Jaka kompresja powinna być w JP?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jaka kompresja powinna być w JP?
Witam
Jako, że zrobiło się zimnawo to i mój wysłużony JP zaczął mieć problemy z odpalaniem z rana.
Wymienione są świece żarowe i końcówki wtryskiwaczy, przekaźnik świec żarowych jest absolutnie sprawny (wiem to na pewno, bo go nie ma, świeczki grzeje się na guziczek i "zdrowaśki" ), bezpiecznik od świec działa.
Poprosiłem o sprawdzenie kompresji i wyszło 27/23/28/25, dowiedziałem się też, że kąt wtrysku jest nieco za wczesny.
Pytanie: co sądzicie o tej kompresji i czy to ona jest winna temu, że rano trzeba go poganiać jak chorą krowę, że musi kręcić, kręcić (i to na nieco wciśniętym gazie) zanim w końcu zatelepie i odpali?
P.S. Przy cieplejszej temperaturze problemów z odpaleniem nie ma żadnych.
Jako, że zrobiło się zimnawo to i mój wysłużony JP zaczął mieć problemy z odpalaniem z rana.
Wymienione są świece żarowe i końcówki wtryskiwaczy, przekaźnik świec żarowych jest absolutnie sprawny (wiem to na pewno, bo go nie ma, świeczki grzeje się na guziczek i "zdrowaśki" ), bezpiecznik od świec działa.
Poprosiłem o sprawdzenie kompresji i wyszło 27/23/28/25, dowiedziałem się też, że kąt wtrysku jest nieco za wczesny.
Pytanie: co sądzicie o tej kompresji i czy to ona jest winna temu, że rano trzeba go poganiać jak chorą krowę, że musi kręcić, kręcić (i to na nieco wciśniętym gazie) zanim w końcu zatelepie i odpali?
P.S. Przy cieplejszej temperaturze problemów z odpaleniem nie ma żadnych.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jak na silnik z pośrednim wtryskiem to nie najlepiej ,szczególnie wartości 23-25 bar są niskie.Jak byś miał TDI z bezpośrednim wtryskiem to by nie było żle z tymi wartościami,przy tych wartosciach diesel z komorami wstępnymi bedzie ci niestety ciężko łapał przy niskich temperaturach .Wartość graniczna dla wtrysku pośredniego to 26 barpmaslocha pisze:co sądzicie o tej kompresji i czy to ona jest winna temu, że rano trzeba go poganiać jak chorą krowę, że musi kręcić, kręcić (i to na nieco wciśniętym gazie) zanim w końcu zatelepie i odpali?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
A kąt wtrysku ustawiałeś i pompę , gdz8ie się tankujesz
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Z wyciągniętym przyspieszaczem (bo obroty na jałowym są dość niskie) chodzi równo od razu, bez przyspieszacza po 4-5 sekundach wyrównuje, tylko budą niemiłosiernie trzęsie.Lukas-182 pisze:a rano jak już odpali to długo przebiera na tłokach ??
Ostatnio zatankowałem na Shellu i to V-Powera, ale różnicy specjalnej nie ma, Kąt wtrysku jeszcze nie był zmieniany, ale jeśli jest za wczesny, to przy odpalaniu mam chyba tylko za darmo przyspieszacz zapłonu?grandi pisze:A kąt wtrysku ustawiałeś i pompę , gdz8ie się tankujesz
Znaczy, że remoncik?
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 09:38 przez pmaslocha, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie koniecznie, może to wina głowicy, często zdażają się pęknięcia, albo uszczelka nie wytrzymuje.
[ Dodano: 04 Lis 2009 10:15 ]
Próbę olejową trzeba wykonać - przy pomiarze kompresji trzeba dać trochę oleju do cylindra, jeśli po dodaniu oliwy ciśnienie się podniesie to jest winna głowica, prościej możesz odkręcić korek wlewu oleju, jeśli wali spalinami na zimnym to masz przedmuchy i sillnik do remontu.
[ Dodano: 04 Lis 2009 10:15 ]
Próbę olejową trzeba wykonać - przy pomiarze kompresji trzeba dać trochę oleju do cylindra, jeśli po dodaniu oliwy ciśnienie się podniesie to jest winna głowica, prościej możesz odkręcić korek wlewu oleju, jeśli wali spalinami na zimnym to masz przedmuchy i sillnik do remontu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości