Do mojego domu byś na tym nie dojechał i jestem w stanie założyć się o skrzynkę wódki.kostia pisze:a czemu nie?kozaafr pisze:A w ogóle da się gdzieś ruszyć na tym ??kostia pisze:gdzie mam szukać springów 100/120? ewentualnie 120/140,wolałbym te drugie a zapomniałem,do mk2.
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- ManiekGLS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 813
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
- Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
- Kontakt:
Ja u siebie mialem taka gleba na maxa gwint skrecony i powiem ze zle sie nie jezdzilo..........nie byl za betoniasty ale nie podskakiwał tez.....
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;
mówię i powtarzam że z Grubym sobie po Kilińskiego będziecie upalaćkostia pisze:deseczki i damy radę wiem że w wiele miejsc nie wjadęmikew_86 pisze:Do mojego domu byś na tym nie dojechał i jestem w stanie założyć się o skrzynkę wódki.kostia pisze: a czemu nie?
A Forumowi koledzy z mojego miasta już mnie denerwują,tekstami że na torach będą mnie spychać,a gdzie indziej blokować drogę
Samochód ma być do jeżdżenia a nie toczenia się i blokowania innym drogi , czy widziałeś kiedyś żebym na jakiejś dziurze lub torach zwolnił ?
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
kit -80/-80 felga 16 7j z przodu dystany 25 i nakldki z g60.obtarlem blotniki od srodka i troche opony.na ostrych zakretach tarlo ale to przez dystansy.zalozylem 13 na zime i juz z garazu nie wyjechalem kit znalazl nowego wlasciciela .na wiosne gwint kw
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
- ManiekGLS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 813
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
- Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
- Kontakt:
toudi, Felgi maxx przod 14/8j tył 14/9j Gwint Apex-a
I jezdze do dzis tylko na 16/8 opony 195/40 teraz i jest swietnie....
I jezdze do dzis tylko na 16/8 opony 195/40 teraz i jest swietnie....
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 00:04 przez ManiekGLS, łącznie zmieniany 1 raz.
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;
kostia, zanim to złozysz, o ile złozysz to minie pińcet lat,
A no i nie podszywaj się pod swojego tatę,
Gleba, gleba, gleba. Ma swoje plusy i minusy. Tak jak mowi Kaczor, zwalnianie do zera, denerwowanie innych użytkowników drogi, ale to wszystko, w moim mniemaniu rekompensuje trzymanie w zakretach.
A no i nie podszywaj się pod swojego tatę,
Gleba, gleba, gleba. Ma swoje plusy i minusy. Tak jak mowi Kaczor, zwalnianie do zera, denerwowanie innych użytkowników drogi, ale to wszystko, w moim mniemaniu rekompensuje trzymanie w zakretach.
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 00:13 przez -Gruby-, łącznie zmieniany 1 raz.
[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]
-Gruby-, nikt mnie nie przekona ze tzw gleba to lepsze trzymanie w zakrętach - załóż sobie taki zestaw jak ja mam , porównaj i wtedy mi powiesz co lepsze ( sachs performance i seryjne nowe sprężyny wzmacniane)
a jak chcesz naprawdę dobrego trzymania to jedynie dwójka w syncro jest sensowna , i to nie tylko dlatego ze napęd który za rewelacyjny nie jest ale niezalezne wahacze z tyłu więcej dają
a jak chcesz naprawdę dobrego trzymania to jedynie dwójka w syncro jest sensowna , i to nie tylko dlatego ze napęd który za rewelacyjny nie jest ale niezalezne wahacze z tyłu więcej dają
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości