od czego ta regulacja na pompie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

od czego ta regulacja na pompie?

Post autor: piotrekgal » sob lis 07, 2009 02:07

http://img134.imageshack.us/i/odczegoru ... ievy4.jpg/

od czego jest ta regulacja zaznaczona strzalka i znakiem zapytania? wydatek resztkowy ?
Ostatnio zmieniony sob lis 07, 2009 02:07 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » sob lis 07, 2009 08:38

wydatek szczatkowy :bajer:


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » sob lis 07, 2009 12:53

dzieki teraz male pytanko, on reguluje obroty na biegu jalowym jak juz nie mozna uregulowac ta sruba na sprezynce ?



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » sob lis 07, 2009 16:28

mozna ale pompa zacznie dziwnie sie zachowywac, tzn. inne obroty jak zimny i wieksze jak cieply. Jak skonczyla ci sie regulacja obrotow na srubie ze sprezynka to trzeba gaz na frezie cofnac i pod to ustawic wydatek szczatkowy


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » ndz lis 08, 2009 00:28

Nie nie, jest wszystko ok, tylko tak z ciekawosci o jego definicje chcialem zapytac, dzieki



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » ndz lis 08, 2009 15:38

mam JPka juz z tą nowszą pompą, troche ise bawiłem dawką i wolnymi obrotami po zmianie tulejki na pompie i powiedzcie mi co bedzie jeśli te srube od wydatku szczaątkowego wykrece za mocno a co jesli za mocno wkrece (pewnie zwieksza mi sie obroty i bedzie słabo schodził z obrotoów) bo tak mi sie zaczeło robić ale jak podkręciłem obroty śrubką do obrotów, to zczaiłem i odkreciłem troche wydatek i jest lepiej znaczy normalnie schodzi :bigok: rano musze z przyspieszaczem odpalać bo stra\sznie telepie, ale ciepły ma ok obroty. chyba te jpki tak miały czy idzie to jakoś wyregulować, żeby przy dodatnich temp. nie trzeba było używać przyspieszacza ??
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 15:40 przez kret077744, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości