Maglownica
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
jarciu pisze:czyli mam rozumieć, że jeszcze nikt nie miał problemu z maglownicą w swoich MK4
ja mialem i pisalem o tym, jakbys poszukal to znajdziesz wiele tematow o tym
w MK4, A3 i Octavi ta sama maglownica, ten sam kiepski material i rdzewienie... a do tego jeszcze nieumiejetne zakladanie mieszkow na drazkach (szczegolnie zamiennikach bo sa ciensze) i masz problem...
maglownice padaja ale nie jest to epidemia jak grypa... poszukaj troche, sam sie przekonasz i ocenisz skale problemu....
Witam! Nie będę tworzył nowego wątku tylko dołączę do tego. Otóż problem jest u mnie taki że podczas jazdy ze skręconymi kołami (lewo czy prawo) czuć na kierownicy lekkie stukanie. Poza tym mam wrażenie że właśnie podczas jazdy i skręcania słychać lekki odgłos stukania. Może jestem przewrażliwiony. Nie mniej jednak jakiś czas temu wymieniłem drążki, gumy, nawet ostatnio stabilizator bo padł. Mimo to nadal podczas skręcania opisane objawy. Do tego lekko ściąga na prawo. Najpierw myślałem że to od felg Al bo może krzywe ale na stalowych to samo. Auto po wymianie drążków było na zbieżności. Mam obawy że to maglownica tylko skąd mieć pewność? Da radę jakoś ocenić że to właśnie to? Bo jak pojechałem na stację diagnostyczną to na ich maszynach niby wszystko ok.
Mój Gofer ma podobne objawy, ale ja stawiam na górne mocowanie amortyzatora/ łożysko, guma i coś tam jeszcze /. Właściwie to mam nadzieję że dobrze stawiam. Jak próbowałem jechać na luzie z górki na wyłączonym silniku to słychać takie zacieranie się przy skręcaniu kierownicy,dodatkowo jak podjeżdżam pod niewielki próg w garażu to na kierownicę sie to przenosi dość mocno. Aha łapiąc porządnie za oponę od góry machając do siebie , tak na chama wyczuwam luz na kole jakby nie było dokręcone. Na bruku też nierówności się przenoszą na kierownicę, końcówki i drążki wymienione, gumy stabilizatora i same stabilizatory też.
Mój Tatusiobus ALH seria 97,5 KM & 210,6 Nm soft by Tune UP Gdańsk 120,1 KM & 280,2 Nm / był -sentyment pozostał / teraz Mondeo IV 140 KM TDCI
aby nie zakładać nowego wątku opisze mój problem
na początku wyła pompa i ciężko kierownica chodziła
po wymianie pompy jest cicho i chodzi lzej, jeżdzę już tak rok, ale jednak chcę by chodziła normanie czyli jeszcze lżej
objawy są takie, że mechanik stwierdza, że pompa w super stanie ale nie wie dlaczego jest słabe wspomagania, do tego czasem musze dolac płynu do wspomagania (kilkanaście mililitrów na parę tys km) choć mech sprawdzał uszczelnienia samej pompy i stwierdził, że jest ok
szczególne ciężko kiera chodzi jak manewruje na parkingu, a jak cofam to praktycznie siada wspomaganie w pierwszych metrach, ale nie jest tak zawsze, bo czasem chodzi z normlanym oporem
obstawiam, że to musi być wina czegoś innego niż pompa. ktoś mi podpowiedział, że może maglownica?
na początku wyła pompa i ciężko kierownica chodziła
po wymianie pompy jest cicho i chodzi lzej, jeżdzę już tak rok, ale jednak chcę by chodziła normanie czyli jeszcze lżej
objawy są takie, że mechanik stwierdza, że pompa w super stanie ale nie wie dlaczego jest słabe wspomagania, do tego czasem musze dolac płynu do wspomagania (kilkanaście mililitrów na parę tys km) choć mech sprawdzał uszczelnienia samej pompy i stwierdził, że jest ok
szczególne ciężko kiera chodzi jak manewruje na parkingu, a jak cofam to praktycznie siada wspomaganie w pierwszych metrach, ale nie jest tak zawsze, bo czasem chodzi z normlanym oporem
obstawiam, że to musi być wina czegoś innego niż pompa. ktoś mi podpowiedział, że może maglownica?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 23:11
- Lokalizacja: KLUCZBORK
ja swoje problemy z olejem dokładanie opisałem na forum:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185284
ma być SYNTETYCZNY Febi S6161, kolor zielony, butelka zielona, korek czerwony.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185284
ma być SYNTETYCZNY Febi S6161, kolor zielony, butelka zielona, korek czerwony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 369 gości