MK2 RP problemy z moca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiumistrz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr maja 10, 2006 15:14
Lokalizacja: Pruszcz gd
Kontakt:

MK2 RP problemy z moca

Post autor: krzysiumistrz » wt lis 03, 2009 13:13

podczas ruszania itpp jest wszystko ok ale podczas jazdy odciecie jest juz przy 4 tys obrotow gdzie szukac przyczyny? na benzynie oraz gazie jest tak samo
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 15:02 przez krzysiumistrz, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564583&sid=15d903fd065a6ab71118a5fc773db695

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt lis 03, 2009 15:14

nie grzebałes przy rozrzadzie i zaplonie??



Awatar użytkownika
krzysiumistrz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr maja 10, 2006 15:14
Lokalizacja: Pruszcz gd
Kontakt:

Post autor: krzysiumistrz » wt lis 03, 2009 15:17

rozrzad był zmieniony przed przekladka a zapłon ustawiony zaraz po złozeniu calosci i wszystko ksiazkowo


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564583&sid=15d903fd065a6ab71118a5fc773db695

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt lis 03, 2009 15:32

sprawdz ustawienie czy nie przestawiłes rozrzadu np. o jeden zabek

[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 14:32 ]
albo nie do tego znaku ustawione bo i tak sie zdarzało.



Awatar użytkownika
krzysiumistrz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr maja 10, 2006 15:14
Lokalizacja: Pruszcz gd
Kontakt:

Post autor: krzysiumistrz » wt lis 03, 2009 15:38

własnie chodzi o to ze byly 2 znaki jeden było widac ze był dorabiany i robiłem na ten ktory był orygiinalny


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564583&sid=15d903fd065a6ab71118a5fc773db695

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt lis 03, 2009 16:07

moze cos kombinowane było i musisz miec na te znaki co było....



Awatar użytkownika
krzysiumistrz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr maja 10, 2006 15:14
Lokalizacja: Pruszcz gd
Kontakt:

Post autor: krzysiumistrz » śr lis 04, 2009 00:21

jakies inne przyczyny?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564583&sid=15d903fd065a6ab71118a5fc773db695

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » śr lis 04, 2009 09:04

wydaje mi sie ze jesli sie stało to po wymianie rozrzadu to tam musi lezec przyczyna



Awatar użytkownika
krzysiumistrz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr maja 10, 2006 15:14
Lokalizacja: Pruszcz gd
Kontakt:

Post autor: krzysiumistrz » śr lis 04, 2009 13:52

to musze sie do mechanika wybrac:)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564583&sid=15d903fd065a6ab71118a5fc773db695

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr lis 04, 2009 16:50

kawowy19 pisze:sprawdz ustawienie czy nie przestawiłes rozrzadu np. o jeden zabek
nic by to nie zmieniło, jdn zabek to jest nic dla RPka



krzysiumistrz,

sprawdz rozrzad :

palec na 1 szy cylindr
mały znak na kole zamchowym
kolo zebate walka rozrzadu na znaki

pozniej regulacja zapłonu, zapłon na duzy znak ( lampą strobo ) i powinno grac wszsytko


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiumistrz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr maja 10, 2006 15:14
Lokalizacja: Pruszcz gd
Kontakt:

Post autor: krzysiumistrz » śr lis 04, 2009 23:01

a wiec sprawa wyglada tak rozrzad ok zapłon hmm siedzi twardo w silniku nie idzie go w zadna strone wyjac jest ustawiony na 6 stopni z tego co pamietam

moment obrotowy wyglada tak ze miedzy 4 a 5,5 tys jest jaka s blokada zamulenie tzw jak juz przejdzie ten monent to juz idzie normalnie dalej do 7 tys

gdzie moze byc przyczyna ?? wymiana zapłonu? patrzalem na przykładzie innego RP i tam jest zapłon zupełnie inaczej ustawiony


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564583&sid=15d903fd065a6ab71118a5fc773db695

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw lis 05, 2009 13:27

RP do 7tys. krecisz? boj sie Boga....pytam po co? ten silnik ma max moc przy 5200rpm, odciecie przy 6250rpm. Na LPG pewno odciecia nie masz a zamulac moze tez mikser od LPG bo robi zwezke na przepustnicy i przy wyzszych obrotach mocno sie to odczuwa


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
krzysiumistrz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr maja 10, 2006 15:14
Lokalizacja: Pruszcz gd
Kontakt:

Post autor: krzysiumistrz » czw lis 05, 2009 14:46

chodzi o to ze mała moc ma auto bo max predkosc 165 to mało w porownaniu z poprzednim 1,6 ktory wyciagał 180...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564583&sid=15d903fd065a6ab71118a5fc773db695

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw lis 05, 2009 15:16

krzysiumistrz, a przy jakich obrotach i na jakim biegu masz 165? niektore auta wyciagaja max speed na 4. biegu a nie na 5., sprobuj go na czworce do konca pociagnac


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 279 gości