Wymiana rozrządu w 1.6 FSI - pytania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana rozrządu w 1.6 FSI - pytania
Witam
Czy ktoś z was może robił, wymieniał rozrząd w FSI? Co ile powinno się to robić?
Macie gdzieś może opisy tego, bo w książce nie ma akurat tego silnika.
Jakieś specjalistyczne narzędzia są do tego potrzebne?
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Czy ktoś z was może robił, wymieniał rozrząd w FSI? Co ile powinno się to robić?
Macie gdzieś może opisy tego, bo w książce nie ma akurat tego silnika.
Jakieś specjalistyczne narzędzia są do tego potrzebne?
Z góry dziękuje i pozdrawiam
kolego czyżbyś planował to zrobić tanim kosztem??..odstaw do serwisu, nie koniecznie VW - gena ale takiego ktory jest obyty z marka VW. Zrobią. Będzie hula jak nowy ;p i sie nie zamartwiaj
pierwszy rozrząd wymieniłem po 78 tysiącach
drugi po 53 tysiącach
A co ile trzeba wymieniać..różnie mówią, różnie piszą itp itd..ponoć pierwszy można wymieniać po 90tysiącach..ja nie ryzykowałem. I to też zależy czy to disel czy BP. disle można do 100tysięcy kręcić na pierwszym rozrządzie.
Drugą wymianę hmm... mówią co 60 - 80tysi. Ja na drugiej nie zamierzam przekraczać 60tysiu. Tak samo z trzecią i czwartą...To zależy od ciebie..jak jeździsz (miasto/trasa)
Ja w swoim 1.6, 16V mam dziesięć części do wymiany i mnie to kosztuje ok 900zł - nie mam klimy.
Liczyć tak czy siak ok 1200zl z robocizna MAX
pierwszy rozrząd wymieniłem po 78 tysiącach
drugi po 53 tysiącach
A co ile trzeba wymieniać..różnie mówią, różnie piszą itp itd..ponoć pierwszy można wymieniać po 90tysiącach..ja nie ryzykowałem. I to też zależy czy to disel czy BP. disle można do 100tysięcy kręcić na pierwszym rozrządzie.
Drugą wymianę hmm... mówią co 60 - 80tysi. Ja na drugiej nie zamierzam przekraczać 60tysiu. Tak samo z trzecią i czwartą...To zależy od ciebie..jak jeździsz (miasto/trasa)
Ja w swoim 1.6, 16V mam dziesięć części do wymiany i mnie to kosztuje ok 900zł - nie mam klimy.
Liczyć tak czy siak ok 1200zl z robocizna MAX
bArT
ha ha ha gdzie tam widziałeś łańcuch,tam są dwa paski,2 napinacze,2 rolki i pompa wodyjeryk10 pisze:W tym silniku masz lancuch nie wiem czy sa dwa lub jeden Zadzwon do ASO to Ci powiedza co ile ten lancuch sie wymienia i ile ich jest jeden czy dwa Podejrzewam ze jeszcze masz czas bo napewno nie masz takiego przebiegu zeby go wymienic
[ Dodano: 06 Lis 2009 16:42 ]
podjedz do mnie to zrobię,nic gorszego chyba niema jak wymiana pasków w TDI V6 lub V8
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 17:38 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
mamy. rozrząd podobnie się ustawia jak w 1,4 AKQ z tym że otwory dla blokady nie ustawia się do siebie tylko oba w punkt małej wskazówki zegarka- godzina 9 (lewe koło może za 5 dziewiąta a prawe 5 po 9). 0 masz w głowicy zagłębienia pod blokady. Na kole zębatym na wale korbowym masz znak do ustawienia wału (wycięcie zęba) oraz znak na bloku. Napinacze zegarowe - więc to bez problemugagu pisze:Macie jakąś instrukcje do tego?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 270 gości