KOMPRESOR VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 01, 2009 19:58

Rafał 82, troche nieogarniety jestes, to jest jeden z zestawow zapodany z linka przeztomciup, do tego nie znajdziesz opisow... mozesz kupic caly gotowy :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: siaralfc » ndz lis 01, 2009 20:05

Rafał 82 pisze:Tuarega 3.6 to też vr i gabarytowo jak r32 coś w tym stylu
nie będzie przy tym za dużo kabelków? stosunkowo nowy silnik także kasy od groma trzeba miec, podobnie jak w dieslach swap na 2.0 w porównaniu do 1.9, ale życzę powodzenia i multum sałaty na projekt :bajer:


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Awatar użytkownika
jarvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 20, 2006 09:45
Lokalizacja: SŁUPSK

Post autor: jarvr6 » ndz lis 01, 2009 20:42

temat brzmi :KOMPRESOR VR6, a nie swap R32 czy R36 dlatego prosiłbym konkretne odp,a nie bicie piany ,jakbym chciał zrobic swapa to temat brzmiałby inaczej



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz lis 01, 2009 23:18

jarvr6 pisze:temat brzmi :KOMPRESOR VR6, a nie swap R32 czy R36 dlatego prosiłbym konkretne odp,a nie bicie piany ,jakbym chciał zrobic swapa to temat brzmiałby inaczej
Ale po co wydawać tyle kasy dla 50-60 km więcej ( przy dobrych wiatrach ) jak można w podobnej kasie wsadzić R32 i mieć 240 km na dzień dobry i modzić dalej np. kompresorem :)
Takie jest moje zdanie .........................

PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 23:19 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lis 02, 2009 10:04

dlatego wsadza sie w doladowanie nie 9 kpln w wersja "bieda projekt" a 18 i ma sie 200 ps wiecej :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » pn lis 02, 2009 10:11

Ehh ludzie sie zabierają do tematu bez wiedzy i kasy, potem wychodzą kwiatki...


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
jarvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 20, 2006 09:45
Lokalizacja: SŁUPSK

Post autor: jarvr6 » pn lis 02, 2009 21:03

becior pisze:Ehh ludzie sie zabierają do tematu bez wiedzy i kasy, potem wychodzą kwiatki...
jestem ciekaw czy ty jestes taki wszechwiedzący,po to jest to forum aby pytac jak sie czegos nie wie,ale widze ze co niektórzy robią z pewnych rzeczy tajemnice ,niech wiec tak pozostanie :grrr:



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pn lis 02, 2009 21:35

jarvr6 pisze:ale widze ze co niektórzy robią z pewnych rzeczy tajemnice ,niech wiec tak pozostanie :grrr:
Jak nie którzy z tego żyją to wiadomo że nie będę się takimi informacjami dzielić.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Krisvr6-78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: wt cze 12, 2007 23:16
Lokalizacja: Gubin Racing Team
Kontakt:

Post autor: Krisvr6-78 » pn lis 02, 2009 23:12

evolution pisze:dlatego wsadza sie w doladowanie nie 9 kpln w wersja "bieda projekt" a 18 i ma sie 200 ps wiecej :helm:
Dokladnie tak jak napisal evolution...

dodam ze mimo tego iz twoj temat jest kompresor do vr6 i skoro zalozyles taki temat to teoretycznie chcesz cos takiego zalozyc do siebie i jak najwiecej sie o tym dowiedziec.. ale wiekszosc osob odradza ci to proponujac naprawde dobre inne opcje np. swap r32 itd. i maja racje poniewaz mozna zrobic cos na Vortechu lub Rotrex ale ogolnie przyjete jest to ze nie oplaca sie zakladac kompresora do vr6 a tym bardziej cudaczenie z jakimis od mercedesa itp.
Do tego silnika tylko i wylacznie TURBO, poszukaj projekty na zagranicznych stronkach, (niemcy wyrabiaja cuda na tym silniku) forach, zobacz filmiki na youtube ogromna wiekszosc to wlasnie vr6 turbo..
Dlatego nawet kosztem odlozenia w czasie twojego projektu np. za rok lub nawet troche dluzej zbieraj kase i informacje o turbo, (jakie czesci, gdzie je kupic, u kogo zrobic, wystroic)
Ale jak jestes mocno uparty to poszukaj kontaktu do goscia o nicku ml2210 on mial lub moze jeszcze ma Golfa 3 vr6 z kompresorem zakladanym w firmie Tomson mysle ze cos ci pomoze..



Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » wt lis 03, 2009 00:14

jarvr6 pisze:
becior pisze:Ehh ludzie sie zabierają do tematu bez wiedzy i kasy, potem wychodzą kwiatki...
jestem ciekaw czy ty jestes taki wszechwiedzący,po to jest to forum aby pytac jak sie czegos nie wie,ale widze ze co niektórzy robią z pewnych rzeczy tajemnice ,niech wiec tak pozostanie :grrr:
Czytałem dużo o vr6t na tym forum oraz ogólnie w necie. Kompresor czy zaturbianie to poważna sprawa. Na takich zabiegach nie oszczędza się na kasie. A już widziałem kilkanaście postów użytkowników, którzy myśleli, że założą turbo za 6 tys. i będą śmigać bezawaryjnie. Pomijam już tu widoczny kompletny brak wiedzy. Więc kolego jeżeli chcesz już się zabierać za takie coś najpierw musisz zdobyć wiedzę sam i sam zaplanować budżet. Kompletowanie gratów można rozłożyć w czasie, takie projekty robią się czasami kilka lat.

btw. tak jak koledzy piszą jeżeli chodzi o podniesienie mocy w vr6 zdecydowanie lepszą opcją od kompresora jest turbo, jest o tym więcej informacji, można uzyskać większą moc; alternatywą jest swap nowszego mocniejszego silnika (r32,r36), no chyba, że nie chcesz wolnossaka.

Ostatnio użytkownik Fuldi miał vr6 z kompresorem (bodajże eatonem), jego możesz spróbować podpytać.
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 00:15 przez becior, łącznie zmieniany 2 razy.


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr lis 04, 2009 10:00

Ostatnio użytkownik Fuldi miał vr6 z kompresorem
TO TEN NIBY 230 PS Z DYSKUSJI WCZESNIEJ :p


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

Post autor: madKOWAL » ndz lis 08, 2009 21:00

na forum corrado koles sprzedaje vr6 z kompresorem na 0.6 bara 280 koni ...

mozna dmuchnac 1,2 za 9000zl .....


bedziesz mial gotowca :D



fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » czw lis 26, 2009 18:25

To ja może coś napisze od siebie :) posiadałem vr6 z kompresorem o którym była mowa już w tym wątku i mogę śmiało powiedzieć ze kompresor eaton z 2.0 marcedesa to jest porażka na samym starcie.

Razem z evolution, próbowaliśmy wszelkich sposobów żeby to jechał, wynik praktycznie zerowy - ten vr jechałby tak samo bez kompresora jak i z kompresorem ( za duże strady na kółku a za mało wydajna dmuchawka)

Cała zabawa kompresora wyszła +- 10k a to zdecydowanie za mało żeby to auto zapier...lało.

rozwiązanie ? TURBO

Pozdrawiam Fuldi



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości