Jak w temacie . Mam silnik alh i problemy z z nierówna praca silnika. Chciałem sobie sprawdzić te zaworki , wymotowalem je i sprawdzalem ich stany pracy poprzez podłączenie do 12v ale i w jednym iw drugim stanie mam przepływ od vaccum do out. czy to normalne ?
Oznaczenie zaworu :
1j0 906 627 24/01
jak sprawdzić n75 i n18
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak sprawdzić n75 i n18
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 23:23 przez Nabuch, łącznie zmieniany 1 raz.
Mizu a dokładnie pomiędzy którymi króćcami przymyka Ci przepływ po podaniu napięcia ?? Ja pomiędzy vaccum a out mam przepływ czy mam podane napięcie czy nie mam (przynajmniej tak mi sie wydaje )Nie sprawdzałem tego króćca od filtru powietrza ale wydawało mi się że ma on znaczenie drugorzędne. Nie mniej podpiąłem się wczoraj z vagiem i wyszło mi że zawór i N18 i N75 pracują.Robiłem testy w grupie pomiarowej 003 i 011 w basic setings tak żeby przymykało i otwierało zawory. W 003 wyraźnie widać zmiany przepływu powietrza z 290 na 470 a w 011 podpatrzyłem ze rusza mi sztangą na turbo .Zmiany ciśnienia na turbo co prawda minimalne ale chyba tak powinno być . Swoją drogą to szczerze się przyznam że zgłupiałem że i w tej i w tej pozycji mam przepływ od vaccum do out no ale sztanga chodzi i egr też więc musi być jakiś myk że to przymyka. Dzieki za test Pozdrawiam Wojtek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości