faktem jest ze tylko HELLA na to wpadla jak na razie i dyktuja cene cokolwiek monopolistyczna.
Ale, tak na marginesie dodam: poza tym, ze lampki wygladaja ladnie i sie fajnie komponuja w zderzaku, to tez wlaczaja sie automatycznie przy przekreceniu stacyjki. A wtedy drogowe z przodu i pozycyjne z tylu sa wylaczone(typowe skandynawskie rozwiazanie) i znawcy mowia ze mniej mocy te dzienne zuzywaja
callix
Soczewki halogenów Mk3 jako światła dzienne?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
ja kiedyś myślałem zrobić rozwiązanie jakie jest prawdopodobnie w audi - na oba reflektory drogowe połączyć szeregowo do zasilania 12V, wtedy na każdą żarówkę przypada ok. 6V, światło nie razi w oczy a świeci do przodu tak jak dzienne, ale to też rozwiązanie "bez homologacji".
kiedyś wymyśliłem takie rozwiązanie z dziennymi firmy Wesem:
jedna wada to podcinanie u góry i na dole zderzaka, aby lampy weszły w otwór gdzie znajduje się blenda.
znalazłem jeszcze żarówkę diodową H1 do halogenów - można ją włożyć do mgielnego halogenu Mk3:
http://moto.allegro.pl/item769096848_ah ... ienne.html
kiedyś wymyśliłem takie rozwiązanie z dziennymi firmy Wesem:
jedna wada to podcinanie u góry i na dole zderzaka, aby lampy weszły w otwór gdzie znajduje się blenda.
znalazłem jeszcze żarówkę diodową H1 do halogenów - można ją włożyć do mgielnego halogenu Mk3:
http://moto.allegro.pl/item769096848_ah ... ienne.html
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 20:45 przez prezesik25, łącznie zmieniany 5 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości