Centra 63Ah i 300A w 1z?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Roggi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn paź 30, 2006 20:15
Lokalizacja: Kleosin
Kontakt:

Centra 63Ah i 300A w 1z?

Post autor: Roggi » śr lis 04, 2009 16:41

Od czasu sprowadzenia auta z Niemiec siedzi u mnie akumulator o takich parametrach i z zimy na zime mam coraz wieksze problemy z odpaleniem po dluzszym postoju.Poziom elektrolitu jest w normie,ladowanie prostownikiem tez niewiele daje.Czy ten prad rozruchowy nie jest za maly do 1.9 TDI?
Alternator siedzi 120.



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » śr lis 04, 2009 17:18

Ja mam w 1.6td Centre 75Ah. Diesel musi miec duzy i pojemny akumulator. Wymieniaj, bo bedziesz mial coraz trudniej odpalic, przy obecnej aurze.


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr lis 04, 2009 17:49

ja mam u siebie 72 o prądzie rozruchu 680,przy altku 120



Roggi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn paź 30, 2006 20:15
Lokalizacja: Kleosin
Kontakt:

Post autor: Roggi » śr lis 04, 2009 18:04

Jak dlugo juz go masz w aucie.Nie miales problemow z odpaleniem zeszlej zimy przy -20?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr lis 04, 2009 18:06

Roggi, 3 rok idzie,nigdy nie było problemów,czasami auto 2 tyg stało nie ruszane i oki,w sumie 2 razy doładowywałem,ponieważ świeciła się lampka w podsufitce a auto 2 dni w garażu stało i amen



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr lis 04, 2009 18:26

to albo ci go coś rozładowuje, albo ładowanie słabe, ale z tego co mówisz to już pewno nic mu nie pomoże tylko nowy aku, podepnij tester i bedzie wiadomo co jest on wart.
do tego pewno tulejki w rozruszniku wybite.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lis 04, 2009 18:32

Tulejki to podstawa w dieselku , poza tym aku 12V na postoju bez obciążenia to szmelc.
12,6V 100% naładowany, 12,5V 90%, 12,4V 80%, 12,3V 70% 12,2V 60% 12,1V 50% ...
11,9% prawie całkiem rozładowany, jeżeli aku ma poniżej 12,4V po 2 h po jeździe to nadaje
się do doładowania. Ale pomiar powinien być zrobiony na odpiętych klemach- na załączonych
trzeba dodać do pomiaru ok 0,12V. Jeżeli po jeździe zgasisz autko i na zapiętych klemach po
ok 2 min masz powyżej 13V to aku ok.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Pan-Banan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:24
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: Pan-Banan » śr lis 04, 2009 19:08

Ja mam Centrę Futurę 100Ah 900A.
Nie skarżę się :P Mam porządne audio w samochodzie, dlatego taki duży ;)



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr lis 04, 2009 19:28

A ja mam Norauto 55Ah 540A, alternator 120A. Auto stoi bez ruchu 4 dni pod chmurka, przekrecam kluczyk i w droge.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Roggi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn paź 30, 2006 20:15
Lokalizacja: Kleosin
Kontakt:

Post autor: Roggi » śr lis 04, 2009 19:32

Rozrusznik raczej wykluczam.Jak ubieglej zimy nad ranem byl mroz -25 to z akumulatora ledwo "cheltal".Jak podlaczylem prostownik i ustawilem go na rozruch to silnik odpalil jakby byl srodek lata.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr lis 04, 2009 21:30

300A to raczej pasuje do benzyny , diesel potrzebuje cos kolo 500A pradu rozruchowego



ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » śr lis 04, 2009 22:23

DANIEL LHR pisze:300A to raczej pasuje do benzyny , diesel potrzebuje cos kolo 500A pradu rozruchowego
min 660 A

300 A jest dobre do 126p



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości