jakie turbo do atd gdy arl po 1000 km wybuchna

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr lis 04, 2009 22:25

std1984, całkiem ładny dół wyszedł
gratuluję wyniku...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr lis 04, 2009 22:31

std1984 pisze:219,9 KM 402,7 Nm
piekny wynik, gratki!!! :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr lis 04, 2009 22:38

std1984 pisze:BigT(by MR Motors)
to jakaś tajemnica że nie napisałeś co tam siedzi?



std1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:16
Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: std1984 » czw lis 05, 2009 00:50

morfeusz86r pisze:
std1984 pisze:BigT(by MR Motors)
to jakaś tajemnica że nie napisałeś co tam siedzi?
żadna tajemnica :) gt2256v


ET 13.716 dieslem <= Audi A3 ATD@BigT + metanol by MR Motors <= SPRZEDAM!!! & Mitsubishi Lancer Evolution X - Stage 3
www.kif.pl www.forum.kif.pl Oficjalny Portal i Forum dyskusyjne Magazynu KiF

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw lis 05, 2009 14:10

z mietka 2.7? bez żadnych przróbek? na kolektorze z 1.6td czy custom?



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » czw lis 05, 2009 15:06

gt2256v było też w:
Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)
Alfa Romeo 156 MY2002 silnik M30 (2.4 JTD 10V 110kw)
BMW 3.0 TDI 160KW


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

std1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:16
Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: std1984 » czw lis 05, 2009 16:25

gt2256v z e-classe kolektor 1.6 tdi


ET 13.716 dieslem <= Audi A3 ATD@BigT + metanol by MR Motors <= SPRZEDAM!!! & Mitsubishi Lancer Evolution X - Stage 3
www.kif.pl www.forum.kif.pl Oficjalny Portal i Forum dyskusyjne Magazynu KiF

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw lis 05, 2009 20:12

CrocodileReggae, zapomniałeś o
RENAULT Mascott - 140HP
IVECO DAILY 2.8
LANDROVER RANGE ROVER Td6
LANCIA AURELIA
JEEP Grand Cherokee - 163HP
FORD RANGER
FIAT Marea JTD - 140HP
FIAT Ducato JTd - 125HP (mniej to chyba już nie mogli na niej zrobić)
ALFA ROMEO 166 JTD - 175HP
mam nadzieje że o żadnym nie zapomniałem :helm:



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » pt lis 06, 2009 01:16

a jak z trakcją przy takiej mocy i momencie? na 3-ce dalej zrywa przyczepność ? :grin:



std1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:16
Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: std1984 » pt lis 06, 2009 10:26

research1 pisze:a jak z trakcją przy takiej mocy i momencie? na 3-ce dalej zrywa przyczepność ? :grin:
momęt jest tak poprowadzony że na drugim biegu jest w miare ok na suchym, na mokrym można zapomnieć o trakcji :D


ET 13.716 dieslem <= Audi A3 ATD@BigT + metanol by MR Motors <= SPRZEDAM!!! & Mitsubishi Lancer Evolution X - Stage 3
www.kif.pl www.forum.kif.pl Oficjalny Portal i Forum dyskusyjne Magazynu KiF

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » pt lis 06, 2009 10:52

CrocodileReggae pisze:gt2256v było też w:
...Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)...
nie zgodzę się.

Do końca 2000r pakowany silniki Unijet1 2.4JTD nie posiadał zmiennej geometrii.
Dopiero 140konny UJ2, ale pakowany przez rok 2001 w 156 i także 2002 w 166 (do czasu liftingu modeli i wprowadzenia MJ) posiadał tę sprężarkę.
Być może elementy w nich zastosowane są zamienne, ale to nie jest ta sama sprężarka.
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 11:33 przez goodhope, łącznie zmieniany 1 raz.



std1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:16
Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: std1984 » pt lis 06, 2009 10:53

a co to wnosi do tematu?


ET 13.716 dieslem <= Audi A3 ATD@BigT + metanol by MR Motors <= SPRZEDAM!!! & Mitsubishi Lancer Evolution X - Stage 3
www.kif.pl www.forum.kif.pl Oficjalny Portal i Forum dyskusyjne Magazynu KiF

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pt lis 06, 2009 11:21

a co to wnosi do tematu?
Ano wnosi...
Udane rozwiązania należy kopiować.
Jak widać gt2256v - daje radę - więc niech wszyscy wiedzą skąd go brać.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt lis 06, 2009 13:14

z tego co wszyscy powtażają to najlepsze jest GT2256v o numerze A6120960599 z merca E/ML 2.7 CDi 168PS. z bmw podobno jest najgorsza czytaj duży lag

[ Dodano: 06 Lis 2009 20:58 ]
goodhope pisze:
CrocodileReggae pisze:gt2256v było też w:
...Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)...
nie zgodzę się.

Do końca 2000r pakowany silniki Unijet1 2.4JTD nie posiadał zmiennej geometrii.
Dopiero 140konny UJ2, ale pakowany przez rok 2001 w 156 i także 2002 w 166 (do czasu liftingu modeli i wprowadzenia MJ) posiadał tę sprężarkę.
Być może elementy w nich zastosowane są zamienne, ale to nie jest ta sama sprężarka.

w lybrze gt 2256v mają silnik: 841C.000, M722KT24, 839A6.000, M728.2387, M722,24
wszystkie od 2001r

[ Dodano: 06 Lis 2009 21:00 ]
goodhope pisze:
CrocodileReggae pisze:gt2256v było też w:
...Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)...
nie zgodzę się.

Do końca 2000r pakowany silniki Unijet1 2.4JTD nie posiadał zmiennej geometrii.
Dopiero 140konny UJ2, ale pakowany przez rok 2001 w 156 i także 2002 w 166 (do czasu liftingu modeli i wprowadzenia MJ) posiadał tę sprężarkę.
Być może elementy w nich zastosowane są zamienne, ale to nie jest ta sama sprężarka.

w lybrze gt 2256v mają silnik: 841C.000, M722KT24, 839A6.000, M728.2387, M722,24
wszystkie od 2001r



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości