problem z hamulcami w mk2 TD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z hamulcami w mk2 TD
Problem jest taki ze hamulce w moim pojezdzie nie sa za dobre(trzeba sporo sily). Postanowilem je odpowietrzyc. Wszystkie kola odpowietrzylem ale z tylnego lewego nadal wydostaje sie powietrze mimo ze juz zaczol leciec nowy plyn ktorym uzupelnialem zbiorniczek. Moze zecz polega na tym ze zmieszalem dwa rozne plyny(Byl zolto slomkowaty a dolewalem r3 zielony) NIe wiem skad bierze sie te powietrze. Przeciekow nie zauwazylem, plynu raczej nie ubywa. Pedal hamulca nie jest zbyt twardy i przy zapalonym silniku pedal jak go przytrzymam powoli topnieje do pewngo momentu. Prosze o pomoc
Przy wyłaczonym silniku kładziesz nogę na hamulcu, naciskasz i trzymasz. Wtedy odpalasz silnik. Po odpaleniu po naciskiem Twojej nogi pedał hamulca ma opaść - wtedy teoretycznie serwo działa poprawnieJak sprawdzic czy to nie wina tej pompy wspomagajacej??
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Sprawdzalem dzisiaj i sie okazalo ze tłoczek z tylu jest suchy. Bebna nie sciagalem bo nie wiem za bardzo jak w tym samochodzie ale nie bylo sladow wycieku. Czy to ze zmieszalem dwa plyny moglo spowodowac to ze z tego kola podczas odpowietrzania lecą bebelki wietrza? Moze to wina tej pompi hamulcowej albo serwa ale dlaczego powietrze leci tylko z jednego kola?
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
poczytaj instrukcje i sciagnij beben bo z zewnatrz na bank nei cnei zobaczysz. mam z ptrzodu masz dziurke i w nia wkladasz srobokret i probujesz trafic na taki klin ktury masz wyciagnac do gory co zwolni blokade i beben zejdzie. oczywiscie wczesniej cza rozkrecic wszystko pod kopulka oslaniajaca sroby i lozyska.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Ja bym stawiał na korektor siły hamowania przy tylnej osi z lewej strony pod podłogą,jeżeli wogóle jeszcze jest,to może cieknie?Nie jest wilgotny tutaj,gdzie dźwignia wciska tłoczek?.U mnie dziwne rzeczy działy sie właśnie z jego powodu.Niektórzy wywalają korektor,ale ja kupiłem włoski nowy za 160 zł i jestem zadowolony.Natomiast, jezeli mógłbym cos powiedziec na temat płynu,to proponuje powciskać tłoczki zacisków z !!! przodu !!! do oporu,odessać wszystko ze zbiorniczka,a nawet go zdjąć i wypłukać, wlać nowy płyn DOT 4 np. TRW-Lucas 36PLN/litr i odpowietrzyć wszystkie koła aż będzie leciał ladny czysty.P.S. wbrew pozorom sama wymiana płynu daje zaskakujace efekty.Jeżeli to nie będzie korektor i cylinderki,to moze niewymieniany płyn "wyżarł" w pompie wżery i będzie do wymiany...Pozdrówkaopcyy pisze:Sprawdzalem dzisiaj i sie okazalo ze tłoczek z tylu jest suchy
[ Dodano: Wto Lut 21, 2006 19:45 ]
Może rzeczywiście sie "pogryzły" te płyny?Wcześniej przed dolaniem było dobrze?Wymien cały płyn jeżeli tak,żaden to koszt...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 348 gości