O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
WITAM
niewiem zabardzo jak podlaczyc mojego weberka a niechce tego robic zapomocom prob i blendow...
a jestem spragniony jazdy swoim rumakiem wiec prosze o wasza pomoc jak to podpiac ...
z podstawka niemialem problemow a niewiem jak to podpiac bo niegrzebalem przy takim gaznixie...
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/220/3c4e4da8681eb1e3m.jpg)
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Nadeszły zimne poranki i mały zonk
całe lato jeździł tylko na lpg, benzyny zero (palenie odrazu z gazu) teraz jak go odpale na benzynie podczas przegazowania szarpie,przerywa tak jakby brakowało paliwa w komorze pływakowej
co to może być (pływak umarł czy dysza I przelotu się przytkała) oczywiście na początku jak się jeszcze latało na benzynce, to weberek chodził idealnie.
~~~
Regulacja i małe czyszczenie jak ręką odjął
weber śmiga ![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
~~~
Regulacja i małe czyszczenie jak ręką odjął
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
Ostatnio zmieniony sob gru 19, 2009 14:16 przez Piter navi, łącznie zmieniany 2 razy.
witam ja w swoim weberku ponawiercałem rozpylacze wiertełkiem wg wskazówek bandyta mk1 love i jest pewna poprawa. teraz musiałem wymienic taką plastikową puszke ( nie wiem jak to sie nazywa) co rozdziela paliwo od pompki do gaźnika i na powrót do baku powiewaz zalewało go mi na wolnych obrotach smierdziało paliwem i gasnął i tez duzo palił ciąglo sie to juz od dawna ale teraz juz nie dało rady po tej wymianie na metalowy z mk2 problem znikł
Cięzko wyrokować, ale ja bym stawiał na przytkane dysze. Zwłaszcza, jeśli zdarzyło Ci sie ostatnio wypalic paliwko do cna i zassało badziewia z dna (webery jakoś tego nie lubią).Piter navi pisze:Nadeszły zimne poranki i mały zonkcałe lato jeździło się na lpg, benzyny zero (palenie odrazu z gazu) teraz jak go odpale na benzynie podczas przegazowania szarpie,przerywa tak jakby brakowało paliwa w komorze pływakowej
co to może być (pływak umarł czy dysza I przelotu się przytkała) oczywiście na początku jak się jeszcze latało na benzynce, to weberek chodził idealnie.
Wszelkie wskazówki mile widziane , bo ciężko przy minusowych temp.palić go odrazu z lpg
[ Dodano: 22 Lis 2009 05:05 ]
sieski pisze:niewiem zabardzo jak podlaczyc mojego weberka a niechce tego robic zapomocom prob i blendow...a jestem spragniony jazdy swoim rumakiem wiec prosze o wasza pomoc jak to podpiac ... [url=http://images45.fotosik.pl/220/3c4e4da8681eb1e3m.jpg]Obrazek[/URL] z podstawka niemialem problemow a niewiem jak to podpiac bo niegrzebalem przy takim gaznixie...
Moim zdaniem będziesz miał spory problem z Twoją wersją gaźnika , choćby dlatego że nie masz do czego podłączyć Zaworu Hamowania Silnikiem (ZHS), który wystaje z Twojego gaźnika
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
A w kwestii podłączenia przewodów paliwowych to na odlewie gaźnika masz odlane strzałki co do kierunku wejścia (do gaźnika) i wyjścia (powrót do do baku) węzyków paliwowych.
Natomiast ta mosiężna rurka wystająca przy śrubie wolnych obrotów to podciśnienie.
Golf 2 [1,6 benz] - na nim ćwiczę ;-)
A wożę się Roverem ;-)
A wożę się Roverem ;-)
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pt lis 20, 2009 17:12
- Lokalizacja: jaworzno ...
- Kontakt:
witam...moze z innnej beczki,ale nowy jestem i nie potrafie sie jeszcze odnalezc....szukam zaslepki na zamek w drzwiach kierowcy...ktos probowal swoich sil srubokretem i zamek wyglada paskudnie...i jaki koszt wymiany wkladki.dodam ze zamek dziala i wszystko sie otwiera,ale golym okiem widac zapsuty,zniszczony zamek-wkladke...dziekuje i pozdrawiam.
