WajP 110 ps, Ciebie nie dotyczy bo Ty masz TDI
chodzi o urządzenie rozruchowe które zwiększa przyspieszenie kąta wtrysku w silnikach D i TD ale nie TDI
MK3 1,9 TD NIE RÓWNO PRACUJE PO ODPALENIU
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 19:45
- Lokalizacja: Tarnów
O co chodzi z Tą próba olejową.?????arwam pisze:do sprawdzenia świece kąt wtrysku i same wtryskiwacze. to najczęstsze przyczyny przebierania silnika po rozruchu na zimno.
jak to nie pomoże to wtedy sprawdzić ciśnienie sprężania. i jeśli na którymś cylindrze wychodzi małe to wtedy jeszcze zrobić próbę olejową.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
O to że gdy po pomiarze cisnienia sprężania wychodzi dość niskie ,lejesz strzykawką 5 cm oleju do cylindra i mierzysz ponownie .Jak ciśnienie wzrośnie wyrażnie , świadczy to ewidentnie o zużytych pierścieniach .joshi73 pisze:O co chodzi z Tą próba olejową.?????
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości