Cięzko zapala, gdy silnik ciepły
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Cięzko zapala, gdy silnik ciepły
Mam problem, ponieważ jak silnik się nagrzeje to mam kłopoty z odpaleniem, męcze golfa zeby go odpalić, aż wkońcu załapie. Gdy jest zimny odpala bez problemu.
Nie wiem czy tak ma byc, ale jak podniose maske, dotykam bolce od akumulatora (chyba +) to lewy jest ciepły, a prawy zimny.
Gdy kupilem golfa, to zapalało go się inaczej, przekręcało sie kluczyk, przyciskało sie przycisk i wtedy odpalał, a ja przerobiłen na normalne odpalanie, czy połączylem dwa kabelki.
Posiadam Golf 2, 1989r, 1.6 Benzyna, Gaźnik
Nie wiem czy tak ma byc, ale jak podniose maske, dotykam bolce od akumulatora (chyba +) to lewy jest ciepły, a prawy zimny.
Gdy kupilem golfa, to zapalało go się inaczej, przekręcało sie kluczyk, przyciskało sie przycisk i wtedy odpalał, a ja przerobiłen na normalne odpalanie, czy połączylem dwa kabelki.
Posiadam Golf 2, 1989r, 1.6 Benzyna, Gaźnik
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Wszystko dobrze kręci, tak jak powinno. Gaznik Pierburg 2e2
Na zimnym odrazu łapie, a jak nagrzeje sie to ciężko :/
Zapłonu nie ruszałem
"Gdy rano wstaje i próbuje zapalić auto to pali bez żadnego problemu ale gdy jest rozgrzany i np. zgasiłem auto na chwile to po ponownym zapalaniu długo musze kręcić"
PS : Moze dlatego golf był przerobiony na przycisb, bo mial klopoty z odpalaniem na ciepłym silniku ? Jutro sprawdzce
Na zimnym odrazu łapie, a jak nagrzeje sie to ciężko :/
Zapłonu nie ruszałem
"Gdy rano wstaje i próbuje zapalić auto to pali bez żadnego problemu ale gdy jest rozgrzany i np. zgasiłem auto na chwile to po ponownym zapalaniu długo musze kręcić"
PS : Moze dlatego golf był przerobiony na przycisb, bo mial klopoty z odpalaniem na ciepłym silniku ? Jutro sprawdzce
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 23:27 przez Eros89, łącznie zmieniany 2 razy.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
to jst sterowane elektronicznie ?? masz na wezu od chlodnicy niebeiski czujnik ?? jak masz to poszukaj na forum opornosci jego.. on odpowaida za podanie info o tmp silnika.. opornosc powinna spadac od kilku kOhm do kikuset w miar rozgrzewania, moze byc tak ze , jezli tak jest jak mysle, komp dostaje info ze silnik jest zimny i podlewa wiecej paliwa, dlatgo nie przepala i ni zapala
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn lip 14, 2008 23:44
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Ja też miałem taki problem, najpierw sprawdziłem opór na obydwóch czujnikach(u mnie są 2 czarny i niebieski obok siebie w plastikowym króćcu)niebieski nic nie wskazywał a czarny coś wskazał już nie pamiętam, po wymianie wszystko wróciło do normy, wymiana szybka jak się uwiniesz to 10 minut wystarczy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 274 gości