przedwczoraj założyłem gaziora z fiata do mk2 1.8 zamiast pierburga 2ee
teraz to normalnie łamie siedzenie, okupione to jest 10l w jeździe mieszanej, przy ciągłym bucie to jeszcze nie mierzyłem![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale jak odżył to jest nie do opisania, koleś 325tds nie uciekł mi przez 8km aż się paliwo skończyło
jadę dziś sprawdzić spaliny analizatorem
[ Dodano: 11 Gru 2009 01:06 ]
spaliny były nieco wyższe ale po regulacji jest 1,3-1,4 więc poniżej normy![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
polecam przeróbkę chociaż jest jeden szkopuł, trzeba ostrożnie obchodzić się z pedałem przyspieszenia bo przy głębszym wciskaniu trochę pochłania ale max 14l/100
jeżdżąc rozsądnie spalanie oscyluje w okolicach 8l/100km
pzdr. ali
teraz to normalnie łamie siedzenie, okupione to jest 10l w jeździe mieszanej, przy ciągłym bucie to jeszcze nie mierzyłem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale jak odżył to jest nie do opisania, koleś 325tds nie uciekł mi przez 8km aż się paliwo skończyło
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
jadę dziś sprawdzić spaliny analizatorem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[ Dodano: 11 Gru 2009 01:06 ]
spaliny były nieco wyższe ale po regulacji jest 1,3-1,4 więc poniżej normy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
polecam przeróbkę chociaż jest jeden szkopuł, trzeba ostrożnie obchodzić się z pedałem przyspieszenia bo przy głębszym wciskaniu trochę pochłania ale max 14l/100
jeżdżąc rozsądnie spalanie oscyluje w okolicach 8l/100km
pzdr. ali
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
Witam wszystkich Weberowiczów!
Czytam ten temat i jestem pełen uznania dla tej modyfikacji. Sam zacząłem się nad nią zastanawiać. Problem wygląda u mnie tak, że mam nietypowe zestawienie silnika. Głowica z PG (g60), zaś blok z 2E (2.0 mkIII), a wszystko to hula na monowtrysku (RP), jestem zadowolony z osiągów, ale... mam już dosyć typowych przypadłości monowtrysku (wolne obroty, szarpanie itp... jak inaczej ustawie, to wystarczy że zmieni sie wilgotność powietrza, temperatura itp. i dalej to samo, uzależniam to od pogody bo nic innego mi do głowy nie przychodzi;). Pytanie moje jest następujące. Czy polecacie założenie 34dchd do tego silnika (2.0), czy można spodziewać sie poprawy osiągów (bo spalania to wiem;) i jak dobrać dysze do tej pojemności itp... Pozdrawiam.
Czytam ten temat i jestem pełen uznania dla tej modyfikacji. Sam zacząłem się nad nią zastanawiać. Problem wygląda u mnie tak, że mam nietypowe zestawienie silnika. Głowica z PG (g60), zaś blok z 2E (2.0 mkIII), a wszystko to hula na monowtrysku (RP), jestem zadowolony z osiągów, ale... mam już dosyć typowych przypadłości monowtrysku (wolne obroty, szarpanie itp... jak inaczej ustawie, to wystarczy że zmieni sie wilgotność powietrza, temperatura itp. i dalej to samo, uzależniam to od pogody bo nic innego mi do głowy nie przychodzi;). Pytanie moje jest następujące. Czy polecacie założenie 34dchd do tego silnika (2.0), czy można spodziewać sie poprawy osiągów (bo spalania to wiem;) i jak dobrać dysze do tej pojemności itp... Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 00:17 przez Superbeasto, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
Superbeasto, co do osiagów napewno gazniki do dzisiaj w sportach sa wykorzystywane dlatego ze wrtrysk dozuje spokojnie mieszanke zeby nie byla za bogata za niska a w gazniku tego niema dajesz ddeche i koniec obraotka sam mialem webera teraz mam monowtrysk roznica w ekonomi zato weber hmm trzeba sie pilnowac bo szybko obrotomierz sie konczy a co do gaznikow to polecam
stronke http://mowad.tuning.opole.pl/ wejdz w moje auta scirocco 2 takie czarne tam mial 2l na gaznikach gosc ma glowe do tego zrobil se totalna rakiete
stronke http://mowad.tuning.opole.pl/ wejdz w moje auta scirocco 2 takie czarne tam mial 2l na gaznikach gosc ma glowe do tego zrobil se totalna rakiete
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
przeglądałem już tą stronkę, tyle, że on tam zakładał bodaj Webera IDF x2, koszt jego jest spory, bo coś około 1500pln i mocy z 2.0 170KM (? nie pamiętam). Zakładając gaźnik liczę się ze spalaniem, które teraz nie jest małe, a jeżdżę tylko na benzynie. Swego czasu za 70pln zrobiłem 100kmMaRo1705 pisze:gaznikach gosc ma glowe do tego zrobil se totalna rakiete
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 475 gości