Po rozrchu "dusi" silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pakooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 18:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Po rozrchu "dusi" silnik

Post autor: pakooo » wt lis 03, 2009 16:35

Witam serdecznie ;]

Po rozruchu mój golfik się "dusi".
To znaczy że tylko i wyłącznie na zimny silnik ma ciężko "załapać" Obroty skaczą miedzy 1100 a 1000 i słychać tak zwane duszenie się, po chwilowym prze gazowaniu (trzymaniu ok 3000 obrotów) zaczyna się normalna praca. trochę mnie to martwi bo nigdy wcześniej tak nie było..

Słyszałem że to mogą być przewody. Że któryś garek nie chodzi z tąd ten objaw :duszenia się"

Proszę was o pomoc.
Z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 16:35 przez pakooo, łącznie zmieniany 1 raz.



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » wt lis 03, 2009 17:35

Mialem dokaldnie to samo i pisalem jzu temat o tym..... u mnie juz prawie wszystkow rocileo do normy jutro sie okaze calkowice a co musisz zrobic to tak : przedewszystkim sprawdzic szczelnosc odmy dolotow itp to musi byc w 100% szczelene jak to nei pomaga to WYMIENIC NA NOWA kopulke palec i kable to jest podstawa u mnie wygladalo an dobre a okazalo sie ze sa tak zasniedziale ze jednak powoduja nierowna prace :/ i sprawdz czujnik temperatury cieczy chlodzacej on jest najwazniejszy :)


VW power :)

Awatar użytkownika
pakooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 18:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: pakooo » wt lis 03, 2009 19:24

czujnik nowy jest, kopułka była wymieniana z rok temu, wiec tez prawie nówka, sprawdzę jutro odme, bo dziś już ciemno ;D

jak nie to pozostaną mi kable... a da się sprawdzić jakoś czy na pewno są do wymiany?



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » wt lis 03, 2009 19:32

u mnie kable były zaśniedziałe wiec je wyczyściłem i myślałem ze dobre są ale jednak nie były a przy wymianie za jeden pociągnąłem i się urwał....
sprawdź czy nie sa zasneidziale i czy nie przeskakują iskierki po ciemku jak jest wilgotno.... ale kable to nie jest znowu taki koszt idź do motoryzacyjnego i niech ci coś doradza oczywiście pomijając chińskie badziewia:)

[ Dodano: 03 Lis 2009 18:34 ]
ja mam kopułkę i palec bosha ale kable juz nie, doradzili mi w sklepie jakies inne kable dosyć dobra podróbkę i nie narzekam. Bo bosha albo inne sa już bardzo drogie...

[ Dodano: 03 Lis 2009 18:35 ]
swiece tez sprawdz

[ Dodano: 03 Lis 2009 19:36 ]
sprawdz jeszcze filtr paliwa u mnei sie zatkal z dnia na dzien :) i to sie objawialo slaba moca :)


VW power :)

Awatar użytkownika
pakooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 18:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: pakooo » wt lis 03, 2009 23:49

no to muszę poszukać bo kable nawet i po 150zł są a ostatnio trochę wydałem już ;D
więc szkoda mi wydać kasę na coś co jest zbędne ;]
bo poza tym odpalaniem wszystko jest okej. Moc jest, później już nie dusi, wszystko jak w najlepszym porządku wiec bardzo dziwne jak dla mnie..

auto ostatnio stało na warsztacie to odpaliło normalnie tylko jak stoi całą noc na dworze to rano jest problem.


filtr paliwa jest nowy, tydzień temu wymieniany z resztą filtrów i olejem.

rano dźwignę maskę i zobaczę czy nie przeskakuje żadna iskra.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości