VW Golf IV 101 km 2002 spadek mocy. Samochod nie ciagnie.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mlotek1790
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 04, 2009 22:31
Lokalizacja: Czestochowa

VW Golf IV 101 km 2002 spadek mocy. Samochod nie ciagnie.

Post autor: mlotek1790 » śr lis 04, 2009 22:38

Witam. Mam pewien problem przeszukałem masę forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Mój golf podczas jazdy przestał ciągnać tak jakby wogóle turbina przestała chodzić. Gdy silnik jest zimny chodzi normalnie ciągnie, a gdy się zagrzeje przestaje cięgnac wogole nie ma mocy i tego kopa os ok 2000 obr. Turbina cisnie powietrze. W kolektorze ssacym jest przepustnica połaczona z zaworem egr i w tym zaworze jest uszkodzona membrama. Czy ma to wpływ ciagły na moc silnika czy jak nastepuje przeładowanie powietrza ? Co może być przyczyna utraty mocy ? Prosze o pomoc



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: VW Golf IV 101 km 2002 spadek mocy. Samochod nie ciagnie

Post autor: PinkFloyd » śr lis 04, 2009 22:41

mlotek1790 pisze:Witam. Mam pewien problem przeszukałem masę forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Mój golf podczas jazdy przestał ciągnać tak jakby wogóle turbina przestała chodzić. Gdy silnik jest zimny chodzi normalnie ciągnie, a gdy się zagrzeje przestaje cięgnac wogole nie ma mocy i tego kopa os ok 2000 obr. Turbina cisnie powietrze. W kolektorze ssacym jest przepustnica połaczona z zaworem egr i w tym zaworze jest uszkodzona membrama. Czy ma to wpływ ciagły na moc silnika czy jak nastepuje przeładowanie powietrza ? Co może być przyczyna utraty mocy ? Prosze o pomoc
Pozostaje ci zrobic logi dynamiczne vagiem podstawowych bloków pomiarowych- tak to wróżenie z fusów.



mlotek1790
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 04, 2009 22:31
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: mlotek1790 » śr lis 04, 2009 22:45

a moze ten zawor egr albo n75 ?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr lis 04, 2009 22:48

mlotek1790 pisze:a moze ten zawor egr albo n75 ?
A po co tak trafiac na chybił trafił i narażąc sie na koszta- podepniesz powiemy co masz zrobic i bedziesz wiedział co i jak. Jak nie masz kogo kup sam kabel za 50zł a my ci powiemy jak to zrobic chyba ze poprosisz kogos z twojego rejonu z forum.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości