Pytanie, jaki to silnik ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jabel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 09:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jabel » śr lis 04, 2009 12:53

pali tak 12-13 gazu, więc bez tragedi

na zegarku 360 tyś.....

na benzynie chodzi trochę nierówno, ale jeździ :)

ma może ktoś fotkę dolotu w takim silniku, może stożek?



Jajcek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 17:39

Post autor: Jajcek » śr lis 04, 2009 13:07

Stożka nie wstawiaj bo trzeba pokombinować by przyniósł on efekty. Fotke tej rury zrobie Ci dziś i podślę na maila. Nie kupuj tylo tej rury w ASO VW bo ja pewnego dnia zgłupiałem i kupiłem nówkę w SO VW i skasowali mnie za nią 220 zł



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr lis 04, 2009 13:36

Silnik 1.8 - 1.6 miały mniejszą chłodnicę.

Tutaj masz zdjęcie, na którym widać kawałek tej rury:
Obrazek



Awatar użytkownika
yopablo_2007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn lis 02, 2009 20:04
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: yopablo_2007 » śr lis 04, 2009 16:42

Mam identyczny silnik i tez mam problem z jego określeniem ... który rok twojego auta ??
w dodatku Pali mi tyle samo ... gazy i na benzynie równiez chodzi Dziwnie :) Tylko że ja mam automatyczna skrzynke biegów
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 18:45 przez yopablo_2007, łącznie zmieniany 1 raz.



jabel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 09:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jabel » czw lis 05, 2009 11:52

poprzedni właściciel twierdził, że to chłodnica z GTI, bo był dzwon z przodu.... jak zresztą widać chłodnica trzyma się na dętkę zawiązaną na supeł :)
\
moj jak się odpali go z benzynki i jezdzi na benzynce chodzi ok, tylko obroty ciut falują, ale jak się z benzyny na gaz przełączy to szarpie, gaśnie prycha itp. moze chodzi na 2ch paliwach?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 05, 2009 12:16

jabel pisze: moze chodzi na 2ch paliwach?
nie widze na fotce elektrozaworu na weąach benzyny, więc pewnie może, chyba że jest gdzies schowany ?
A co do rury nie musisz mieć orygonalnej, dostaniesz rurę w każdym sklepie moto na "metry"


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jabel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 09:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jabel » czw lis 05, 2009 13:07

a to nie jest to?
Obrazek

teraz póki co golfina stoi bo:

Obrazek



a oto cała bestja :
Obrazek


GOLF 1989 ...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 05, 2009 13:17

A owszem to elektrozawór, nie zauwazyłem wcześniej, no więc jeśli działa to trzeba wyregulowac instalkę LPG. Dał Ci kolega fotke wyżej jak to powinno być wszystko uporządkowane.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jabel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 09:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jabel » czw lis 05, 2009 13:56

póki co czekam na łapę silnika, świece, filtr powietrza,olej i jak starczy funduszu to wymienię tłumik końcowy na coś ciekawszego niż seryjny, potem pojadę na regulację gazu.....

ps. ma ktoś fotki z tyłu mk2 z wąskim zderzakiem i jakimś "fajnym" tłumikiem, nie chce czegoś wielkiego i głośnego tylko stylową końcówkę, ale nie wiem co najładniej pasuje, owal? 2-rurka?

Taki

czy to nie będzie za głośne? nadmienię,że tłumika początkowego nie posiadam, jest rurka 50mm.. od kolektora do tłumika środkowego.
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 13:59 przez jabel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kkarols16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 14:20
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kkarols16 » pt lis 06, 2009 21:16

Ja zamiast kata mam rurke, teraz troche końcowy mi sie podziurawił i buczy ze daj spokój, ostatnio sie przymierzałem do zakupu jakiegoś sportowego tłumika chodziło mi w sumie głównie o to żeby była fajna końcówka ale żeby był cichy ale z tego co wiem to takich tłumików niema, więc i Ty sie zastanów zanim kupisz jakiś sportowy bo z czasem może się to zrobić bardzo uciążliwe :(
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 22:13 przez kkarols16, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » pt lis 06, 2009 21:45

kolego ja sobie wziąłem kawałek większej rury nierdzewki, uciąłem kawałek ostatniej rurki z tłumika i przyspawałem tą nierdzewną rurkę ( jest ona o 1 cm na średnicy większa więc przyspawałem ją tylko jedną stroną). efekt jest bardzo fajny bo buczy a jak wciśnie się gazu to słychać z tyłu jak powietrze wciąga :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 68 gości