uszkodzony nastawnik?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
uszkodzony nastawnik?
Hej koledzy.
Mam taki maly problem wystepuja u mnie delikatne szarpania na 4 a szczegolnie na 5 biegu w zakresie 2100-2200 obr/min) jak bardzo powili przyspieszam lub gdy wpadam wzakrec na 4 na po puszczonym gazie a jak wylatuje z zakretu wciskam gaz to szarpie ;(.
nastawnik czyscilem 2 razy to znaczy raz serwis boscha a dzis ja. I nic sie nie zmienilo syfu bylo nie wiele( jestem pewniem ze zrobilem to dobrze w 1001%sprawdzalem to z 20 razy i napewno nie ociera ). Wtrysk terujacy wymieanialem, wiec odpada.
Jak odlanczam wtyczke od impulsatora to objaw ustepuje wiec cos nie halo jest z nastawnikiem.
Po mojemu to wyglada na jakies uszkodzenie nastawnika tylko jakie to nie mam pojecia;(
Auto to audi b4.
prosze o pomoc
Zapomnialem dodac jak zdemontowalem nastawnik to w pompie ruszalem ten pierscien i w jednym miejscu ma minimalny opor, chyba w calym zakrecie powinien pracowac plynnie?
_________________
Mam taki maly problem wystepuja u mnie delikatne szarpania na 4 a szczegolnie na 5 biegu w zakresie 2100-2200 obr/min) jak bardzo powili przyspieszam lub gdy wpadam wzakrec na 4 na po puszczonym gazie a jak wylatuje z zakretu wciskam gaz to szarpie ;(.
nastawnik czyscilem 2 razy to znaczy raz serwis boscha a dzis ja. I nic sie nie zmienilo syfu bylo nie wiele( jestem pewniem ze zrobilem to dobrze w 1001%sprawdzalem to z 20 razy i napewno nie ociera ). Wtrysk terujacy wymieanialem, wiec odpada.
Jak odlanczam wtyczke od impulsatora to objaw ustepuje wiec cos nie halo jest z nastawnikiem.
Po mojemu to wyglada na jakies uszkodzenie nastawnika tylko jakie to nie mam pojecia;(
Auto to audi b4.
prosze o pomoc
Zapomnialem dodac jak zdemontowalem nastawnik to w pompie ruszalem ten pierscien i w jednym miejscu ma minimalny opor, chyba w calym zakrecie powinien pracowac plynnie?
_________________
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 22:19 przez myster, łącznie zmieniany 2 razy.
tak pecherzy nie ma.menio pisze:myster, a sprawdzałeś przewody paliwowe? czy nie ma powietrza?
Dzis jeszcze raz demontowalem nastawnik i jest wszystko cacy luty nie puscily,wirnik nie ociera. Ciekawi mnie jedna sprawa, bo zauwazylem ze ten pierscien w pompie co wchodzi nastawnik w jednym miejscu ma opor wydaje sie mi ze powinien w calym zakresie pracowac plynnie, ale nie wiem bo czytalem na forum i ktos pisal ze jak pierscien sie przycina to vag wywali blad,ale w moim przypadku nic nie wywala.
Dzwonilem do kolegi Adamm ( ktoremu bardzo dzienkuje) i mowilem mu o tym przycinajacym sie pierscieniu w pompie i powiedzial jak najbardziej ze w tym moze polegac moj problem gdyz pierscien powiniem pracowac plynnie w calym zakresie . Wiec narazie bede wrzucac inna pompe. A swoja rozbiore i spoleruje ten walek co porusza sie ten pierscien. I zobaczymy co z tego wyjdzie. pozdrawiam
_________________
_________________
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 155 gości