przeróbka TDI z 90 na 110 Km??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

przeróbka TDI z 90 na 110 Km??

Post autor: Neoarti » pn lis 02, 2009 22:02

Witam
Noszę się z zamiarem zakupu kolejnej Mk4 Tdi znalazłem coś co mnie interesuje lecz sprzedawca twierdzi że auto ma zmieniony komputer silnika z 90 na 110 km
i nic konkretnego więcej nie jest mi w stanie powiedzieć
trochę się tego obawiam na czym polega takie podkręcanie czy tylko zamiana kompa i już ??
moim zdaniem powinny być wymienione wtryski ale on nic o tym nie wie
i co dla mnie ważne czy taka operacja jest bezpieczna dla silnika ? nie chcę aby mi się rozleciał za chwilę


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pn lis 02, 2009 22:28

Neoarti pisze:lecz sprzedawca twierdzi że auto ma zmieniony komputer silnika z 90 na 110 km
i nic konkretnego więcej nie jest mi w stanie powiedzieć
Znaczy, że sam nie wie co ma i próbuje sprzedać 110 w cenie 90...
Zmiana komputera........., czego to ludzie nie wymyślą, już po TTDI w mk4 myslałem, że nic dziwniejszego mnie nie spotka.


Dziki

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lis 02, 2009 22:31

no właśnie nie chcę się wpakować w jakieś g.... koleś twierdzi że po założeniu 18" kółek alu autko nie bardzo sobie radziło i zostało "podkręcone" tylko jak to rozumieć ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lis 02, 2009 22:37

moze ma soft zrobiony a gosc mysli ze mu kompa zmienili


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pn lis 02, 2009 22:38

Neoarti pisze:18" kółek alu autko nie bardzo sobie radziło i zostało "podkręcone" tylko jak to rozumieć ??
To znaczy, że wciska kit. Jakby robił profesjonalne jak to nazywa "podkręcenie", czyli ori soft z np V-techa, to napewno miałby wykres i fakturkę a tak zakupił super chipsy z allegro za 10PLNów wywalił kata i dodał stożek Twierdząc, że ma teraz 110 koników.

No to ja mam też inny komputer, znaczy laptoka na tylnim siedzeniu i jak jest właczony to mam wrażenie, że z 20 koni więcej mam pod maską i to wszystko dzięki nowym alu - bo sobie nie radził.
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 22:39 przez maryjan, łącznie zmieniany 1 raz.


Dziki

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lis 02, 2009 23:08

filtr nie jest zamieniony (przynajmniej nic o tym nie wspominał ) czy da się sprawdzić podczas standardowej diagnozy vagiem co jest na mieszane ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
Vito1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 08:04
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Vito1988 » pn lis 02, 2009 23:26

kolego, sprawdź po pierwsze na nalepce w bagażniku jaki to model silnika


Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
pudel_łdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 980
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pudel_łdz » wt lis 03, 2009 08:23

Vito1988 pisze:kolego, sprawdź po pierwsze na nalepce w bagażniku jaki to model silnika
Dokładne,i mimo wszystko auto bym sobie odpuścił


moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 89 gości