uszczelka pod glowica do wymiany??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
- Lokalizacja: Czestochowa
uszczelka pod glowica do wymiany??
Dzisiaj chcialem sprawdzic stan oleju bo wymienialem 6 tys km temu a tu bagnet suchy. Spod klawiatury lekkie wycieki ale ostatio smarowalem uszczelke i klawiatura specjalnym silikonem. Gdzie mogl byc wyciek?? Dodam ze troche ubylo mi plynu z chlodnicy tak z 200 ml przy jakims 1,5 tys km.
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Całkiem suchy bagnet ? Lampka kontrolna ci tego nie zasygnalizowała jesli by nie było oleju to bys zatarł silnik moze masz min . Powinienes czesciej sprawdzac stan oleju niz co 6 tys km potem sa niespodzianki . Sprawdz uszczelnienie silnika dokładnie moze kdzies ucieka i sprawdz zbiorniczek płyny chłodniczego czy nie ma oleju .
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
- Lokalizacja: Czestochowa
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Jaki silnik?
Gdyby uszczelka pod głowicą to:1) wywalało by płyn chłodzący;2)olej w płynie robiący maź;3)płyn w oleju i masz "kawę z mlekiem" no i zwiększony stan...
Możliwe że "zżera olej" - tu musisz sobie odpowiedzieć - gdzie?
1.Na pierścieniach.
2.Na uszczelniaczach zaworów.
Dla pkt.1.będzie dmuchał przez odpowietrzenie skrzyni korbowej(odmę), szczególnie gdy dobrze rozgrzany.Sprawdzić można zdejmując wężyk lub korek wlewu oleju(lepiej wężyk).
Dla pkt.2-rano i zimny(po dłuższym postoju) przy uruchomieniu zadymi na niebiesko.
Tyle na początek...
Gdyby uszczelka pod głowicą to:1) wywalało by płyn chłodzący;2)olej w płynie robiący maź;3)płyn w oleju i masz "kawę z mlekiem" no i zwiększony stan...
Możliwe że "zżera olej" - tu musisz sobie odpowiedzieć - gdzie?
1.Na pierścieniach.
2.Na uszczelniaczach zaworów.
Dla pkt.1.będzie dmuchał przez odpowietrzenie skrzyni korbowej(odmę), szczególnie gdy dobrze rozgrzany.Sprawdzić można zdejmując wężyk lub korek wlewu oleju(lepiej wężyk).
Dla pkt.2-rano i zimny(po dłuższym postoju) przy uruchomieniu zadymi na niebiesko.
Tyle na początek...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
jeżeli masz silnik 1.3 (nic o nim nie napisałeś) to "te typy tak mają", chodzi o pokrywę rozrządu przykręcaną na 3 śrubki, tak jak jest to w 1.4 ABD, czy 1.6 ABU. Przy wymianie uszczelki niestety potrzeba dodatkowego "wspomagacza", czyli silikonu. Ja nakładam ten czerwony do 350 stopni i jest sucho.
ps częściej sprawdzaj poziom oleju / płynu w samochodzie
ps częściej sprawdzaj poziom oleju / płynu w samochodzie
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 20:09 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
- Lokalizacja: Czestochowa
1.6 PN numerów nie nie znam;( Napewno przy dluzszym postoju nie kopci na niebiesko. Nie mam duzych ubytków w zbiorniczku.
Dla pkt.1.będzie dmuchał przez odpowietrzenie skrzyni korbowej(odmę), szczególnie gdy dobrze rozgrzany.Sprawdzić można zdejmując wężyk lub korek wlewu oleju(lepiej wężyk).
a to zaraz sprawdze
Dla pkt.1.będzie dmuchał przez odpowietrzenie skrzyni korbowej(odmę), szczególnie gdy dobrze rozgrzany.Sprawdzić można zdejmując wężyk lub korek wlewu oleju(lepiej wężyk).
a to zaraz sprawdze
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 20:13 przez VW Golf II, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
- Lokalizacja: Czestochowa
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Były dwie przyczynydla przebiegu ok.200kkm.
1.pierścienie tłokowe - 1,5 litra(załatwiono natychmiast)
2.Uszczelniacze zaworów - szczególnie ssące(wymieniłem przy 260kkm).
Ad.1 użyłem sprawdzony dawno temu i w innych autkach preparat.
Ad.Wymiana - przy czym zdjąłem głowicę bo zawory ssące były zalepione dokumentnie aż pod prowadnice(szkoda że nie zrobiłem fotki).Dzisiaj ma 310kkm, no i paliwka mniej potrzebuje niż wówczas gdy syn go kupił(pali śr.5,66/100)...
1.pierścienie tłokowe - 1,5 litra(załatwiono natychmiast)
2.Uszczelniacze zaworów - szczególnie ssące(wymieniłem przy 260kkm).
Ad.1 użyłem sprawdzony dawno temu i w innych autkach preparat.
Ad.Wymiana - przy czym zdjąłem głowicę bo zawory ssące były zalepione dokumentnie aż pod prowadnice(szkoda że nie zrobiłem fotki).Dzisiaj ma 310kkm, no i paliwka mniej potrzebuje niż wówczas gdy syn go kupił(pali śr.5,66/100)...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
- Lokalizacja: Czestochowa
jutro doleje oleju i zobacze co bedzie.
Dla pkt.1.będzie dmuchał przez odpowietrzenie skrzyni korbowej(odmę), szczególnie gdy dobrze rozgrzany.Sprawdzić można zdejmując wężyk lub korek wlewu oleju(lepiej wężyk).
gdy odkrecilem korek wlewu to nic nie dmuchalo ani sie nie wydostawalo.
[ Dodano: 05 Lis 2009 23:25 ]
Bylem dzis u mechanika i cisnienie mam ok. USzczelka na szczescie odpada. Albo pierscieniesie wytarly albo uszczelniacze do wymiany. Albo jedno i drugie.
Dla pkt.1.będzie dmuchał przez odpowietrzenie skrzyni korbowej(odmę), szczególnie gdy dobrze rozgrzany.Sprawdzić można zdejmując wężyk lub korek wlewu oleju(lepiej wężyk).
gdy odkrecilem korek wlewu to nic nie dmuchalo ani sie nie wydostawalo.
[ Dodano: 05 Lis 2009 23:25 ]
Bylem dzis u mechanika i cisnienie mam ok. USzczelka na szczescie odpada. Albo pierscieniesie wytarly albo uszczelniacze do wymiany. Albo jedno i drugie.
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 20:40 przez VW Golf II, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 486 gości