bierze olej po remoncie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
bierze olej po remoncie
Miałem remon silnika wymiana (rozrządu świec paska alternatora uszczelniacze i uszczelka) wcześnie brał mi 1l na 1000 teraz bierze mi 1l na 250km dosłownie bo miałem dobry stan oleju jak od mechanika wyjechałem i wyzerowałem licznik co może być nie tak po tym remoncie nie kopcił był biały dym powiedział że od gazu ale po przejechaniu 250 kopci jak smok i cieknie z rury olej
Wcześniej koplił ale po wymianie uszczelki i uszczelniaczy kopci na biało ale to ponoć normalne na gazie
Co mam zrobić ile to bendzie mnie kosztować mniejwięcej 300 500 1000 1500 2000 zł mniejwięcej i co mam zrobić teraz 1.6 16 gaz mobil półsyntetyk 148
byłem dzisiaj u mechanika co robił mi i sam nie wie co to jest sprawdzał przedmuchu nie ma mam zostawić i się zajmie co o tym sadzisie nie ma żadnych wycieków a może uszczelniacze złe wsadził zaraz wam przeslę zdjęcie pudełka
uszczelniacze
Wcześniej koplił ale po wymianie uszczelki i uszczelniaczy kopci na biało ale to ponoć normalne na gazie
Co mam zrobić ile to bendzie mnie kosztować mniejwięcej 300 500 1000 1500 2000 zł mniejwięcej i co mam zrobić teraz 1.6 16 gaz mobil półsyntetyk 148
byłem dzisiaj u mechanika co robił mi i sam nie wie co to jest sprawdzał przedmuchu nie ma mam zostawić i się zajmie co o tym sadzisie nie ma żadnych wycieków a może uszczelniacze złe wsadził zaraz wam przeslę zdjęcie pudełka
uszczelniacze
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 12:26 przez duchu123, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Wymiana uszczelki - jakiej?
Dopowiedz - może coś tu "wisi".Taka ilość oleju na trzonkach zaworów to nawet nie umiem sobie wyobrazić dlaczego...
Dopowiedz - może coś tu "wisi".Taka ilość oleju na trzonkach zaworów to nawet nie umiem sobie wyobrazić dlaczego...
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 21:58 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Skoryguj swój post - coś namieszałeś...może masz na uwadze bicie grzybka zaworu.miś fazi pisze:między trzonkiem zaworu a prowadnicą jest dopuszczalny luz 1 mm , jak osiem zaworów ma taki luz i nie ma uszczelek , to trochę oleju tam podejdzie
1 milimetr?...
PS. kiedyś wymieniałem zupełnie zwęglone a zżerał mi ok 6 litrów na 10kkm.
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 22:21 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Skorygowałeś tylko przyjmujesz błędne rozumienie - zapominasz o proporcjach odległości grzybek-prowadnica oraz długość prowadnicy(dobrze obrazuj ą to rysunki - musiałbym takie zrobić).Ale to naszych kolegów nie musi interesować - są to szczegóły dla mechaników.miś fazi pisze:wychylenie promieniowe grzybka zaworu ssącego max 1 mm , wydechowego 1,3 mm , jak tyle się wychyla promieniowo to i luz musi być taki
Przemyśl zagadnienie...
@duchu
Możliwe że wadliwa lub wadliwie położył uszczelkę i olej jest tłoczony z kanału olejowego do cylindra mikroszczeliną - sprawdzić trzeba na świecach i w cylindrach.
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 22:35 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
oczywiście to jest maksymalne dopuszczalne , a dla tego bo ,w tych silnikach zawory są prostopadle do krzywek wałka rozrządu i nic strasznego się nie dzieje , na to są właśnie uszczelniacze trzonka zaworu
[ Dodano: 02 Lis 2009 21:33 ]
wiem o co Ci chodzi , trzeba przyjąć że to musimy podzielić na dwa
[ Dodano: 02 Lis 2009 21:38 ]
fakt jest wymiar wewnętrzny prowadnicy od 8,013 do 8,035 a średnica trzonka 7,96
[ Dodano: 02 Lis 2009 21:33 ]
wiem o co Ci chodzi , trzeba przyjąć że to musimy podzielić na dwa
[ Dodano: 02 Lis 2009 21:38 ]
fakt jest wymiar wewnętrzny prowadnicy od 8,013 do 8,035 a średnica trzonka 7,96
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Wielkość dzielnika wyjdzie Ci z pomiaru gdy zastosujesz się do info zawartej w instrukcji(wysunięcie zaworu-otwarcie).miś fazi pisze:oczywiście to jest maksymalne dopuszczalne , a dla tego bo ,w tych silnikach zawory są prostopadle do krzywek wałka rozrządu i nic strasznego się nie dzieje , na to są właśnie uszczelniacze trzonka zaworu
[ Dodano: 02 Lis 2009 21:33 ]
wiem o co Ci chodzi , trzeba przyjąć że to musimy podzielić na dwa
Ważne że zrozumieliśmy się...
Edit.
Podałeś wymiary nowych - zużycie może ten luz zwiększyć maksymalnie o 0,08mm(to nawet za dużo)
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 22:40 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
oldstaszek pisze:Wielkość dzielnika wyjdzie Ci z pomiaru gdy zastosujesz się do info zawartej w instrukcji(wysunięcie zaworu-otwarcie).miś fazi pisze:oczywiście to jest maksymalne dopuszczalne , a dla tego bo ,w tych silnikach zawory są prostopadle do krzywek wałka rozrządu i nic strasznego się nie dzieje , na to są właśnie uszczelniacze trzonka zaworu
[ Dodano: 02 Lis 2009 21:33 ]
wiem o co Ci chodzi , trzeba przyjąć że to musimy podzielić na dwa
Ważne że zrozumieliśmy się...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości