odcięcie ssania[mk2]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
odcięcie ssania[mk2]
Jak odciąć ssanie w gaźniku 2e2??? szukaczka nic nie znalazła dlatego piszę ten post
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lut 20, 2006 00:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czyrimbolo, bo sie zawiesza i trzyma ze 4000 tys obrotow az sie silnik do połowy nie nagrzeje
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
po lewej stronei gaznika jest taki silownik troj polozeniowy ktory popycvha taka srubke z blaszka "gaz" :] i mozesz wykreici ta srubke i nei ebdzie wyl juz ci ja tak robiel m nie potrzebnie :] ale jzu nie wyl zoabcz czy kable nie sa przerwane taka kostka idzie i dwa kabelki umnie bylo przerwane i wyl i duzo pali ;]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dokładnie tak sie dzieje....Paweł Marek pisze:4000 a potem spadają do normy?
JAk jest zimno to silnik musi nagrzac sie do temp 90 stopni a jak cieplej to 1/3 wskaźnika starczy i ssanie odpuszcza....
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jak trzyma wysokie obroty tak długo to prawdopodobnie wysiadł ci element woskowy sterujący przepustnicą w czasie nagrzewania silnika. Łatwo go znajdziesz bo przez niego płynie ciecz chłodzaca i jest on z przodu gaźnika (taki okrągły aluminiowy zaworek).
Szukałbym na szrocie zaminnika bo w oryginale to ceny zwalają z nóg.
Szukałbym na szrocie zaminnika bo w oryginale to ceny zwalają z nóg.
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/item87248292_kpl_ ... g_2e2.html masz racje cena tego elementu woskowego zwala z nóg
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
może być też przetarty węzyk podciśnieniowy od tego zaworu do siłownika, ale wtedy obroty nie spadną w ogóle.spiochu pisze: niebylo napiecia 12V na termozaworze ktory steruje podcisnieniem dla silownika 3-stopniowego przepustnic
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 348 gości