Mam problem z ogrzewaniem.Wieje tylko zimne powietrze..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No to od tego zaczne pewnie, U mnie jest tak : ogrzewanie slabe, w zaleznosci od temperatury otoczenia i predkosci jazdy jest to albo w miare cieple albo letnie powietrze. W lecie nawet gorące, w zimie - iglo. Temperatura silnika zatrzymuje sie w polowie skali, stan plynu uzupeniony. Węże obydwa cieple, klapka cieple/zimne sie domyka, zadna linka z zadnego pokretla nie spadla. Obstawiam na nagrzewnice albo termostat. Zaczne od tego pierwszego, ale jesli w tej konkretnej sytuacji dopatrujecie sie czegos co wyraznie wskazuje na konkretna usterke to bylbym wdzieczny za porade
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 21:52 przez bugster, łącznie zmieniany 1 raz.
jesli byłby to termostat to jak jest zimno na dworzu a termostat by był otwarty i sie nie zamykał to by wskazówka nie była na srodku gdyz silnik nie osiągnął by upragnionych 90kilku stopni. a jesli by się zamknął i nie otwierał to by woda ci sie momentalnie gotowała i wskazówka by była ponad połowe, wiec na 99% nagrzewnica do wymiany
mkI- 1.3-sprzedane
mkII fire&ice- 1.8 RP- sprzedane
Passat b3 vr6-sprzedane
mkII 1.6 PN 2EE- jest
mkII fire&ice- 1.8 RP- sprzedane
Passat b3 vr6-sprzedane
mkII 1.6 PN 2EE- jest
U mnie jest podobnie jak u Ciebie teraz wieje mi letnie(po wymianie termostatu) ale co ciekawe tylko wtedy gdy srodkowe pokretlo jest ustawione w polowie miedzy zimna temperatura a polowa skali czy jak to nazwac, jak daje na gorace to wieje mi lodowate.Nie mialem czasu jednak tego zrobic ale w sobote sie biore za rozkrecanie ,chyba cos mam z tymi klapkami??
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 02, 2009 18:10
- Lokalizacja: Włodawa
a mam pytanie bo mam podobne objawy że nie mam wogule ciepłego powietrza tylko mam 2 pytania 1 chce wymienic termostat ponieważ nie łapie mi temp. jeżeli długo stoi na wolnych to sie dopiero wiatrak załącza a jak jade nigdy. i jeszcze jak mam kontrolke to czy przy rozgrzanym silniku strzałka powinna byc centralnie na srodku czy lekko na boku? u mnie jest maxymalnie na 1 kresce jakos tak. a co do termostatu to znalazłem na allegro termostaty mam golfa 1.8 a wszystkie termostaty są do golfa 1.0 1.3 itd czy sie taki nie nadaje do mojego ? nie moge znalesc innych EDIT:
juz wiem co mniej więcej mi padło mianowicie z miesiąc temu dałem autko do czyszczenia gazu. i prawdopodobnie spuszczali płyn i mi potem nie dolali ;/ albo gdzies wyparował. moze ta uszczelka pod głowicą ale auto dobrze smiga a olej jest idealnie złoty. ( nawet wczesniej oddawalem i umyli mi cały silnik i potem zobaczyłem że olej jest biały delikatnie wystraszyłem sie ale to bylo tylko przez te mycie silnika bo potem sie znowu zrobił czarno/złoty) no i wracając dolałem wody do pełna. troche brakowało. i nagrzewnica zaczęła dzialac tylko tak postawiłęm auto w garazu na wolnych obrotach po kilku minutach sie rozgrzało i odkręcam dmuchawe cudo powietrze gorące ;D ale dmucha poł minutki moze mniej i leci juz chłodniejsze. wyłącze dmuchawe na chwile ( ciągle na włączonym silniku) włączam i znowu chwile leci gorące powietrze. co moze byc tego przyczyną ? czy ogrzewanie parownika moze tak sprawic ?
[ Dodano: 03 Gru 2009 14:53 ]
aa i jeszcze jedno teraz dokładnie zauwazyłem że jak odpale silnik który jest nagrzany i tak dalej włączam dmuchawe i wieje ciepłem ciepło nagle sie wywiewa leci max letnie. ale odkręce korek od chłodnicy psiknie powietrze i juz leci ciepłe znowu i tak ciągle czyli cos jakby sie zapowietrza. jest na to jakas rada ?
[ Dodano: 03 Gru 2009 19:34 ]
pomoże ktos ?
[ Dodano: 03 Gru 2009 20:01 ]
(notka dla adminów - co to za sens kasowanie zakładanych nowych tematów jak starych nikt juz nie odwiedza ?
juz wiem co mniej więcej mi padło mianowicie z miesiąc temu dałem autko do czyszczenia gazu. i prawdopodobnie spuszczali płyn i mi potem nie dolali ;/ albo gdzies wyparował. moze ta uszczelka pod głowicą ale auto dobrze smiga a olej jest idealnie złoty. ( nawet wczesniej oddawalem i umyli mi cały silnik i potem zobaczyłem że olej jest biały delikatnie wystraszyłem sie ale to bylo tylko przez te mycie silnika bo potem sie znowu zrobił czarno/złoty) no i wracając dolałem wody do pełna. troche brakowało. i nagrzewnica zaczęła dzialac tylko tak postawiłęm auto w garazu na wolnych obrotach po kilku minutach sie rozgrzało i odkręcam dmuchawe cudo powietrze gorące ;D ale dmucha poł minutki moze mniej i leci juz chłodniejsze. wyłącze dmuchawe na chwile ( ciągle na włączonym silniku) włączam i znowu chwile leci gorące powietrze. co moze byc tego przyczyną ? czy ogrzewanie parownika moze tak sprawic ?
[ Dodano: 03 Gru 2009 14:53 ]
aa i jeszcze jedno teraz dokładnie zauwazyłem że jak odpale silnik który jest nagrzany i tak dalej włączam dmuchawe i wieje ciepłem ciepło nagle sie wywiewa leci max letnie. ale odkręce korek od chłodnicy psiknie powietrze i juz leci ciepłe znowu i tak ciągle czyli cos jakby sie zapowietrza. jest na to jakas rada ?
[ Dodano: 03 Gru 2009 19:34 ]
pomoże ktos ?
[ Dodano: 03 Gru 2009 20:01 ]
(notka dla adminów - co to za sens kasowanie zakładanych nowych tematów jak starych nikt juz nie odwiedza ?
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 14:40 przez henio12323, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 240 gości