problem z hamulcami w mk2 TD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
opcyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lis 15, 2005 23:57
Lokalizacja: Grajewo

problem z hamulcami w mk2 TD

Post autor: opcyy » pn lut 20, 2006 01:50

Problem jest taki ze hamulce w moim pojezdzie nie sa za dobre(trzeba sporo sily). Postanowilem je odpowietrzyc. Wszystkie kola odpowietrzylem ale z tylnego lewego nadal wydostaje sie powietrze mimo ze juz zaczol leciec nowy plyn ktorym uzupelnialem zbiorniczek. Moze zecz polega na tym ze zmieszalem dwa rozne plyny(Byl zolto slomkowaty a dolewalem r3 zielony) NIe wiem skad bierze sie te powietrze. Przeciekow nie zauwazylem, plynu raczej nie ubywa. Pedal hamulca nie jest zbyt twardy i przy zapalonym silniku pedal jak go przytrzymam powoli topnieje do pewngo momentu. Prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 20, 2006 13:57

opcyy pisze: nadal wydostaje sie powietrze
Gdzieś Ci na cylinderku nie leje czasem?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn lut 20, 2006 15:49

to zapewne pompka wspomagania hamulcy w dieslach to norma



Awatar użytkownika
opcyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lis 15, 2005 23:57
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: opcyy » pn lut 20, 2006 16:56

Wlasnie cylinderka nie sprawdzalem. Musze to zrobic. Jak sprawdzic czy to nie wina tej pompy wspomagajacej?? Mysle jednak ze to cylinderek lekko puszcza. Sie zobaczy



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 20, 2006 20:58

Jak sprawdzic czy to nie wina tej pompy wspomagajacej??
Przy wyłaczonym silniku kładziesz nogę na hamulcu, naciskasz i trzymasz. Wtedy odpalasz silnik. Po odpaleniu po naciskiem Twojej nogi pedał hamulca ma opaść - wtedy teoretycznie serwo działa poprawnie


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
opcyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lis 15, 2005 23:57
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: opcyy » pn lut 20, 2006 22:15

w takim razie moje serwo dziala :okej: Zobacze w takim razie jutro tloczek



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pn lut 20, 2006 23:12

nie wolno miszac 2 roznych plynow, chyab ze sa tej samej firmy. inaczej to zabronione bo traca wlassciwosci



Awatar użytkownika
opcyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lis 15, 2005 23:57
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: opcyy » wt lut 21, 2006 17:07

Sprawdzalem dzisiaj i sie okazalo ze tłoczek z tylu jest suchy. Bebna nie sciagalem bo nie wiem za bardzo jak w tym samochodzie ale nie bylo sladow wycieku. Czy to ze zmieszalem dwa plyny moglo spowodowac to ze z tego kola podczas odpowietrzania lecą bebelki wietrza? Moze to wina tej pompi hamulcowej albo serwa ale dlaczego powietrze leci tylko z jednego kola?



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » wt lut 21, 2006 19:15

poczytaj instrukcje i sciagnij beben bo z zewnatrz na bank nei cnei zobaczysz. mam z ptrzodu masz dziurke i w nia wkladasz srobokret i probujesz trafic na taki klin ktury masz wyciagnac do gory co zwolni blokade i beben zejdzie. oczywiscie wczesniej cza rozkrecic wszystko pod kopulka oslaniajaca sroby i lozyska.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lut 21, 2006 19:26

opcyy pisze:Bebna nie sciagalem bo nie wiem za bardzo jak w tym samochodzie ale nie bylo sladow wycieku
jeśli będzie wyciek to własnie w środku


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt lut 21, 2006 20:42

opcyy pisze:Sprawdzalem dzisiaj i sie okazalo ze tłoczek z tylu jest suchy
Ja bym stawiał na korektor siły hamowania przy tylnej osi z lewej strony pod podłogą,jeżeli wogóle jeszcze jest,to może cieknie?Nie jest wilgotny tutaj,gdzie dźwignia wciska tłoczek?.U mnie dziwne rzeczy działy sie właśnie z jego powodu.Niektórzy wywalają korektor,ale ja kupiłem włoski nowy za 160 zł i jestem zadowolony.Natomiast, jezeli mógłbym cos powiedziec na temat płynu,to proponuje powciskać tłoczki zacisków z !!! przodu !!! do oporu,odessać wszystko ze zbiorniczka,a nawet go zdjąć i wypłukać, wlać nowy płyn DOT 4 np. TRW-Lucas 36PLN/litr i odpowietrzyć wszystkie koła aż będzie leciał ladny czysty.P.S. wbrew pozorom sama wymiana płynu daje zaskakujace efekty.Jeżeli to nie będzie korektor i cylinderki,to moze niewymieniany płyn "wyżarł" w pompie wżery i będzie do wymiany...Pozdrówka

[ Dodano: Wto Lut 21, 2006 19:45 ]
Może rzeczywiście sie "pogryzły" te płyny?Wcześniej przed dolaniem było dobrze?Wymien cały płyn jeżeli tak,żaden to koszt...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 348 gości