Kontrolka płynu chłodniczego.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Kontrolka płynu chłodniczego.

Post autor: leon79 » pn lis 02, 2009 19:45

Witam,
Mam problem z autem: rano gdy odpalę zimne auto, to zaczyna migać czerwona kontrolka od płynu chłodniczego. Gdy chwile pochodzi ( ok 3 min) i powiedzmy,ze go zgaszę i ponownie odpalę, to juz tego problemu nie ma. Dodam, ze stan płynu ok. Czego powodem może byc taki stan??? Styki w czujniku w zbiorniczku wyrównawczym??


User

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lis 02, 2009 19:54

albo czujnik temperatury płynu Ci świruje , kontrolka jest wspólna , do tego i do tego



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » pn lis 02, 2009 20:16



[b]148KM/326Nm[/b]

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pn lis 02, 2009 20:54

Oli, tematy, które podsunąłeś juz czytałem, ale mi nie chodzi o czujnik temp (a one głównie o tym są). Czujnik temp jest ok, sprawdzałem vagiem.


User

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » pn lis 02, 2009 21:32

leon79,
miałem ten problem o którym piszesz, nie zawsze miałem komunikat ale czasami, na vagu błędów nie było, zmieniłem czujnik i u mnie pomogło. Jeżeli czujnik na 1000% dobry to możesz jeszcze zrobić:
wyczyścić styki w zbiorniczku,
zalać płynu 5mm nad max


[b]148KM/326Nm[/b]

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pn lis 02, 2009 21:47

Ok, sprawdzę. Ciekaw jestem jaki wpływ miałby tutaj czyjnik temp. :rolleyes:


User

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lis 02, 2009 21:57

leon79 pisze:Ok, sprawdzę. Ciekaw jestem jaki wpływ miałby tutaj czyjnik temp. :rolleyes:
taki ma wpływ , zę przekroczenie maksymalnej temperatury jest sygnalizowane tą samą kontrolką co niski poziom płynu , w zbiorniku nie ma takiego styku jak jest w zbiorniku płynu hamulcowego , w tym są sondy które mierzą opór

[ Dodano: 02 Lis 2009 20:59 ]
odepnij wtyczkę ze zbiorniczka i zobacz jak się będzie zachowywać kontrolka
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 21:58 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pn lis 02, 2009 22:04

A ja myslałem,ze zbyt niskiego stanu płynu pilnuje czujnik w zbiorniku wyrównawczym


User

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn lis 02, 2009 22:06

to dobrze myślałeś , ja tylko napisałem że styki w zbiorniczku płynu hamulcowego są inne jak w zbiorniczku wyrównawczym

[ Dodano: 02 Lis 2009 21:06 ]
pisałem Ci o zdjęciu wtyczki z wyrównawczego



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości