Ile Palą Wasze 1,6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz lis 01, 2009 20:24

vision pisze:co masz zmienione w tej pompie 9mm
w pompie mam tylko boost pina obróconego o około 90 stopni, mam spiłowaną podkładkę o połowę i zwiększoną dawkę paliwa trochę. Wcześniej moja pompa wtryskowa jeździła w passacie B3 i czy było coś tam zrobione tego nie wiem. Żadnych tymingów ani gov modów nie mam zrobionych. Moje odcinki wyglądają tak, że mam 12km do pokonania do pracy, czasem pokręcę się po Poznaniu, czasem skoczę do Inter Carsu ( 3km w jedną stronę ) auto w tygodniu stoi w ciepłym garażu, na weekendy zjeżdża tu gdzie mieszkam czyli Golęczewo i to wszystko jeśli chodzi o moje jeżdżenie :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lis 01, 2009 20:26

marcinas1983, jeśli jeździsz spokojnie i tyle pali, odłącz lda i zobacz czy lubi zakopcić.
może masz pina za bardzo wkręcone
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 20:47 przez JABcok20, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lis 01, 2009 20:58

marcinas1983 pisze:w pompie mam tylko boost pina obróconego o około 90 stopni, mam spiłowaną podkładkę o połowę i zwiększoną dawkę paliwa trochę. Wcześniej moja pompa wtryskowa jeździła w passacie B3 i czy było coś tam zrobione tego nie wiem. Żadnych tymingów ani gov modów nie mam zrobionych. Moje odcinki wyglądają tak, że mam 12km do pokonania do pracy, czasem pokręcę się po Poznaniu, czasem skoczę do Inter Carsu ( 3km w jedną stronę ) auto w tygodniu stoi w ciepłym garażu, na weekendy zjeżdża tu gdzie mieszkam czyli Golęczewo i to wszystko jeśli chodzi o moje jeżdżenie :) .
może zbyt duża dawka względem doładowania wykręć słoneczko pod LDA , i może ciśnienie wewnętrzne pompy kuleje , szkoda że nie z hamowałeś auta przed podkręceniem by to dało pewien obraz stanu pompy



vwlubek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 21:05
Lokalizacja: wlkp

Post autor: vwlubek » ndz lis 01, 2009 21:11

A mój czołg (mk2 `91 silnik SB) ostatnio w trybie mieszanym spalił 4,9 a na trasie 4,6 (dane z kilku ostatnich tygodni, opony zimowe). Nie jeżdzę karjoznawczo ani też nie cisnę jakoś specjalnie ale zamulony to on na pewno nie jest:P jeszcze kilka miesięcy temu palił dużo więcej...kilka rzeczy, które wpłynęły na obniżenie zużycia-regularna kontrola ciśnienia w oponach, rozruszanie WG a także przeczyszczenie układu wtryskowego-polecam środek shella za 12,99 :bigok: o takich rzeczach jak regularna zmiana oleju i filtrów nie wspominam. Doda jeszcze, że autko ma w tej chwili 451 tyś km na liczniku z czego ja zrobiłem już ponad 130 tyś bez remontu :hmm:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz lis 01, 2009 21:36

Ogólnie z tą pompą nic już nie będę robił... po pierwsze lekko poci się i ON wlewa się pod boost pina :) a po drugie mam już u Trochima swoją drugą... i czekam na nią aż ją do mnie podeśle :) . Moja k14 dmucha 1.4 bara bo tego wcześniej nie dodałem :grin: .
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 21:44 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 01, 2009 22:33

JABcok20 pisze:Lukas-182,
Popieram jak najbardziej . no chyba że ktoś leje do pełna zrobi pełne np.200km i znowu do pełna. ale i tak licznik może przekłamywać i wychodzą spalania śmieszne i niewairygodne jak 4,5 litra w modzonym
JABcok20, jest to możliwe.Poza tym ja jak pisałem na pierwszej stronie,to opisałem spalanie najmniejsze jakie udało mi się uzyskać.Natomiast jeżdżąc bez cackania się z pedałem gazu,spalanie nie schodziło poniżej 6,5l/100km.
Teraz na pompie 10mm wskazówka od poziomu paliwa leci w dół w zastraszającym tempie,ale za to efekt jest taki,że co niektórzy użytkownicy dróg robią oczy jak 5 zł stare :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn lis 02, 2009 01:02

89Bartezz,

zrób termostat bo szkoda silnika i szybko Ci się pieniążki wyłożone na zakup termostatu zwrócą.
Lukas-182, to uwierz bo to zależy od silnika i tego jak jeździsz. jak nie wierzysz to przyjedź do mnie i się karniemy biały golfikem 100km od dystrybutora i z powrotem.
potem ponownie dolejemy do pełna i jak jak wydzie spalanie poniżej 4l/100km to wtedy zwracasz równowartość paliwa zalanego czyli około 60l bo tyle już trzy krotnie udało mi się zalać z kilkukrotnym odpowietrzaniem.
jazda w trasie z prędkością 90-130km/h.
Co Ty na to?

mój rekord niskiego spalania właśnie przy takiej jeździe to 3,8l/100km przy pełnym baku na początku ponad 800km trasy i po powrocie ponowne dotankowanie.


nie wieżysz to przyjeżdżaj.
wydech jest fabryczny ale pozbawiony przegród tak że jak byś odciął rurki przy puszkach to widać drugi koniec.

[ Dodano: 02 Lis 2009 00:04 ]
vision pisze:może zbyt duża dawka względem doładowania wykręć słoneczko pod LDA , i może ciśnienie wewnętrzne pompy kuleje
vision, ja w AAZ'cie robiłem zasłonę dymną i spalanie przy spokojnej jeździe nie przekraczało 5-5,5l w mieście a rekord małego spalania w AAZ'cie to 4,3l/100km



bajdzik90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:21
Lokalizacja: Dynów

Post autor: bajdzik90 » pn lis 02, 2009 01:26

Jak mu przyduszę tak poza 3500 obr to zaczyna sie chmurka czarna i jak już sie ustabilizują obroty np na 4000 to delikatnie dymi nadal na czarno. Moc jest chyba ok bo naprawdę nie narzekam, czuć te 70 KM.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn lis 02, 2009 07:19

bajdzik90 pisze:Jak mu przyduszę tak poza 3500 obr to zaczyna sie chmurka czarna i jak już sie ustabilizują obroty np na 4000 to delikatnie dymi nadal na czarno. Moc jest chyba ok bo naprawdę nie narzekam, czuć te 70 KM.
tak nie powinno być zajrzyj do WG



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn lis 02, 2009 11:02

arwam, kurcze arwam, to ja mam lżejsze autko niż golf, wydech 2 cale z wybebeszonym końcowym tłumikiem, silnik po kapitalce trzy lata temu i jak w trasie mi spali mniej niż 5,5l i to jadąc ok 80-120km/h to jest cud... Kurcze, może jednak przez ten kąt wtrysku i już wysłużone wtryskiwacze mam takie spalanie... No nic, mój silnik to ulep więc spoko, grunt, że jeździ :grin:



arwam

Post autor: arwam » pn lis 02, 2009 11:11

Lukas-182,

jaką masz skrzynię i wydech powinien być minimum 2,25' bo tyle fabrycznie ma 1.6TD
warto też spróbować się przeżucić na inne paliwo bo może masz kiepskie paliwo i wtedy też będzie przepalał.
ja tankuję do wszystkich aut tylko BP ULTIMATE bo mi się to najbardziej opłaca i co dopłacę przy dystrybutorze to na drodze mi się zwraca



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn lis 02, 2009 11:22

Wtryski ważna sprawa, jak leją, lub słabo pylą można zapomnieć o małym spalaniu, dawka nie ma specjalnego wpływu na spalanie, jeśli noga kierownika nie dusi ciągle pedału w podłogę nie powinno być różnicy w spalaniu.

[ Dodano: 02 Lis 2009 10:25 ]
u mnie bywało i tak, że jak zalałem syfu od ruskich z Lukoila to paliwo za 50 zł znikało po 130-150 km i to przy spokojnej jeździe - ten mazut się nie rozpyla tak dobrze jak ON z BP



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn lis 02, 2009 11:52

Kurcze, to może wtedy zatankuje na BP tego Ultimate i sprawdzę jak ze spalaniem ;) Bo kurcze, ja cały czas tankuje na Bliska, zwykły ON i jakoś nie narzekam, ale spróbuje innego paliwka...



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn lis 02, 2009 12:00

Ja to muszę bo inaczej się nie da jeździć, wtryski muszę jakieś wydajniejsze dać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 181 gości