-=ren=- pisze:no nie musi to być takie wcale śmieszne, ja mam miejsce do zapięcia OBD.
mogłbys pokazac gdzi w golfie jst OBD ???
moze ja czegos nie wiem jeszcz o swoim aucie
-=ren=- pisze:czy ty też przystajesz przy tym że w RPkach nie było gruszki podciśnienia przy aparacie zapłonowym??
w passacie nie ma, w golfie jest
jon-x pisze:RP ma gruszkę przy aparacie zapłonowym a złączkę diagnostyczną - jednostykową - przy cewce zapłonowej, tam można odczytać kody błyskowe.
mnie wymigało spod lewarka
-=ren=-, w pasku do lipca 91 roku szły RPki , pozniej juz ABSy.
a co do gruszki w RPku, to w passacie kumpla który na 100 % miał RPka tz nie było "ufa"
takze wszstko ok
a co do tmatu , to spalanie jest stanowczo za duze !
sprawdz sonde , mozesz ją tak prowizorycznie miernikiem zbadac, taki zwykły z marketu pokaze Ci co najwyzej czy są jakies wahania , tylko odepnij sonde całkkiem, bo jak sonda jest popsuta to na łaczeniu pojawia sie stałe napięcie takie usrednione. wic jak cos to odpiąc sonde , przyłozyc mirnik i mierzyc