisze:dla mnie ponizej 13 w 16V to powód do zastanowienia, tak jak kolega Ostry! napisał po remoncie nawet 17, dobry stan to ok 15
nie no, 17 to chyba na jakimś optymistycznym manometrze

Tyle to miałem w mk1 dieslu na 1 cylindrze jak się silnik kończył

13 to bardzo dobry stan
tak jak ma tirstone ok 12 to wg mnie +db

10 było by - dostateczny
poniżej pała

Aż mnie ciarki przeszły jak zacząłem pisać o tych stopniach, traumatyczne przeżycia ze szkoły



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » wt lis 10, 2009 00:37

daj wykres z hamowni tirsone (zeby nie było że OT) :wink:
no mam zamiar się wybrać jeszcze w listopadzie. Tylko kół zimowych nie mam :P ale na letnich też sie doturlam jak nie dowali śniegu : )

mariachi pisze:tak jak ma tirstone ok 12 to wg mnie +db
na razie i tak nie ruszam z żadnym remontem itd. Ale na serio poczytałem o tym ceramizerze i zaczynam się zastanawiać czy nie zrobić sobie takiego testu. W sensie, że zmierzyć jeszcze raz ciśnienie a potem dodać jakiegoś lepszego siuwara i sprawdzić czy coś się zmieni.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » wt lis 10, 2009 09:07

na jakim oleju jeździsz?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości