Wilgoć powoduje wysokie obroty,
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wilgoć powoduje wysokie obroty,
Witam. Mam kilka takich drobnych problemów z 1,6 pn na gaźniku 2ee choc niewiem czy gaźnik ma z tym związek. Chodzi o to że za kazdym razem gdy jest wilgos w powietrzu czyli w deszczowe dni mojemu golfikowi coś odbija i na na luzie 2 tyś obrotów albo więcej. Co może byc przyczyną? W suche dni jest zawsze ok
Do tego wycieraczki działają mi tylko na najwyzszym biegu. Co z tym można zrobić?
Aha noi jeszcze jedna drobna usterka. Nie mogę doszukac sie wycieku płynu chłodniczego. mam często tłuste szyby, czy to oznacza że wycieka z nagrzewnicy?
Do tego wycieraczki działają mi tylko na najwyzszym biegu. Co z tym można zrobić?
Aha noi jeszcze jedna drobna usterka. Nie mogę doszukac sie wycieku płynu chłodniczego. mam często tłuste szyby, czy to oznacza że wycieka z nagrzewnicy?
W samochodzie pale jednego na tydzien, dla innych jest zakaz. Wczoraj dopiero zalałem płynem. Samochód kupiłem w lato na wodzie i tak jezdziłem do pierwszych przymrozków. Szukac dziury w całym, w nagrzewnicy?
Jaki jest koszt takiego przekaźnika? I gdzie go mozna znaleść?
[ Dodano: 04 Lis 2009 23:52 ]
Gdzie moge sprawdzić czy to na bank przekaźnik nr 19? Poszukałem i znalazłem na allegro.
Jaki jest koszt takiego przekaźnika? I gdzie go mozna znaleść?
[ Dodano: 04 Lis 2009 23:52 ]
Gdzie moge sprawdzić czy to na bank przekaźnik nr 19? Poszukałem i znalazłem na allegro.
Najlepiej wlozyc drugi w miejsce starego ale tak jak mowie na 99.9% on jest przyczyna niedomagania wycieraczek albo wloz przekaznik 99 bedziesz mial regulacje szybkosci wycieraczek
Co do parowania zatluszczania szyby to ciezko cos pomoc Musisz szukac bo rozumiem ze plynu ubywa
No w Twoim chyba nie ma filtra przeciwpylkowego bo jak on jest brudny to takie sa objawy
Co do parowania zatluszczania szyby to ciezko cos pomoc Musisz szukac bo rozumiem ze plynu ubywa
No w Twoim chyba nie ma filtra przeciwpylkowego bo jak on jest brudny to takie sa objawy
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 10:48 przez osaVWosa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
U kolegi przyczyną niedziałania wycieraczek może nie być przekaźnik, tylko manetka - podejrzewam, że wymiana przekaźnika niewiele da. pittereck, włącz pierwszy bieg wycieraczek i poruszaj manetką przód-tył, lekko do góry/dołu - zobacz, czy może zacznie coś działać - jeżeli tak, to manetka.
Z tą wilgocią to prawdopodobnie jednak wina gaźnika - jak zgasisz i odpalisz, to obroty spadają?
Z tą wilgocią to prawdopodobnie jednak wina gaźnika - jak zgasisz i odpalisz, to obroty spadają?
Manetka tez ale ja w swoim mialem identyczny objaw Chodzily tylko na najwyzszym biegu i zatrzymywaly sie gdzie chcialy po wymianie przekaznika wszystko OKI juz byloLipek81 pisze:U kolegi przyczyną niedziałania wycieraczek może nie być przekaźnik, tylko manetka - podejrzewam, że wymiana przekaźnika niewiele da. pittereck, włącz pierwszy bieg wycieraczek i poruszaj manetką przód-tył, lekko do góry/dołu - zobacz, czy może zacznie coś działać - jeżeli tak, to manetka.
Z tą wilgocią to prawdopodobnie jednak wina gaźnika - jak zgasisz i odpalisz, to obroty spadają?
Lipek81 pisze:
Z tą wilgocią to prawdopodobnie jednak wina gaźnika - jak zgasisz i odpalisz, to obroty spadają?
tak, spadają
Co do przekaxnika to postaram sie załatwić sobie taki we własnym zakresie, jeśli mi sie nie uda to na pewno sie odezwe. Pisaliscie bym włożył przekaźnik nr 99 ale w miejsce po którym przekaxniku?
Dziś dorwałem nr 19, wjąłem swoja 19stke, włożyłem druga i nic, żadnej reakcji, co gorsza bez przekaxnika nr 19 wycieraczki tez działały- tak jak wczesniej na najwyższym biegu więc... Czy to na pewno nr 19 odpowiada za wycieraczki?
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tak, 19 odpowiada za wycieraczki. 99 wkładasz zamiast 19.
A z tym gaźnikiem to prawdopodobnie wina elektryki - coś gdzieś nie łączy - ale na 100% tego nie wiem - i jak zauważyłem - na forum też nie ma nikogo, kto by wiedział. Sam mam ten problem - u mnie jest wtedy, jak jest gorąco, u Ciebie jak wilgotno - po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko jest ok. Spróbuj przeczyścić wtyczki od elementów gaźnika, może coś pomoże.
A z tym gaźnikiem to prawdopodobnie wina elektryki - coś gdzieś nie łączy - ale na 100% tego nie wiem - i jak zauważyłem - na forum też nie ma nikogo, kto by wiedział. Sam mam ten problem - u mnie jest wtedy, jak jest gorąco, u Ciebie jak wilgotno - po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko jest ok. Spróbuj przeczyścić wtyczki od elementów gaźnika, może coś pomoże.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 338 gości