Problem z obrotami silnika.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zyraf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 20, 2006 20:45
Lokalizacja: Kołbiel-Wawa
Kontakt:

Problem z obrotami silnika.

Post autor: zyraf » sob lis 07, 2009 17:39

Witam.
Ostatnio padł mi akumulator do zera. Po wymianie akumulatora pojawily sie duze problemy z obrotami silnika. Obroty wachaja sie od 800 do nawet 1800. przed wymiana nie bylo zadnych problemów z obrotami. Ja stawiam na to ze moze po wymianie alumulatora silniczek krokowy zaczal szalec lub podczas gdy pojechalem po akumulator moi znajomi probowali odpalic go z pychu(do czego sie nie przyznaja) i zaplon sie przestawil..
Golf 3 silnik 1.6 AEE

z gory dzieki za pomoc.
Pozdro



Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » sob lis 07, 2009 18:07

watpie w to azeby sie przestawił no chyba ze rozpedzili auto do 100 km/h i palili na 1 biegu


VW NA ZAWSZE

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » sob lis 07, 2009 19:07

podejrzewam, że musisz zrobić adaptację przepustnicy, miałem podobnie jak resetowałem komputer przez odpięcie akumulatora


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
zyraf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 20, 2006 20:45
Lokalizacja: Kołbiel-Wawa
Kontakt:

Post autor: zyraf » sob lis 07, 2009 19:15

adaptacje przepustnicy?? to znaczy??



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob lis 07, 2009 19:28

W AEE tak się dzieje? W silniku APQ mogę dowolnie odpinać akumulator i po ponownym podpięciu - pali jak gdyby nigdy nic :bigok:



mariand11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 16:09
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: mariand11 » sob lis 07, 2009 20:43

Mam to samo w 1.8 ABS najlepiej po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu , zapalić auto i pozwolić mu pracować do czasu aż włączy się wentylator chłodnicy , i w tym czasie nie dotykać pedału gazu , samo się unormuje lub zrobic jakies 150km i rowniez samo sie ustawi.


PS

Dzis mialem dzwona. Macha prawy blotnik, belka, pas przedni lampy i co najgorsza grill bez znaczka poszedl sie ........ pechhhhhh
Ostatnio zmieniony sob lis 07, 2009 20:46 przez mariand11, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
zyraf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 20, 2006 20:45
Lokalizacja: Kołbiel-Wawa
Kontakt:

Post autor: zyraf » sob lis 07, 2009 20:55

no ja juz przejechalem jakies 300 km i nic sie nie poprawilo wiec chyba w moim przypadku to nic nie pomoze...



mariand11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 16:09
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: mariand11 » sob lis 07, 2009 21:03

po dzwonie odlaczalem aku i znow obroty do 2000 odpalilem poczekalem az wentylator sie zalaczyl, pochodzil jeszcze pare minut i po ponownym uruchomieniu silnika bylo juz wszystko ok.
Takze w moim przypadku pomoglo.



Awatar użytkownika
zyraf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 20, 2006 20:45
Lokalizacja: Kołbiel-Wawa
Kontakt:

Post autor: zyraf » ndz lis 15, 2009 11:40

Problem rozwiazany. trzeba bylo przeprowadzic adaptacje przepustnicy tak jak pisal danioo. Podłaczyli mi auto do kompa. mialem 4 bledy. 2 na przepustnicy +1 na czujniku temperatury cieczy na silniku + 1 na sondzie lambda (przez co samochod ostatnio mi tak duzo palil)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 290 gości