MK3 TDI -pordzewiałe częsci, dziura w skrzyni, upalony kabek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Marqs84
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
- Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
- Kontakt:
MK3 TDI -pordzewiałe częsci, dziura w skrzyni, upalony kabek
Przedstawiam zdjecia... moze to ma cos wpolnego z szarpaniem silnika lub/i ostatnio mialem klopoty z zapaleniem Długo musialem krecic az zapalił.. no i zapalał jak helikopter :/ masa dymu przy tym :// stalo sie tak moze z 3razy przy zimnym silniku w temp. ok 0-3stC
Na jednym zdjeciu mam upalony kabelek, jednak jak go połącze to silnik kręci ale nie chce zapalic, wiec mam go odłaczony, nie wiem co z tym robic.
Na drugiej fotce przedstawiam stan peryferii mojego silnika :/ jest strasznie pordzewiały i nie wiem co z tym robic :// Nie chce zeby jakas rułeczka pekła pod cisnieniem czy cos..a moze to jest niegrozne i starczy oczyscic ze rdzy i czym zakonserwowac??
Na trzecim foto jest dziwna jak dla mnie dziura..chyba do skrzyni biegow,,ze widac nawet jakies trybo :// Powinno tak byc? a jesli nie to czym to zatkac? i czy w srodku nie powinno byc oleju czy cos bo wygląda sucho i czesci są zaśniedziałe ://
prosze o pomoc
Na jednym zdjeciu mam upalony kabelek, jednak jak go połącze to silnik kręci ale nie chce zapalic, wiec mam go odłaczony, nie wiem co z tym robic.
Na drugiej fotce przedstawiam stan peryferii mojego silnika :/ jest strasznie pordzewiały i nie wiem co z tym robic :// Nie chce zeby jakas rułeczka pekła pod cisnieniem czy cos..a moze to jest niegrozne i starczy oczyscic ze rdzy i czym zakonserwowac??
Na trzecim foto jest dziwna jak dla mnie dziura..chyba do skrzyni biegow,,ze widac nawet jakies trybo :// Powinno tak byc? a jesli nie to czym to zatkac? i czy w srodku nie powinno byc oleju czy cos bo wygląda sucho i czesci są zaśniedziałe ://
prosze o pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ta dziura to jest po to by przy ustawianiu zapłonu tam migać lampą stroboskopową, ten tryb to jest koło zamachowe i na nim jest też sprzęgło(więc tam nie ma być zadnego oleju!!!), co do rurki to ona nadaje sie do wymiany gdyż jest już skorodowana od wewnątrz, co do kabelka to Ci nie pomogę bo ja mam MK2 1,6 benzyna
[ Dodano: 06-02-20, 18:27 ]
tą rurkę to ja też muszę wymienić, kiedyś ją konserwowałem ale i tak rdza wyłazi
[ Dodano: 06-02-20, 18:27 ]
tą rurkę to ja też muszę wymienić, kiedyś ją konserwowałem ale i tak rdza wyłazi
Ostatnio zmieniony pn lut 20, 2006 19:29 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
...
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
OT: strasznie pordzewialy ten silnik..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości