Centralnka pilnie! potrzebna pomoc czytaj ostatni post!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Centralnka pilnie! potrzebna pomoc czytaj ostatni post!
mam orginalna centralke
teraz mam konkretne pytania juz, a wiec:
1. jakie sa kolory przewodow od pompki w bagazniku? ktory to otwieranie a ktory zamykanie? (czy trzeba zastosowac diode prostownicza?)
2. przewod jakiego koloru mam wykorzystac do podlaczenia pod kierunki?
3. skad wziasc + w bagazniku mk2
4. skad mase?
5. trzeba podlaczac minus wedlug diagramu? (foto2)
wedlug schematu numer 2, bo tak mi podpowiedzili plus mam chyba podlaczyc kablem zoltym i zolto czarnym a tym czasem wedlug diagramu mam podlaczenie do plusa czerwonymi z takim bezpieczniczkiem:
dostalem taki schemacik do sterownika i pilotow
natomiast tu nie wiem co podlaczyc, jest na tym taki plasticzek ktory pewnie decyduje czy jest to blokowanie pneumatyczne czy elektryczne, teraz plastik wedlug schematu jest zalorzony na elektrycznym
teraz mam konkretne pytania juz, a wiec:
1. jakie sa kolory przewodow od pompki w bagazniku? ktory to otwieranie a ktory zamykanie? (czy trzeba zastosowac diode prostownicza?)
2. przewod jakiego koloru mam wykorzystac do podlaczenia pod kierunki?
3. skad wziasc + w bagazniku mk2
4. skad mase?
5. trzeba podlaczac minus wedlug diagramu? (foto2)
wedlug schematu numer 2, bo tak mi podpowiedzili plus mam chyba podlaczyc kablem zoltym i zolto czarnym a tym czasem wedlug diagramu mam podlaczenie do plusa czerwonymi z takim bezpieczniczkiem:
dostalem taki schemacik do sterownika i pilotow
natomiast tu nie wiem co podlaczyc, jest na tym taki plasticzek ktory pewnie decyduje czy jest to blokowanie pneumatyczne czy elektryczne, teraz plastik wedlug schematu jest zalorzony na elektrycznym
Ostatnio zmieniony pn lis 09, 2009 16:46 przez cesarz69, łącznie zmieniany 3 razy.
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
najpierw używamy funkcji szukaj! albo na górze albo na dole Googla
niżej link wyszukiwania dla problemu kolegi
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
niżej link wyszukiwania dla problemu kolegi
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
-co do tej zworki czarnej to na pewno trzeba ja przełożyć obok na pneumatyczne.
-podłączenie kierunkowskazów to przewód brązowy, tylko że tu jest jeden a w MK II są 2 oddzielne przewody więc trzeba by chyba zastosować 2 diody i rozgałęzienie zrobić, też mam 1 przewód w centralce na kierunki tylko że kupiłem z siłownikami zestaw.
-skąd masę? z przodu po lewej stronie skrzynki bezpieczników przy nadwoziu jest miejsce gdzie są podłączone masy (brązowe przewody) zaś w bagażniku też jakoś po lewej jest miejsce masy.
-sterowanie pompką w bagażniku kolega musi podłączyć według rysunku E
- co do kolorów przewodów przy pompce to nie wiem bo nie posiadam ori centralnego
-podłączenie kierunkowskazów to przewód brązowy, tylko że tu jest jeden a w MK II są 2 oddzielne przewody więc trzeba by chyba zastosować 2 diody i rozgałęzienie zrobić, też mam 1 przewód w centralce na kierunki tylko że kupiłem z siłownikami zestaw.
-skąd masę? z przodu po lewej stronie skrzynki bezpieczników przy nadwoziu jest miejsce gdzie są podłączone masy (brązowe przewody) zaś w bagażniku też jakoś po lewej jest miejsce masy.
-sterowanie pompką w bagażniku kolega musi podłączyć według rysunku E
- co do kolorów przewodów przy pompce to nie wiem bo nie posiadam ori centralnego
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
schemat A to schemat wewnątrz centralki
schemat B to sterowanie plusem centralki zamka z elektrycznymi siłownikami
schemat C to sterowanie minusem centralki jak wyżej
schemat D to sterowanie na zmianę +/- centralki jak wyżej
schemat E dotyczy pneumatycznego zamka ponieważ w pompce jest elektronika i czujnik przy drzwiach/ przy zamku
na 100% teraz nie jestem pewien bo nie czytałem jak sterowana jest pompka w bagażniku. szukałem na forum ale znalazłem ogólnie do MK III i mówią ze sterowanie jest plusem wiec zworka na pneumatyczny i schemat B w takim razie powinien pasować
przewód żółty to jest masa
[ Dodano: 05 Lis 2009 14:55 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=611268
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2049084
te 2 tematy może coś pomogą więcej bo muszę ociekać a będę jutro dopiero
schemat B to sterowanie plusem centralki zamka z elektrycznymi siłownikami
schemat C to sterowanie minusem centralki jak wyżej
schemat D to sterowanie na zmianę +/- centralki jak wyżej
schemat E dotyczy pneumatycznego zamka ponieważ w pompce jest elektronika i czujnik przy drzwiach/ przy zamku
na 100% teraz nie jestem pewien bo nie czytałem jak sterowana jest pompka w bagażniku. szukałem na forum ale znalazłem ogólnie do MK III i mówią ze sterowanie jest plusem wiec zworka na pneumatyczny i schemat B w takim razie powinien pasować
przewód żółty to jest masa
[ Dodano: 05 Lis 2009 14:55 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=611268
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2049084
te 2 tematy może coś pomogą więcej bo muszę ociekać a będę jutro dopiero
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 15:53 przez marcinek84, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
1. to powiedzcie mi teraz tylko czy to na pewno schemat E?
2. a jesli to schemat E to przewod pomaranczowy i bialo-czarny mam polaczyc ze soba, a jeden przewod od pompki rozciac i podlaczyc przez sterownik?
3. ktory przewod wychodzacy ze sterownika mam podlaczyc pod kierunki
4. gdzie znalesc mase i + w bagazniku?
2. a jesli to schemat E to przewod pomaranczowy i bialo-czarny mam polaczyc ze soba, a jeden przewod od pompki rozciac i podlaczyc przez sterownik?
3. ktory przewod wychodzacy ze sterownika mam podlaczyc pod kierunki
4. gdzie znalesc mase i + w bagazniku?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ad1. Nie użyj sterowanie plusem czyli B
ad 3 brązowy, tylko rozdziel go na dwa, na kazdym rozgałęzeieniu dioda 5A i dopiero p diodach do kabli kierunków biało czarby i zielono czarny
ad4 kable brązowy od dowolnej lampy albo do blachy nadwozia
zworkę ustaw na blokowanie elektryczne bo pół sekundy starczy pneumatykowi aż nadto.
I to wszystko do tego momentu jest bardzo proste, powinno się jeszcze ciachnąć kabel zasilający włącznik w drzwiach kierowcy.
Problem pojawia się taki że w drzwiach kierowcy niema siłownika. Więc pilotem ich nie otworzysz bez montażu dodatkowego siłownika elektrycznego lub pneumatycznego zaadoptowanego z czegoś tam. Z pneumatycznym to tylko problem mechaniczny żeby go założyć do zamka i pociągnąć wężyk powietrzny, elektryczny prościej założyć ale trzeba więcej kobinować z elektryką, bo sterownik podpiąłes już pod pompkę a siłownik elektryczny trzeba by inaczej podpinać do niego. Użyj googli u dołu strony - wszystko było.
ad 3 brązowy, tylko rozdziel go na dwa, na kazdym rozgałęzeieniu dioda 5A i dopiero p diodach do kabli kierunków biało czarby i zielono czarny
ad4 kable brązowy od dowolnej lampy albo do blachy nadwozia
zworkę ustaw na blokowanie elektryczne bo pół sekundy starczy pneumatykowi aż nadto.
I to wszystko do tego momentu jest bardzo proste, powinno się jeszcze ciachnąć kabel zasilający włącznik w drzwiach kierowcy.
Problem pojawia się taki że w drzwiach kierowcy niema siłownika. Więc pilotem ich nie otworzysz bez montażu dodatkowego siłownika elektrycznego lub pneumatycznego zaadoptowanego z czegoś tam. Z pneumatycznym to tylko problem mechaniczny żeby go założyć do zamka i pociągnąć wężyk powietrzny, elektryczny prościej założyć ale trzeba więcej kobinować z elektryką, bo sterownik podpiąłes już pod pompkę a siłownik elektryczny trzeba by inaczej podpinać do niego. Użyj googli u dołu strony - wszystko było.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
A Wiec podloczone jedst wszystko i bylo by ok gdyby nie ddzwi kierowcy, nie zmykaja sie z pilota, wiem ddlaczego... bo je sie zamyka recznie i one wysylaja sygnal zeby zamknac reszte, myslalem ze rozwiazaniem bedzie doddatkowa podlaczenie elektrycznego zamka, ale nie wiem czy to za ddziala i jak go podlaczyc bo pompka wysyla na 2 kablach na zmiane + a elektrydczny zamek potrzebuje na jednym plusa a na drugim minusa... jest taki przekaznika co by mozna bylo wziasc minusa z byle kad i podlaczyc przekaznik ktory by odwrotnie do danego pludsa nadawal minus???
albo niech ktos ogolnie napisze co robil przy mk2 w orginale przy dzwiach kierowcy podczas zakladania sterownika do centralki
albo niech ktos ogolnie napisze co robil przy mk2 w orginale przy dzwiach kierowcy podczas zakladania sterownika do centralki
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
ja rozbiralm nidawno autko ggdzie jest centralny na powietrze, do ciegna oprocz tego od powietrza dołaczony był siłonik elektryczny i tak to działałocesarz69 pisze:albo niech ktos ogolnie napisze co robil przy mk2 w orginale przy dzwiach kierowcy podczas zakladania sterownika do centralki
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
tak , normalnie jest ciegno od zamka do góry ,,i do tego podłaczasz ciegno, taki jakie daja w kompletach do zamków,podpinasz centralke jak instrukcja kaze i bedzie smigac , bo siłownik w oryginale pompowany od kierowcy to taki master ( dziwne zeby nie )cesarz69 pisze:taki przykrecany do tego drutu od zamka>? ale jak podlaczyc ten elektryczby zeby dzial
zamyka wszsytko i otwiera wszsytko, wiec wystarczy , ze podepniesz do niego jeszcze ten elektryczny , ktory bedzie udawał kluczyk
eweeentualnie , tak jak np w mk III mozna moze cos z kabelkami przy pompce porzzbic ? tam w mk III mozna podopiac cntralke na pilota i smiga tez normalnie ale to ktos Ci musi powiedziec kto wie cos na ten temat jakis schemacik itd
[ Dodano: Pon Lis 09, 2009 4:30 pm ]
cesarz69, nie pisz mi PWów , ze mam ODP na Twój , post !! troszke kultury . bo tak to daleko nie zajedziesz gosciu na tym forum ! marne słowo PROSZE ciezko przez gardło przecisnąc ?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 45 gości