zimno na polu brak TURBA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KrOOpekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 11:59
Lokalizacja: Tarnów

zimno na polu brak TURBA

Post autor: KrOOpekkk » ndz lis 01, 2009 12:01

mam taki wlasnie dziwny problem. Zaczal on sie tamtej zimy, jak bylo na polu zimno to nie chcialo zalaczac sie turbo musialem przejechcac sie troche po czym zgasic silnik i po ponownym zaplonie turbo juz chodziło... w czym problem panowie?

Ps. Aha w cieplejszych miesiacach nie ma z tym zadnego problemu
Ps2. silnik 1,9TDI 90 koni
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 12:09 przez KrOOpekkk, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 01, 2009 12:17

Podpinałeś pod VAG?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

KrOOpekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 11:59
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: KrOOpekkk » ndz lis 01, 2009 12:25

nie jeszcze nie podpinalem do Vag-a ale mysle ze i tak nic nie wyjdzie bo jak juz dojade do mechanika (wiec ciut sie zagrzeje) odpale ponownie to problemy nie bedzie...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 01, 2009 12:28

Masz 2 wyjścia:zostawić auto u mechanika do ostygnięcia,albo poprosić żeby przyjechał z VAGiem do Ciebie,bo tak to jest wróżenie z fusów...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

bartek_goral
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bartek_goral » pn lis 02, 2009 00:29

mam taki wlasnie dziwny problem. Zaczal on sie tamtej zimy, jak bylo na polu zimno to nie chcialo zalaczac sie turbo musialem przejechcac sie troche po czym zgasic silnik i po ponownym zaplonie turbo juz chodziło... w czym problem panowie?

Ps. Aha w cieplejszych miesiacach nie ma z tym zadnego problemu
Ps2. silnik 1,9TDI 90 koni

Witam!! ja mam podobny problem... sprawdzilem przeplywomierz (nawet nowy podpialem) i wszystko z nim w porzadku, w VAG wykazuje problem z przekroczonym cisnieniem doladowania... czy to bedzie problem bezposrednio z Turbinka czy z ktorym z zaworków albo czujnikow... dodam tylko ze dzieje sie tak zazwyczaj z rana i jak jade samochodem przy niskich obrotach (tzn. tak do 2000 obrotow) to nic sie nie dzieje i po przejechaniu jakis 5 km a wiec zlapaniu troche wyzszej temperatury wszystko dziala pieknie... co to moze byc ??
Dzieki za wszelkie rady i pomoc



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lis 02, 2009 00:40

bartek_goral pisze:co to moze byc ??
vag i diagnoza dynamiczna.



arwam

Post autor: arwam » pn lis 02, 2009 00:44

bartek_goral,

a na jakim oleju jeździsz?



bartek_goral
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bartek_goral » pn lis 02, 2009 00:47

castrol edge turbo diesel 5w-40 norma 505.01 wymiana co 12 tys....



arwam

Post autor: arwam » pn lis 02, 2009 00:52

bartek_goral,

może być tak że przypiekają się kierowniczki w turbinie.

i ja będziesz wymienał olej to zmień firmę z Castrola na inny bo ostatnio coraz więcej jest przypadków odlotu silników właśnie na tym oleju.
Ja polecam Mobil'a 1 5W50



bartek_goral
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bartek_goral » pn lis 02, 2009 00:54

oki!! sprobuje tego rozwiazania... dzieki



KrOOpekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 11:59
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: KrOOpekkk » pn lis 02, 2009 20:37

no ja wlasnie smigam na mobilu polsyntetyku i mam tak samo... wiec to chyba nie olej, jak sprawdzic te kierowniczki ? duzo roboty?



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » pn lis 02, 2009 20:47

,,Kierowniczki" w 90konnym TDI w Mk3? Raczej to nie jest to.
zmień firmę z Castrola na inny bo ostatnio coraz więcej jest przypadków odlotu silników właśnie na tym oleju
Jakieś przykłady z sieci, opisy...czy to tylko takie brednie zasłyszane od kolegów ?


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

arwam

Post autor: arwam » pn lis 02, 2009 22:54

GRIZLI pisze:,,Kierowniczki" w 90konnym TDI w Mk3? Raczej to nie jest to.
myślałem o ALH też 90KM ale masz rację
GRIZLI pisze:
Jakieś przykłady z sieci, opisy...czy to tylko takie brednie zasłyszane od kolegów ?
sporo osób nie tylko na tym forum się skarżyło że olej im sięzagotował i albo turbo odleciało albo co gorsza całkiem silnik załatwiło



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości